ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Mieltje
#113650
Met een tuono is het idd koppeltjeduiken. Nee,..voor de echte allroads is het leuk,...Capo's en Pegaso's maar dan wel als het weer wat zachter is. ook zonder pekel scheelt een boel in deelnemers denk ik? Ik rij door met pekel maar daar heb ik dan ook een BMW voor genomen :stupid:
#113670
[quote="Mieltje"]
Met een tuono is het idd koppeltjeduiken. Nee,..voor de echte allroads is het leuk,...Capo's en Pegaso's maar dan wel als het weer wat zachter is. ook zonder pekel scheelt een boel in deelnemers denk ik? Ik rij door met pekel maar daar heb ik dan ook een BMW voor genomen :stupid:
[/quote]
He Mieltje, lang niet gezien/gehoord hier.

Zo'n BMW is toch allemaal plastic en toestanden die pekelbestendig zijn, dus die kan er wel tegen. En lelijker kan ie ook niet worden door pekel.

Groeten, Jarno
Door Mieltje
#113675
[quote="FastJ"]
[quote="Mieltje"]
Met een tuono is het idd koppeltjeduiken. Nee,..voor de echte allroads is het leuk,...Capo's en Pegaso's maar dan wel als het weer wat zachter is. ook zonder pekel scheelt een boel in deelnemers denk ik? Ik rij door met pekel maar daar heb ik dan ook een BMW voor genomen :stupid:
[/quote]
He Mieltje, lang niet gezien/gehoord hier.

Zo'n BMW is toch allemaal plastic en toestanden die pekelbestendig zijn, dus die kan er wel tegen. En lelijker kan ie ook niet worden door pekel.

Groeten, Jarno
[/quote]

Klopt. Zit uberhaubt weinig op forums, af en toe op het GS forum, basgitaarforum. Afgelopen zondag een ritje met Rick (Mille), Sjaakie(FJR), Rob (GS)en Danny (ex GS nu FJR automaat :wobblesign:) gereden. Errug leuke dag en goede schnitzels daar in Emmerich :ok:

Ik zie je binnenkort wel weer eens.

Gr Reinier
Laatst gewijzigd door Mieltje op 14 okt 2008, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#113678
[quote="Mieltje"]
[quote="FastJ"]
[quote="Mieltje"]
Met een tuono is het idd koppeltjeduiken. Nee,..voor de echte allroads is het leuk,...Capo's en Pegaso's maar dan wel als het weer wat zachter is. ook zonder pekel scheelt een boel in deelnemers denk ik? Ik rij door met pekel maar daar heb ik dan ook een BMW voor genomen :stupid:
[/quote]
He Mieltje, lang niet gezien/gehoord hier.

Zo'n BMW is toch allemaal plastic en toestanden die pekelbestendig zijn, dus die kan er wel tegen. En lelijker kan ie ook niet worden door pekel.

Groeten, Jarno
[/quote]

Klopt. Zit uberhaubt weinig op forums, af en toe op het GS forum, basgitaarforum. Afgelopen zondag een ritje met Rick (Mille), Sjaakie(FJR), Rob (GS)en Danny (ex GS nu FJR automaat :wobblesign:) gereden. Errug leuke dag en goede sintzels daar in Emmerich :ok:

Ik zie je binnenkort wel weer eens.

Gr Reinier

Ps. je onliner over de GS klopt helemaal,......en ik ben er nog trots op ook. Let op binnenkort vergelijkingstest GS, Tiger, KTM,.... :wobblesign:
[/quote]
Laat die test maar komen  ;)
In ieder geval weet ik zeker wie de winnaar wordt op asfalt en de verliezer op onverhard.......
Tot binnenkort!
Laatst gewijzigd door FastJ op 16 feb 2008, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mieltje
#153419
Is er nog interesse voor een Allroadritje of is het fenomeen allroad hier inmiddels uitgestorven,.... :wobblesign:
Door ApriliaMan
#153443
[quote="Mieltje"]
Is er nog interesse voor een Allroadritje of is het fenomeen allroad hier inmiddels uitgestorven,.... :wobblesign:
[/quote]

