ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#113836
sorry  >:D henk riep me ook al tot de orde.

Maar even terug naar de middag, het was super geregeld en ja ik heb ook wat geleerd, anne heeft me enige termen uitgelegd, gerrit mijn Laptop van een verdubbeling van vrij geheugen gegeven en henk een leuk programmaatje geinstalleerd.
Rick was de ladyspeaker  deze middag en dat deed hij super.

Iedereen bedankt voor de informatieve middag, volgende tourrit weer meer voorrijders erbij :D

grtjs rolf

ps. luxe locatie trouwens :ok:
Avatar
Door Sjaakie
#113838
Ja, wat moet ik er nog aan toevoegen. Niks dus. Allen bedankt voor de gezellige en informatieve middag.
Avatar
Door Heuveltje
#113883
[quote="Sjaakie"]
Ja, wat moet ik er nog aan toevoegen. Niks dus. Allen bedankt voor de gezellige en informatieve middag.
[/quote]

Het was gezellig en leerzaam  :ok:
Avatar
Door Dikke Miel
#113912
[quote="rolf"]
we zitten er nu, rechts gerrit, naarnaast henk, jarno, onbekende voor me, anne.  ;D
[/quote]

Onbekende was Karel, een ex-werknemer van Feka die daar nog veel over de vloer komt en thuis een Zumo heeft.
Toen hij hoorde wat wij gingen doen had ie veel intresse.

Rick.
Door jojo
#113968
Ook van mij nog hartstikke bedankt natuurlijk, toch weer wat dingetjes bijgeleerd.
En inderdaad een fijne lokatie, maar goed dat die computers allemaal klaarstonden ;D ;D ;D
Rick en Anne bedankt voor de uitleg en de rest voor de gezelligheid :bye:

John
Avatar
Door motorbeer
#114089
"Dictaat" is te vinden via; http://www.aprilia-riders.nl/forum/inde ... ;dl=item61.

Iedereen bedankt voor de opkomst. Het is ook leuk om te zien waar anderen mee zitten,  ;) kan men zelf ook weer van leren. Wie weet gaan we later in het jaar nog eens op herhaling. We kunnen daar bij denken aan één tot twee weken voor de RubberButt. Kunnen we echt practisch aan het werk.
Nu nog een lokaal met veel computers wat meer in het midden van het land.

Anne
Avatar
Door rolf
#114097
ik vertelde vanmorgen mijn collega over de middag afgelopen zaterdag, hij is bergbeklimmer en wandelaar, heeft een garmin voor wandelroutes maar zit met veel vragen.
Is het wat om hem ook te vragen.

grtjs rolf
Avatar
Door Dikke Miel
#114130
[quote="rolf"]
ik vertelde vanmorgen mijn collega over de middag afgelopen zaterdag, hij is bergbeklimmer en wandelaar, heeft een garmin voor wandelroutes maar zit met veel vragen.
Is het wat om hem ook te vragen.

grtjs rolf
[/quote]

Tuurlijk, we maken er gewoon een heel daggie van! :)
Avatar
Door Bikeman
#114168
Mooi dat het een geslaagde middag was, ik was niet in de gelegenheid om te komen maar had al wel een voorproefje mogen mee maken :ok:
Probeer volgende keer wel van de partij te zijn :yes:

Groet Ab

Ps Rolf die bergwandelaar van jou heeft die ook een Garmin GPSmap60 (Cx) mogelijk kan ik hem helpen! je mag hem mijn mail adres wel geven ;)
Avatar
Door rolf
#114208
Hij heeft de Garmin Vista HCx, ik ken deze niet maar waarschijnlijk bij de wandelaars en bergsporters zeer bekend
Avatar
Door Gerrit
#114716
Rick en Anne, hartelijk bedankt voor de gezellige en informatieve middag.

Henk bedankt voor de koeken!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Avatar
Door Bikeman
#167223
[quote="rolf"]
Hij heeft de Garmin Vista HCx, ik ken deze niet maar waarschijnlijk bij de wandelaars en bergsporters zeer bekend
[/quote]

Klopt Rolf,

Heb als eerste een Garmin Etrex Europe gehad dat is een soort gelijke GPS alleen een ouder basis model.
Van de Vista HCx weet ik niet veel ......... m'n zwager heeft er wel een das ook zón bergwandel  :gaga:  :rotfl2:
Maar op de site van WayPoint Notter staat ook erg veel info.

Groet Ab

Sorry voor de late reactie :sorry:
Avatar
Door motorbeer
#167278
[quote="rolf"]
ik vertelde vanmorgen mijn collega over de middag afgelopen zaterdag, hij is bergbeklimmer en wandelaar, heeft een garmin voor wandelroutes maar zit met veel vragen.
Is het wat om hem ook te vragen.

grtjs rolf
[/quote]

Nog zo'n nakomertje; er bestaan ook outdoor cursusen via waypoint of zie http://www.gps-expert.nl/index_bestande ... s.htm  en het daarbij behorende forum.

Anne
Avatar
Door Bikeman
#167585
[quote="motorbeer"]
[quote="rolf"]
ik vertelde vanmorgen mijn collega over de middag afgelopen zaterdag, hij is bergbeklimmer en wandelaar, heeft een garmin voor wandelroutes maar zit met veel vragen.
Is het wat om hem ook te vragen.

grtjs rolf
[/quote]

Nog zo'n nakomertje; er bestaan ook outdoor cursusen via waypoint of zie http://www.gps-expert.nl/index_bestande ... s.htm  en het daarbij behorende forum.

Anne
[/quote]

Je hebt gelijk Anne,

Bij WayPoint geven ze ook cursus http://cursus.gps.nl/ Als ARA hebben we hier wat ervarig, en ik moet zeggen het was gezellig en leerzaam.
En bij WayPoint weten we zeker dat ze daar zeer goed weten hoe en wat je met een GPS kunt, en dat kunnen ze ook goed over brengen  :yes:
Heb er zelf geen aandelen hoor, alleen drie maal een GPS gekocht en ze weten gewoon waar ze het over hebben.

Ab

Word ook betalend lid van de ARA!