ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#133879
[quote="jurgen"]
Hallo,
leider bringt er die V4 nicht :( mit,aber dafür andere schöne Moppets.

Nun Silke das Wetter in Xanten ,habe ich gerade nachgeschaut ist das ganze  :crazy:Wochenende TROCKEN so um die 19 Grad.

Kuchen für mein Geburstag habe ich auch schon reichlich besorgt :man_in_love:

Und televischen für Fußball ist auch da im Großen Zelt.... :yahoo:

Ich Zähle auf euch

Jürgen :bye:
[/quote]

Na da können wir doch nicht mehr nein sagen...Kuchen und Fussball...und dann auch noch ideales Wetter um Motorrad zu fahren  :victory: :friends:
Door Bonetec
#133880
[quote="jurgen"]
Hallo,
leider bringt er die V4 nicht :( mit,aber dafür andere schöne Moppets.

Nun Silke das Wetter in Xanten ,habe ich gerade nachgeschaut ist das ganze  :crazy:Wochenende TROCKEN so um die 19 Grad.

Kuchen für mein Geburstag habe ich auch schon reichlich besorgt :man_in_love:

Und televischen für Fußball ist auch da im Großen Zelt.... :yahoo:

Ich Zähle auf euch

Jürgen :bye:
[/quote]

Das hört sich gut an... haben die den die RXV/SXV dabei ?
Door jurgen
#133983
Hi Boni, nein die SXV und die RXV sind auch nicht dabei ,aber bei 8 verschiedenen Motorräder wird für jeden etwas dabei sein  :crazy:

Morgen werden schon die Hinweisschilder aufgestellt die weitesten stehen 12-15 km vorher und weisen euch dann den Weg zum Treffplatz.
Sie sind WEIS mit der Aufschrift Aprilia und einem Pfeil , dann unter dem Weißen Schild noch ein Feuerroter PFEIL mit der Aufschrift ACV ,das ist ein Automobilclub. wenn ihr diese Schider seht etwas Geschwindigkeit rausnehmen und auf die nächsten Schilder achten.
So werdet ihr schnell zum Treffen kommen :crazy:
Bis Freitag
Door Renébagpipe
#134046
[quote="Silke"]
@René...kijk ze zetten borden uit...speciaal voor ons... :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:...


[/quote]

Ja..... maar pas op max. 15 km afstand.................. hoop dat ik dan nog op tijd tot stilstand kan komen, als ik die "stiekume B*W's" voor probeer te blijven...............
Door Renébagpipe
#134257
[quote="Silke"]
Ik ga zo vertrekken naar Xanten  :yahoo: Heb mijn oranje shirtje al aan  :crazy: en nu maar hopen dat ze winnen....zitten tenslotte in "vijandelijk gebied"  :rotfl2:...
[/quote]

Zit bij mij in de tas..............  ;D
Door ApriliaMan
#134488
Ja, Silke je had aangekondigd nog wat te vertellen hier op het forum.

Het enige dat ik heb gelezen dat je heel snel weer op en neer was gereden, dezelfde dag nog thuis ?  :secret:
#134497
Voor mij was het een korte meeting,had nog andere verplichtingen.
Maar ja , als je zo dicht aan de grens woont zie je elke dag Duitsers,dus.... ;)
Leuke toertocht gehad,alleen jammer dat ik net voor het eten alweer op huis aan moest.
Op de terugweg nog even een hoosbui gehad en dan zijn kale banden toch niet zo fijn.
Dinsdag komen de nieuwe erop dus die kunnen vrijdag ingerubt/ingeRobt ;Dworden