Nou, ik heb het virus aardig te pakken .......  ;D

Eerst nog even Mugello doen en dan gaan we RAGGEN  ;D ;D ;D
Avatar
Door rolf
#153763
[quote="BlueVFRank"]
Wij gaan graag mee, maar eerst morgennacht nog even de promotor nachtrit rijden van Hoek van Holland naar Apeldoorn. 250km door de duisternis :gaga:
[/quote]

oja die heb ik gelezen, dan kom je strak langs mijn huis ;D
Door BlueVFRank
#153775
Dus ik moet in H. van H. kijken? Heb er wel zin in, ga over 45 minuten naar huis. Moet voor 7 uur in H. v. H. zijn en moet Clau ook nog in haar pak en op de motor hijsen. Dapper als ze is gaat ze ook de hele nacht mee.
Avatar
Door rolf
#153889
[quote="BlueVFRank"]
Dus ik moet in H. van H. kijken? Heb er wel zin in, ga over 45 minuten naar huis. Moet voor 7 uur in H. v. H. zijn en moet Clau ook nog in haar pak en op de motor hijsen. Dapper als ze is gaat ze ook de hele nacht mee.
[/quote]
je komt niet echt in H v H, de route gaat van de stormvloedkeering richting M en dan kom je aardig in de buurt.
#154031
[quote="Mieltje"]
Met een tuono is het idd koppeltjeduiken. Nee,..voor de echte allroads is het leuk,...Capo's en Pegaso's maar dan wel als het weer wat zachter is. ook zonder pekel scheelt een boel in deelnemers denk ik? Ik rij door met pekel maar daar heb ik dan ook een BMW voor genomen :stupid:
[/quote]

Hallo Reinier,

Is dit een oproep voor een nieuwe rit?  Ik ben er wel voor te porren hoor  :yes:, maar dan liefst een rit met Allroad banden en niet met noppen.

Groet Ab
#154338
rik heb je de route nog en prik maar een datum om te gaan rijden. de blauwe pegaso is er klaar voor.
startmotorvrijloop is gemaakt en motor heeft er al weer 300 km op zitten.
heb de laaste tijd niet zo heel veel tijd gehad voor plezierritjes. dus is alleen maar woon school geweest. heb in die tijd ook nog de zwarte motor gebruikt
Door BlueVFRank
#154461
[quote="jandetimmerman"]
[quote="futuristie rosso"]
ik dacht dat je nachtblind was, of rij je op de tast
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

Wel sneeuwblind.

Rit was (vind ik) niet zo top georganiseerd, begon met algehele verkeerscontrole op de a15 (leuk met 240 motoren) maar vooruit kunnen ze niks aan doen.

Hadden wel kunnen weten dat de dijk in kinderdijk afgesloten was, gelukkig makkelijk omheen te rijden. Spannender was een stukje verderop waar het het oud hollandse gebruik van rijplaten met bagger rijden en vervolgens alleen bagger was. Vervolgens kwamen we in Nijmegen uit tussen de concertgangers bij het Gelredome, net op tijd om Marco B uit te zwaaien.

Gelukkig hebben we ons verder prima vermaakt. Het verschil tussen toeren en aprilia toeren verbaasd me wel elke keer. Vertrokken bij de laatste 40 en zaten bij de eerste 10 a/h engelse ontbijt. (was bang dat het op was)

Voor wat betreft het toerritje misschien een idee om een nieuw topic aan te maken?

Ik heb 22-11 een offroacursus bij Motortrails in Brabant, in januari naar de Ardennen voor de gevorderden en in april in in een zandgroeve in Landgraaf nog een keer spelen.  :kwijl: Ben er dan helemaal klaar voor (hoop ik)  :gaga:
#159838
he frank hoe was de curcis??? en heb je de cursus gerede met de capo???
heb nu echt zin in een ritje door de bagger maar wacht nog op mijn radiatuur die ik laat repareren. zit een klein gaatje in. als het goed is kan ik van het weekend weer rijden.
lennart
Door BlueVFRank
#161054
Deze cursus was gelukkig op een Soekzoeki DRZ 400, was met de Capo te pittig geweest. Al die prachtige openbare zandwegen rond Baarle Nassau zijn dolle pret, voor je het weet ga je volgas door de bochten al staand op de steppies. Alleen die enorme baggervelden in de bossen zijn niks voor mij.

Ik denk dat ik de gevorderde variant in de ardennen niet ga doen maar wel de allroad in Limburg. Ik houd het liever bij Gravel en klei, ( maar af en toe een baggerveld is ook leuk). Alleen niet als je ze constant hebt.

Word ook betalend lid van de ARA!