ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#117865
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
kijk daar heb je ze... :yahoo:
[/quote]Een normaal mens heeft een haan en voor de rest kippen :yes: :yes: :yes: tlijkt hier wel opn kinderboederij met groot schalige inteelt :crazy: :crazy: :crazy: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :bye: :bye: :bye:
[/quote]


Hé hé Jan snapt eindelijk waarom ze geslacht moeten worden !  Wordt een beetje creepy hier met al die beestjes, drie poten, vier vleugels en 2 koppen.... :crazy: :crazy: :crazy: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Door bERREy
#117918
[quote="Silke"]
Even voor de goede orde, er gaan mee:

René +
Jesse J *
black bee +
Silke

OVP:

bERREy
Timfiz +


+ = hooizolder-bewoner voor een nacht of 2 incl. slachtfeest van de wekkers...
* = helpende hand bij het slachtfeest...

Ik heb ook nog even onze duitse collega's een seintje gegeven...dus wie weet... :friends:


[/quote]



Eh..........Silke,
zou je ff je bankaccount willen en kunnen checken?

Wellicht dat mijn OVP dan omgezet kan worden?


Mijn dank is groot :worship:
#117922
Even voor de goede orde, er gaan mee:

René +
Jesse J *
black bee +
bERREy
Silke

OVB:
Timfiz +


+ = hooizolder-bewoner voor een nacht of 2 incl. slachtfeest van de wekkers...
* = helpende hand bij het slachtfeest...
Laatst gewijzigd door Silke op 11 mar 2008, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
#118350
Even voor de goede orde, er gaan mee:

René +
Jesse J *
black bee +
bERREy +
Silke +

OVB:
Timfiz +


+ = hooizolder-bewoner voor een nacht of 2 incl. slachtfeest van de wekkers...
* = helpende hand bij het slachtfeest...

De BBQ is verplaatst naar de 11de aangezien iedereen hier slaapt van de 11de tot de 12de, behalve Jesse maar kan trouwens wel hoor, er is nog plek maar dan moet je toch even luchtbed en slaapzak meenemen...de zolder is gróót
#118407
Misschien kom ik wel bij het slachtfeest langs als ik niet hoef te werken  :friends:
Door Renébagpipe
#118465
[quote="Silke"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Misschien kom ik wel bij het slachtfeest langs als ik niet hoef te werken  :friends:
[/quote]

Gewoon doen... :yes: :friends:
[/quote]

Ik vind dat daarover gestemd moet worden........


en tevens een hupje.......  :friends:
#118483
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Silke"]
[quote="2 Fast 2 See"]
Misschien kom ik wel bij het slachtfeest langs als ik niet hoef te werken  :friends:
[/quote]

Gewoon doen... :yes: :friends:
[/quote]

Ik vind dat daarover gestemd moet worden........


en tevens een hupje.......   :friends:
[/quote]

Kwas al uitgenodigt door Silke...  :friends:
En wie geeft jou daar het recht voor om daarvoor te stemmen  :gaga:
je komt niet eens uit friesland  :gaga:
#118506
[quote="black bee"]
ben vrijdag nog in friesland geweest (makkum/hindelopen) , valt mee dat we niet gespot zijn he silke  :friends:

maar wie maakt ons dan de 12e op tijd wakker  :crazy: na de bbq

[/quote]

We zijn net niet gespot weet je nog...? Er was een aardige motor- :police: die net te laat was  :rotfl2:

En dat wakker maken komt wel goed, houden wel een haan over....  :yahoo:
#118517
had graag de man zijn gezicht gezien als jij je helm had afgezet.  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

was wel een stukje lopen geweest anders, als hij 10 seconde eerder de bocht was doorgekomen  :help:

je weet toch dat je daar maar 80 mag  :rtfm:

heb zojuist mijn spaarvarken geslacht dus geld is onderweg  :friends:
#118521
[quote="black bee"]
had graag de man zijn gezicht gezien als jij je helm had afgezet.  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

was wel een stukje lopen geweest anders, als hij 10 seconde eerder de bocht was doorgekomen  :help:

je weet toch dat je daar maar 80 mag  :rtfm:

heb zojuist mijn spaarvarken geslacht dus geld is onderweg  :friends:
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

