ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Roy R
#111879
Zo, nog niet zo lang hier maar een een mooie manier om een aantal mensen te leren kennen... Een Aprilia ritje!

Specs van de rit:
De start van deze rit is in Breedenbroek bij café/restaurant Koenders en zal hier ook weer eindigen. Halverwege zijn er mogelijkheden om te stoppen in de plaats Varsseveld hier kan je op een terras zitten, naar een snackbar gaan of een ijsje eten. De rit is ongeveer 200km en de hoogtepunten zijn een stukje écht circuit, namelijk de Varsselring in Hengelo Gld. en de Kapelweg van Sinderen naar Silvolde (schijnt ook verder in NL bekend te zijn) en er zal 1 landmark in de rit te scoren zijn. Verder zijn op het hele traject zijn geen flitspalen te vinden en moet je hoogstens opletten op flitsauto's.

De rit op papier/GPS:

De rit als GPS (Garmin): (Helaas de eerste versie zonder landmark, vraag me hierom bij Koenders als je wil!)
Voor je GPS
De instellingen
De rit zelf

De rit op papier (Word document) is hieronder te downloaden!
Hier klikken!


Ik zal vanaf 9.30 aanwezig zijn in het café tot 11.00. Ik zal dan een aangepaste rit gaan rijden om her en der een paar foto's of videobeelden te maken.

Avond eten is aan te raden bij het restaurant, erg lekker!


Wie gaan er mee?

Roy R
leon1975
FastJ
pegasolennart
DNNZ
Donderrijder
Herman
Erik
d-cypher
Dikke miel
jeremiah
erik
MilleMaster
Patriot
robz (OVB)
daanrsv (OVB)
Vincent (OVB)
Gerrit (OVB)
Jurax (OVB)
Teinovich (OVB)
novaterra (OVB)
Kusanagi (OVB)
rsvjan (OVB)
black bee (OVB)
Silke (OVB)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Roy R op 1 jun 2008, 05:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door FastJ
#111884
Is bekend terrein voor mij, lijkt me leuk om mee te gaan.

Leuk initiatief ook!

Groeten, Jarno
Avatar
Door pegasolennart
#111890
lijkt mij een leuk ritje
mijn vriendin woont in het dorp er naast dinxerloo dus ik ben wel van de partij
groetjes lennart
Door Roy R
#111894
[quote="pegasolennart"]
lijkt mij een leuk ritje
mijn vriendin woont in het dorp er naast dinxerloo dus ik ben wel van de partij
groetjes lennart
[/quote]

Mag ik vragen hoe je vriendin heet? Misschien ken ik haar wel?
Door Roy R
#111898
[quote="robz"]
goed plan!  en goed initiatief.....

heb nog geen zicht de agenda dan maar haak wel aan als het uitkomt! :ok:
[/quote]

OVB-tje!
Door Renébagpipe
#111994
Jammer, zit dat weekend met een man/vrouw of 30 (van MF-forum) in Duitsland.

Maarja, je kunt ook niet alles hebben  ;D
Avatar
Door daanrsv
#112024
Ach wat leuk, een thuiswedstrijd!!!! Helaas wel voor mij een ongelukkige dag, ik kijk nog wel effe!
Avatar
Door Sjaakie
#112038
[quote="B-Art"]
Hmm, jammer, ik kan er niet bij zijn  :sorry: , dan zit ik bij de MotoGp in Mugello  :yahoo:
[/quote]

Wat een straf
Door Roy R
#112044
[quote="Renébagpipe"]

Jammer, zit dat weekend met een man/vrouw of 30 (van MF-forum) in Duitsland.

Maarja, je kunt ook niet alles hebben  ;D
[/quote]

Het kan erger ;)

[quote="ApriliaMan"]
Ook een stuk door Duitsland neem ik aan ?

[/quote]

:yes: Duitse Autobahn ohne geschwindigkeitslimiet.

[quote="Sjaakie"]
[quote="B-Art"]
Hmm, jammer, ik kan er niet bij zijn  :sorry: , dan zit ik bij de MotoGp in Mugello  :yahoo:
[/quote]

Wat een straf
[/quote]

I'm with stupid...
Door herman
#112104
Hoi Roy

Ben er ook bij en een maatje van me met zijn yam.

Groetjes Herman Berkhout
         
Door Vincent
#113488
Hee daar ben ik ook bekend heb daar in silvolde net carnaval gevierd. Zal eens overleggen of ik mee kan.

Vincent
Door herman
#113844
Goed nieuws vandaag, mijn maat yam rijder heeft zijn yammie verkocht, vandaag zijn overstap gemaakt naar een echte tuono van 2006 mat zwart , zal zich trots op het forum aanmelden, Dus Roy kan je gelijk die hele kleine lettertjes van maat herman yam rijder verwijderen ( trouwens goed dat je dat gedaan hebt want hij voelde zich toch wel een beetje buitengesloten en heeft mede hier door toch vervroegd de overstap gemaakt naar aprilia, en dan nog wel een tuono dus nog hoort ex yam rijder er zeker bij. en jelle mocht je dit ook lezen is de ontmoeting op de motorbeurs in Utrecht zeker van invloed geweest om deze overstap te maken. weer een jap rijder minder.
Door ylstra
#113878
[quote="herman"]
Goed nieuws vandaag, mijn maat yam rijder heeft zijn yammie verkocht, vandaag zijn overstap gemaakt naar een echte tuono van 2006 mat zwart , zal zich trots op het forum aanmelden, Dus Roy kan je gelijk die hele kleine lettertjes van maat herman yam rijder verwijderen ( trouwens goed dat je dat gedaan hebt want hij voelde zich toch wel een beetje buitengesloten en heeft mede hier door toch vervroegd de overstap gemaakt naar aprilia, en dan nog wel een tuono dus nog hoort ex yam rijder er zeker bij. en jelle mocht je dit ook lezen is de ontmoeting op de motorbeurs in Utrecht zeker van invloed geweest om deze overstap te maken. weer een jap rijder minder.
[/quote]

Hoi Herman

Dus mijn enthousiaste gezwam heeft hem kennelijk het laatste duwtje gegeven. :man_in_love: :man_in_love:
Da's mooi, weer een Tuonorijder erbij.
Feliciteer Erik van me en, om niet te veel off topic te raken:
ik geef me ook op voor de rit op 1 juni.
Dan zien we mekaar.

Gr

Jelle
Door Roy R
#114124
Alle aanmeldingen en ovb-tjes staan er bij!

[quote="herman"]
Goed nieuws vandaag, mijn maat yam rijder heeft zijn yammie verkocht, vandaag zijn overstap gemaakt naar een echte tuono van 2006 mat zwart , zal zich trots op het forum aanmelden, Dus Roy kan je gelijk die hele kleine lettertjes van maat herman yam rijder verwijderen ( trouwens goed dat je dat gedaan hebt want hij voelde zich toch wel een beetje buitengesloten en heeft mede hier door toch vervroegd de overstap gemaakt naar aprilia, en dan nog wel een tuono dus nog hoort ex yam rijder er zeker bij. en jelle mocht je dit ook lezen is de ontmoeting op de motorbeurs in Utrecht zeker van invloed geweest om deze overstap te maken. weer een jap rijder minder.
[/quote]

En zo hoort dat!  :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!