ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#122257
[quote="Gerrit"]
Hey Han, hoe heb je die jiffy verlengd? Daar heb ik ook belangstelling voor want mijn Mille staat wel heel erg scheef op de jiffy.
[/quote]

Op het werk heeft een collega een plaatje gemaakt, eronder gelast en gelakt.
Staat nu prima !
Mvg, Han
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#122291
[quote="Han"]
[quote="Gerrit"]
Hey Han, hoe heb je die jiffy verlengd? Daar heb ik ook belangstelling voor want mijn Mille staat wel heel erg scheef op de jiffy.
[/quote]

Op het werk heeft een collega een plaatje gemaakt, eronder gelast en gelakt.
Staat nu prima !
Mvg, Han
[/quote]

dat ziet er netjes uit zeg, ik heb ooit een losse moer eronder gelast om hem rechterop te zetten. Maar zag er niet zo netjes uit als dit.

rolf
#122317
[quote="Han"]
[quote="Gerrit"]
Hey Han, hoe heb je die jiffy verlengd? Daar heb ik ook belangstelling voor want mijn Mille staat wel heel erg scheef op de jiffy.
[/quote]

Op het werk heeft een collega een plaatje gemaakt, eronder gelast en gelakt.
Staat nu prima !
Mvg, Han
[/quote]

Erg netjes, kan wat mij betreft in serie productie genomen worden  :D
#122847
Hey man, goed plan. Ik heb al eens geopperd om met ons allen de dag ervoor naar Maurice in Heerlen te gaan. Het is vanaf IJsselstein 2,5 uur rijden naar het vertrekpunt...

Maar als dat niet kan dan kunnen we ook smorgens heel vroeg verzamelen. Ik vertrek dan vanuit IJsselstein en ga dan de A2 af. Ik rij dan om 7 uur van huis weg.

En jij?
#122876
[quote="Gerrit"]
Hey man, goed plan. Ik heb al eens geopperd om met ons allen de dag ervoor naar Maurice in Heerlen te gaan. Het is vanaf IJsselstein 2,5 uur rijden naar het vertrekpunt...

Maar als dat niet kan dan kunnen we ook smorgens heel vroeg verzamelen. Ik vertrek dan vanuit IJsselstein en ga dan de A2 af. Ik rij dan om 7 uur van huis weg.

En jij?
[/quote]

Ik ben voorstander van vroeg verzamelen. Om 7:15 sta ik dan bij 'De Lucht' bij Zaltbommel op je te wachten :victory:
#123002
Kleine update na overleg met Rick. Gezien de afstand naar het beginpunt willen we om 6 uur vertrekken uit IJsselstein / Maarssen. Dan vertrekken zijn we rond 6.30 uur bij de Lucht. En zijn we rond 7 7.15 uur bij Eindhoven.

DNNZ / Han, ik stuur jullie ook nog een mail.

Grt

Gerrit
#123292
Eh mannen, toch nog kleine wijziging. Over de A2 is voor ons (Rick en Gerrit) een flink eind om zien we nu. Wij gaan dus over de A27 (dat is een half uur korter). Sluiten jullie daar ook aan of gaan jullie de A2 af?

Ik heb ook een PM gestuurd. Ik hoor het graag even.
#123412
Helaas, ik had graag mee gegaan ondanks mijn slechte ervaring van twee jaar geleden. Echter mijn dochter heeft beslag gelegd op me. Veel plezier allemaal, weer ziet er in ieder geval goed uit

Word ook betalend lid van de ARA!