ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#101546
At the 13.06-15.06.2008 we will have our international apriliameeting
you can see it here :
http://www.katzeninformation.de/phpBB2/ ... hp?t=25602
and here :
http://www.apriliatreffen.de.vu
Maybee the Apriliariders of your forum come too, can you ask ?

For your Twostrokers this is a cool meeting its not
from our forum but still a very nice event for the RS250, RS125
and other Twostroker

http://www.zweitakttreffen-luneort.de

Can you ask or make a thread ?


cya dude

Nils aka Bonetec
#101554
Ligt ter hoogte van Nijmegen. Van zuid Limburg uit is het 145 km en dat is nog makkelijk te doen. Van centraal nederland zal het ook zoiets zijn.
Als ik de website bekijk zijn er weinig deelnemers voor een internationaal treffen.
#101634
Lijkt me op zich wel leuk,maar als ik zo de foto's bekijk zijn het voornamelijk futura's en pegaso's bij onze oosterburen.
Maar misschien is het daarom wel extra leuk om daar de boel tot leven te brengen met een grote club rsv milles met open pijpen ........

Frank
Door Renébagpipe
#101932
[quote="black bee"]
altijd leuk een ritje naar duitsland weet alleen niet of ik met open pijpen ga daar ze erg streng zijn tegenwoordig  :rtfm:
[/quote]

Xanten ligt, zeg maar, 30 km achter Emmerich / Kleve, en zal zeker in die buurt toch niet zo'n vaart lopen (mbt controles).

Ik heb 'm ook genoteerd, desnoods enkel 1 dag even kijken..... bijv. de 14e ???

:bye:
Door ApriliaMan
#101948
[quote="black bee"]
altijd leuk een ritje naar duitsland weet alleen niet of ik met open pijpen ga daar ze erg streng zijn tegenwoordig  :rtfm:
[/quote]

Jan en Alleman zit te ........... dat ze in Duitsland iedereen iedereen aanhouden, verbaliseren, motor meenemen etc.

Concreet ........ Eifeljoep heeft het over de Ruhrsee in de Eifel, maar ja daar scheurt ook iedereen heen en langs.

Wie heeft hier op het forum een nare ervaring ? Ik wil wel eens inventariseren.   
#101975
[quote="Renébagpipe"]

Xanten ligt, zeg maar, 30 km achter Emmerich / Kleve, en zal zeker in die buurt toch niet zo'n vaart lopen (mbt controles).

Ik heb 'm ook genoteerd, desnoods enkel 1 dag even kijken..... bijv. de 14e ???

:bye:
[/quote]

Ik ga de 14e maybe ook even kijken, kan ik gelijk de mille even testen :angel: ;D
Tegen die tijd misschien met een hele ARA delegatie die kant op?
Door Renébagpipe
#101979
[quote="futuristie rosso"]
kan ik eindelijke eens een meeting meemaken met veel futuras.
Die duitsers zijn toch wel wat slimmer in hun koopgedrag
[/quote]

en mss ook wel in hun rijgedrag.........eeehhh... nu gaat het al wat problemen opleveren  ;D

Maar je gaat ook even die kant op... tegen die tijd... begrijp ik.

Is trouwens aanmelden hiervoor noodzakelijk ?? Of houden we het stil als een soort "verrassing" , welke dag of periode het dan ook gaat worden...........
#102103
[quote="jackske"]
[quote="Renébagpipe"]

Xanten ligt, zeg maar, 30 km achter Emmerich / Kleve, en zal zeker in die buurt toch niet zo'n vaart lopen (mbt controles).

Ik heb 'm ook genoteerd, desnoods enkel 1 dag even kijken..... bijv. de 14e ???

:bye:
[/quote]

Ik ga de 14e maybe ook even kijken, kan ik gelijk de mille even testen :angel: ;D
Tegen die tijd misschien met een hele ARA delegatie die kant op?
[/quote]

Waarschijnlijk ga ik ook wel effe, het is tenslotte in onze achtertuin!!!!
#102128
[quote="daanrsv"]
[quote="jackske"]
[quote="Renébagpipe"]

Xanten ligt, zeg maar, 30 km achter Emmerich / Kleve, en zal zeker in die buurt toch niet zo'n vaart lopen (mbt controles).

Ik heb 'm ook genoteerd, desnoods enkel 1 dag even kijken..... bijv. de 14e ???

:bye:
[/quote]

Ik ga de 14e maybe ook even kijken, kan ik gelijk de mille even testen :angel: ;D
Tegen die tijd misschien met een hele ARA delegatie die kant op?
[/quote]

Waarschijnlijk ga ik ook wel effe, het is tenslotte in onze achtertuin!!!!
[/quote]

:ok:
#103074
[quote="jackske"]
[quote="Renébagpipe"]

Xanten ligt, zeg maar, 30 km achter Emmerich / Kleve, en zal zeker in die buurt toch niet zo'n vaart lopen (mbt controles).

