ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#123502
[quote="Wilco"]
Als er nog een plekje vrij is dan wil ik ook langs komen?
Tot dan dan greeeeeetzzzzz
Wilco :friends:
[/quote]

wilco geen probleem we hebben nog plek. Je bent welkom. ;)

Ik heb van Goedhart begrepen dat een paar meer niet zo'n probleem kan zijn :D

grtjs rolf
Door Renébagpipe
#123762
Het valt me eigenlijk nu pas op dat ik mezelf helemaal niet op het lijstje heb gezet..................... 

achteraf maar goed ook, zou nu even niet weten hoe in Bodegraven te komen, tenzij er iemand bereid is om mij in Apeldoorn op te pikken ??
E.e.a. onder voorbehoud of ik die dinsdag nu wel of niet in ziekenhuis verder kan worden geholpen c.q. behandeld.

:bye:
#123971
dat is jammer maar ik heb zelf ook warme gevoelens bij de kreet opkiktour, doe ze de groeten.

Leon en cees hebben allebei een nieuwe Duc gekocht dus ze hebben wat moois om in te rijden.

Inmiddels hebben zich achter de schermen nog twee aangemeldt maar er kunnen er eventueel nog een paar bij.

Ik hou de lijst hier op het forum niet meer bij.

grtjs rolf
Door Renébagpipe
#123982
[quote="rolf"]

Inmiddels hebben zich achter de schermen nog twee aangemeldt maar er kunnen er eventueel nog een paar bij.

Ik hou de lijst hier op het forum niet meer bij.

grtjs rolf
[/quote]

maar ik wel,  ;D

Totaal aantal, opgegeven vis dit topic, staat nu op '30'. Komt mss nog bij een T.Meijer (opgave via een omweg ?) en dus die 2 mensen die Rolf bedoeld ? in zijn post, zou dus 33 deelnemers zijn.

Ikzelf, ja ben er wat laat mee, ben bezig om 'vervoer' proberen te regelen, zou dus eventueel nr. 34 zijn.

Ik vermoed niet, gezien feit dat het morgenavond al is, dat er nog meer aanmeldingen komen.

:bye:
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 21 apr 2008, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#124138
huh? Ik heb me al maanden geleden aangemeld maar goed.


Ik sta nu dus wel 2x in de lijst of is @Gerrit andere Gerrit... {Ik kan al die Gerrits ook niet meer uit mekaar houden.

Tot morgen, de Mille staat al klaar voor vertrek nog net zo vies/schoon als na de prima vera, wel net de ketting een likje vet gegeven.

Doei doei
Door Renébagpipe
#124189
[quote="Gerrit"]
huh? Ik heb me al maanden geleden aangemeld maar goed.


Ik sta nu dus wel 2x in de lijst of is @Gerrit andere Gerrit... {Ik kan al die Gerrits ook niet meer uit mekaar houden.

Tot morgen, de Mille staat al klaar voor vertrek nog net zo vies/schoon als na de prima vera, wel net de ketting een likje vet gegeven.

Doei doei
[/quote]

Waarschijnlijk dus inderdaad dubbel '' geboekt' .... gespleten persoonlijkheid....... ;D.

Heb je vanuit België dus gereden met Rick en 'Juf' , of verwar ik de 'Gerrits' nu zelf ook weer.
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 22 apr 2008, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#124255
[quote="Renébagpipe"]
[quote="Gerrit"]
huh? Ik heb me al maanden geleden aangemeld maar goed.


Ik sta nu dus wel 2x in de lijst of is @Gerrit andere Gerrit... {Ik kan al die Gerrits ook niet meer uit mekaar houden.

Tot morgen, de Mille staat al klaar voor vertrek nog net zo vies/schoon als na de prima vera, wel net de ketting een likje vet gegeven.

Doei doei
[/quote]

Waarschijnlijk dus inderdaad dubbel '' geboekt' .... gespleten persoonlijkheid....... ;D.

Heb je vanuit België dus gereden met Rick en 'Juf' , of verwar ik de 'Gerrits' nu zelf ook weer.
[/quote]

Dat was afgelopen Zondag ja. Nu klopt je richting gevoel met de Gerrits...hahaha

Word ook betalend lid van de ARA!