ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Ga jij naar het jubileumfeest?

Ja en ik ben een ARA Lid
69
61%
Ja en ik ben geen ARA Lid maar wel forumlid
16
14%
Ik weet het nog niet zeker
16
14%
Nee, want ik kan niet...
9
8%
Nee, geen zin
3
3%
#132881
[quote="Tomba la bomba"]
[quote="zeeslot"]
Piet Paulusma zegt:

Zondag 25 graden, zonnige strand-dag

[/quote]

Dat is wel vlakbij, dus.....

Tombaaaa
[/quote]

dus.............  ben ik blij dat ik de jubileumroute niet richting het strand heb uitgezet....... :)  FILE!!!!

we leven hier nl. in een omgeving waar bestuurders denken het verkeersprobleem op te lossen door van 4 baans wegen 2 baans wegen te maken....... :gaga: :gaga: :gaga:
#132918
[quote="Optitune.nl"]
tadaa

http://www.optitune.nl/index.php

:victory:
[/quote]

Das gejat jasper  :rtfm:

Maar wel strakke actie  ;D :ok:

Ik heb net ff gereden, maar damn...tis best wel warm  :crazy: :wobblesign:
Ik neem zondag mooi de korte broek mee in ut rugzakje alst zulk weer blijft  ;D
#132977
[quote="cwalker"]
:sorry: :sorry: hmmmmm.... heel slecht nieuws jongens....

ik kan niet komen............
[/quote]


ahhhh... oooeeeppsssss.... was een stukje 'vergeten'...

moet zijn:

ik kan niet komen................













a) zonder een paar kratten lekker belgisch GRATIS bier mee te brengen voor jullie......
b) en zonder schriftelijke bevestiging van melanie dat ze ook echt gaat komen met dat strak leder pakkie aan.....

LOL...

was al benieuwd wie de eerste zou zijn die verschrikt/verontwaardigd/opgelucht  zou gaan reageren...  ;D ;D :rotfl2:


... is mijn befaamd slechte vrijdagnamiddag karakter  >:D >:D... en dan zou je't eens op een zaterdag moeten zien...  :crazy: :crazy:
#133025
[quote="jandetimmerman"]
[quote="cwalker"]
hehehe....

zo makkelijk komen jullie niet van me af hoor...

ik ben uiteraard  WEL van de partij..


zou voor geen geld van de wereld dat strak lede... sorry, jubileumfeest.. willen missen..  ;D ;D :kwijl:
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]


ooooeeepppssss... paps is er.... i'm busted.....  :help: :help: :wobblesign: :wobblesign:  :crazy:

;) ;D ;D ;D ;D
#133063
leren pakkies zijn  :ok: vooral bij vrouwelijk schoon  :wobblesign:

Bier  :no: Er wordt geen bier geschonken, uitgedeeld of gedronken tijdens het feest! Sorry dudes  :-X
#133069
[quote="2 Fast 2 See"]
leren pakkies zijn  :ok: vooral bij vrouwelijk schoon  :wobblesign:

Bier  :no: Er wordt geen bier geschonken, uitgedeeld of gedronken tijdens het feest! Sorry dudes  :-X
[/quote]

is bij deze gecorrigeerd.. sorry chef!  :sorry:

hummm... ik zou dit niet mogen zeggen op een nederlands forum, maar een belg zou zeggen:
'awel, heineken mag dan toch wel?? da's toch geen bier, maar afwaswater'....  :secret:

;D ;D ;D  sorry, kon het ff niet laten...  ;D

zal ff m'n kogelvrij vest klaarleggen voor zondag nu...  :-X
#133070
[quote="cwalker"]
[quote="2 Fast 2 See"]
leren pakkies zijn  :ok: vooral bij vrouwelijk schoon  :wobblesign:

Bier  :no: Er wordt geen bier geschonken, uitgedeeld of gedronken tijdens het feest! Sorry dudes  :-X
[/quote]

is bij deze gecorrigeerd.. sorry chef!  :sorry:

hummm... ik zou dit niet mogen zeggen op een nederlands forum, maar een belg zou zeggen:
'awel, heineken mag dan toch wel?? da's toch geen bier, maar afwaswater'....  :secret:

;D ;D ;D  sorry, kon het ff niet laten...  ;D

zal ff m'n kogelvrij vest klaarleggen voor zondag nu...  :-X
[/quote] :rotfl2:
#133072
ok, nu ff serieus.... sorry mensen, was hier niet van op de hoogte.

zal dus geen biertjes meebrengen, hoop dat niemand een probleem heeft met belgische chocolade dan of zo?  ;D

uiteraard zal deze eerst moeten voorgeproefd worden door het ARA bestuur....

zucht, ok: make mental note: bestelling 2 dozen chocolade aanpassen naar 1 PALLET chocolade...kwestie van dat voorproeven kunnen te overbruggen....  ;D ;D ;D
#133073
[quote="cwalker"]
[quote="2 Fast 2 See"]
leren pakkies zijn  :ok: vooral bij vrouwelijk schoon  :wobblesign:

Bier  :no: Er wordt geen bier geschonken, uitgedeeld of gedronken tijdens het feest! Sorry dudes  :-X
[/quote]

is bij deze gecorrigeerd.. sorry chef!  :sorry:

hummm... ik zou dit niet mogen zeggen op een nederlands forum, maar een belg zou zeggen:
'awel, heineken mag dan toch wel?? da's toch geen bier, maar afwaswater'....  :secret:

;D ;D ;D  sorry, kon het ff niet laten...  ;D

zal ff m'n kogelvrij vest klaarleggen voor zondag nu...  :-X
[/quote]
Helemaal mee eens!

Ik volg het voorbeeld van Cees. Ja, euh, niet op de baan natuurlijk, maar ik heb een lekker kratje Jupiler gekocht en het smaakt prima.
#133074
[quote="cwalker"]
ok, nu ff serieus.... sorry mensen, was hier niet van op de hoogte.

zal dus geen biertjes meebrengen, hoop dat niemand een probleem heeft met belgische chocolade dan of zo?  ;D

uiteraard zal deze eerst moeten voorgeproefd worden door het ARA bestuur....

zucht, ok: make mental note: bestelling 2 dozen chocolade aanpassen naar 1 PALLET chocolade...kwestie van dat voorproeven kunnen te overbruggen....  ;D ;D ;D
[/quote]

fout...niet door het bestuur, door de jubileumcommissie  ::) zit wel verschil in hé  :rotfl2:
En denkt erom... kwerd als bijbaantje in de keuken, dus als ik bij het 1ste chocolaatje nog niet goed kan proeven of ie goed is....
dan neemk er nog 1... en nog 1  ;D :rotfl2:

Maar idd, het is een alcoholvrij feest  :friends: Thuis morgen jullie het savonds verder vieren met alcohol  :ok:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Word ook betalend lid van de ARA!