Ik heb 'm ook genoteerd, desnoods enkel 1 dag even kijken..... bijv. de 14e ???

:bye:
[/quote]

Ik ga de 14e maybe ook even kijken, kan ik gelijk de mille even testen :angel: ;D
Tegen die tijd misschien met een hele ARA delegatie die kant op?
[/quote]

Met een beetje redelijk weer denk ik dat ik de 14e ook wel even die kant op ga.
Door Bonetec
#103794
Thank you for the Thread !

to the ask =>  open pijpen from "Black Bee"


[quote="black bee"]
altijd leuk een ritje naar duitsland weet alleen niet of ik met open pijpen ga daar ze erg streng zijn tegenwoordig  :rtfm:
[/quote]

if your pijpen are orginal ( or with E-Number ) and too loud you pay 25 Euros
if your pijpen are a Racetrack pijpen a german Biker must pay 50 euros and 3 points
and the bike or pijpen can be confiscate.


bonetec :bye:
#103802
[quote="Bonetec"]
if your pijpen are orginal ( or with E-Number ) and too loud you pay 25 Euros
if your pijpen are a Racetrack pijpen a german Biker must pay 50 euros and 3 points
and the bike or pijpen can be confiscate.
[/quote]

Waren die boeteprijzen hier ook maar zo hoog ;D
#103804
Dear Bonetec  :ok:  :victory:,

Member RenéBagpipe wants to coordinate the details on our group arriving at the German event(s). Could you please update in this topic, who, when, where, how many, where to meet with you etc?

Thanks in advance & good warning indeed on the pipes thing. Especially with the fines!

Ciao ciao

Deefski  :bye:
Door jurgen
#103825
Hallo ,liebe Apriliagemeinde in Holland.
Ich bin der Organisator aus Xanten , Jürgen  (KASAMI )
Ich habe mit Boentek über unser Treffen gesprochen und wüede mich sehr freuen wenn der eine oder andere Holländer zu dem Treffen kommen würde.
Die Hompage lautet  http://www.apriliatreffen2008.de.vu , wo ihr alles findet was ihr braucht. Das Treffen findet vom 13.06--15.06.2008 statt im großen Zelt.
Es wird eine Live Band spielen es gibt eine Verlosung und vieles mehr . es werden auch Östereicher , Schweitzer , Dänen ,und  Luxemburger kommen. :yahoo: Mit der Sprache dürfte es auch kein Prolem geben  , ich spreche zu 60% Hölländisch , nur schreiben kann ich es nicht und ihr werdet mit Sicherheit ein wenig Deutsch sprechen und der Rest geht halt in Englisch.
Also ihr dürft euch auch in der Deutschen List bei uns eintragen das sieht immer gut aus.

Ich rechne mit euch und hoffe das viele kommen werden.

Jürgen :bye:
Door Bonetec
#103841
Jürgen is the Coordinator,
he speaks NL but writing is the same like me :)
You can inscribe in our List @ this topic or write Jürgen / Kasami a PN and he inscribe you in the list. ( Deefski can inscipe you too - he is User of our Forum )
I update you :) and RenéBagpipe

edit :

=> We make our own Exhaust on Aprilia base with e-number  :crazy: made by Jürgen ( Kasami )

Afbeelding

greetz Bonetec  :worship:
Laatst gewijzigd door Bonetec op 16 dec 2007, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jurgen
#103983
Hallo,
ich hätte da eine Bitte , das ihr euch in der Liste eintragt und mal auf unserer Hompage :rtfm: geht wo auch Schlafplätze drinstehen ,wenn ihr nicht Zelten wollt.
Hotels habe ich noch nicht eingesetzt weil die bei uns sehr Teuer sind so ab 60 euro.
Ihr könnt mich aber auch anrufen wenn ihr mehr Info braucht. :ok:

Tel 0049 2801 1231

Tot Ziens
Door Renébagpipe
#104008
Even naar aanleiding van de berichten van Jurgen en Bonetec (danke für die update):

Zijn er al mensen die nu al kunnen en willen aangeven of ze de gehele periode willen ( 13 t/m 15 juni '08) of wellicht 1 of 2 dagen. Het is dus van vrijdag t/m zondag.

Ikzelf zit er op voorhand aan te denken om zaterdag (redelijk vroeg) die kant op te gaan en dan (weersafhankelijk) tentje mee voor de nacht.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Word ook betalend lid van de ARA!