We hadden echt mazzel  :yes: :worship:
#118693
[quote="black bee"]
ben vrijdag nog in friesland geweest (makkum/hindelopen) , valt mee dat we niet gespot zijn he silke  :friends:

maar wie maakt ons dan de 12e op tijd wakker  :crazy: na de bbq

[/quote]

Bel de volgende keer us ff dan  :rtfm: Had je ff bakkie kunnen komen drinken opt werk bij mij  ;D

Silke...je hebt nu mun tel. en adres... volgende keer komen jullie er niet meer onderuit  ::)
Door thijs102
#118703
Ik ben normaal niet zo gecharmeerd van het rijden in grote groepen, maar dit lijkt me toch een leuk innitiatief. Ik hoop alleen dat ik niets anders heb de 12e, maar in principe zal ik van de partij zijn!
#118709
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="black bee"]
ben vrijdag nog in friesland geweest (makkum/hindelopen) , valt mee dat we niet gespot zijn he silke  :friends:

maar wie maakt ons dan de 12e op tijd wakker  :crazy: na de bbq

[/quote]

Bel de volgende keer us ff dan  :rtfm: Had je ff bakkie kunnen komen drinken opt werk bij mij  ;D

Silke...je hebt nu mun tel. en adres... volgende keer komen jullie er niet meer onderuit  ::)
[/quote]

komt goed  :worship:  :friends:
#118875
[quote="black bee"]
ja ja eerst een bbq en dan de volgende dag om 08.30 starten , ga wel in mijn pyjama op de motor zitten  :lazy: :lazy:

maar perfect geregeld silke  :friends: :ok:
[/quote]


Wij moeten er minimaal een kwartier van te voren zijn, wordt dus heel vroeg opstaan, om 7.30 uur hier wegrijden (ga niet racen met een koude motor en banden  :no:) ...7 uur ontbijten dus met heel veel koffie  :yes:...
en ik wil jou wel met je pyjama op de motor zien..sterker nog de elfsteden rijden... :yahoo: :rotfl2:
#118877
dat ik voor l...l ga rijden tijdens de eggrun is tot daar aan toe  :gaga:, dat pak past over mijn lerenpak heen. :yes:

maar mijn pyjama is niet veilig om mee op de motor te rijden en tevens wel erg luchtig  :crazy:
#118878
[quote="black bee"]
dat ik voor l...l ga rijden tijdens de eggrun is tot daar aan toe  :gaga:, dat pak past over mijn lerenpak heen. :yes:

maar mijn pyjama is niet veilig om mee op de motor te rijden en tevens wel erg luchtig  :crazy:
[/quote]

Misschien heb je geluk en is het wel héél erg heet die dag.... :rotfl2: .... trek je hem onder je pak aan...  :secret: :rotfl2:
Door Renébagpipe
#118887
[quote="black bee"]
ja ja eerst een bbq en dan de volgende dag om 08.30 starten , ga wel in mijn pyjama op de motor zitten  :lazy: :lazy:

maar perfect geregeld silke  :friends: :ok:
[/quote]

Hou wel rekening mee dat het verder inschrijven daar ter plaatse en nog wat spulletjes halen ook tijd in beslag neemt. Dus lijkt mij verstandig om zeker niet later dan 08.00 uur bij de FEC e zijn..................... koffie hebben we dan al wel genoeg gehad..... houden we wel vol tot 10.30 uur..........
#118895
[quote="Renébagpipe"]
[quote="black bee"]
ja ja eerst een bbq en dan de volgende dag om 08.30 starten , ga wel in mijn pyjama op de motor zitten  :lazy: :lazy:

maar perfect geregeld silke  :friends: :ok:
[/quote]

Hou wel rekening mee dat het verder inschrijven daar ter plaatse en nog wat spulletjes halen ook tijd in beslag neemt. Dus lijkt mij verstandig om zeker niet later dan 08.00 uur bij de FEC e zijn..................... koffie hebben we dan al wel genoeg gehad..... houden we wel vol tot 10.30 uur..........
[/quote]

Ik zou het i.i.g volhouden tot stavoren, je weet wel René... de plek waar we de vorige keer met ze alle hebbe zitte snacken  :friends:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!