Groetsels en tot donderdag

                                          Jos
#134500
Mijn dag begon lekker relaxed, de avond van te voren tas gepakt en olie controleerd maar die moest nodig bijgevuld worden en uiteraard heb ik weer niets in huis  :-[. De volgende dag rond een uur of 12 even naar Burgum gereden om olie te halen...dacht ik...Arjen heeft de olie even voor mij op pijl gebracht, super service  :friends: ook is het nummernplaatje vervangen...ondertussen tickte de tijd, had om 15 uur in Apeldroon afgesproken met René maar het werd maar later en later want...verdikke mijn achterband was helemaal op  :rtfm: ::) :o...nee Silke zo kom jij Duitsland niet meer in  :no: :sorry: Dus maar vervangen na kleine 4000 km... :rtfm: :help:...René gauw een berichtje gestuurd dat het later word...veel later  :'( Om half drie en 300 euro armer was ik eindelijk op pad in de regen met een nieuwe band en dat rijd niet echt lekker maar goed gas erop staat een man op mij te wachten  :friends:.
Om 16.15 uur was ik eindelijk op het afgesproken punt, nog snel even wat drinken en wegwezen...hoop trouwens dat ik niet geflitst ben  ::) ... Met René door de files de grens over, Xanten in om mij in te checken in het Hotel, was er niemand aanwezig, Hotelgasten lieten ons naar binnen...na een paar keer de deurbel te hebben gemolesteerd en de telefoon overbelast te hebben stonden wij op het punt een notitie achter te laten en naar het feestgebeuren te rijden komen de dames eindelijk aan...enne waren vergeten dat ik gereserveerd had maar er was een kamer, dus gauw inchecken, rugzak verlossen van onnodige dingen, chocomel voor Bonetec erin en uiteraard mijn fototoestel...en wegwezen
Eindelijk aangekomen bij de "camping" werden wij gelijk begroet door Jürgen de organisator met zijn 3-kleurig kapseltje  :gaga: en werden wij getrakteerd op houten plaatjes om de motoren netjes neer te kunnen zetten en uiteraard stond mijn motor weer niet netjes in de rij en heeft René hem ff goed neer gezet  :friends: Er waren zo'n 20-30 motoren al aanwezig en de feesttent was opgezet incl. tap en een TV voor de voetbal liefhebbers  :yahoo:
Er was ook een vrachtwagen van Apirilia aanwezig waar je op 8 veschillende motoren mocht rijden o.a. Dosodoru, Shiver, Tuono, Mille, Mana e.d. goed geregeld dus... :ok: Bier, worst, steak en salades waren er rijkelijk en goed verzorgd... :yes: Uiteraard hebben wij Nederlanders ons op tijd terug getrokken om het oh zo mooie spelletje Nederland-Frankrijk niet te moeten missen...de gezelligheid zat er goed in en René ging compleet uit zijn dak bij elk doelpunt wat Nederland maakte  :kwijl: :rotfl2:

Helaas zat er ook een pechgeval tussen de geparkeerde motoren, een Futura waar de snelsluiting van de benzinetoevoer was gebroken of iets dergelijks en getrouw naast hem stond even later een gelijke motor met een kapot startrelais  :gaga: Typsch Futura werd mij verteld...

k ben uiteindelijk om 23 uur vertrokken naar mijn Hotelletje met een Taxi, mjin Mille bij René achterlatend...Na een ontzettend slechte nacht gauw maar gaan douchen en om 8.45 uur na beneden om met René te ontbijten...zit hij aan het barretje en het eerste wat erbij hem uitkomt is, Silke ik heb slecht nieuws voor jou...ik natuurlijk gelijk denken, shit mijn motor heeft de nacht niet overleefd, is gevallen ofzo maar nee dat was het niet, ik moest het Hotel weer uit ze hadden geen plek voor mij  :o Had toch echt al in december gereserveerd, hoe kan dat nou ??? Na lang zoeken konden zij eindelijk mijn email vinden waar ze de twee kamers bevestigt hadden maar helaas geen plek meer  >:D >:D >:D als compensatie hoefde ik maar 40 euro te betalen en was het ontbijt voor René gratis. Spullen gepakt, met een taxi naar de camping...Oh er werd mij trouwens wel de privélogeer kamer aangeboden maar met de mededeling dat mevrouw wel door de muren heen kon snurken...nou nee bedankt  :no: Baalde als en stekker wetend dat heel Xanten en omgeving volgeboekt was door 3 evenementen die tegelijk liepen. Op de camping zelf was ook geen plek en ik had sowieso al geen slapzak mee, besloot dus maar weer naar huis te rijden. Op een gegeven moment werd begonnen aan de toertocht, aankleden e.d. ik had er echt geen zin meer in en bleef achter samen met 2 kapotte Futura's en Bonetec...wij hebben nog wel van het zonnetje kunnen genieten  :yahoo: Soms kwamen er nog wat late rijders aan waar we nog even mee aan het kletsen waren o.a. ook eentje met een mooie Mille Factory  :man_in_love: maar ohoh...die viel in slowmotion in het gras, geen houden meer aan, gevolg...verbogen koppelingshendel, kapotte spiegel en de demper zat er ook een beetje vreemd op  :sorry: Hij nam het gelaten op (schijn bedriegt) en reed even later weg...voor mij was het ook tijd om te vertrekken aangezien het weer omsloeg, er kwamen donkere wolken aan dus besloot ik maar op pad te gaan en niet meer op René en de rest te wachten...heb 80% in de regen gereden en was toch enigzins bekaf toen thuis aan kwam...zo en de rest moeten de Boys maar vertellen want er was nog een groots feest die avond en ik hoop dat René nu wel heeft kunnen slapen  :yes:
 
Door Renébagpipe
#134505
Ben net een uurtje thuis. Dank aan de Duitse 'collega's' voor de organisatie, opvang, en de contacten. Ik heb het goed naar m'n zin gehad, er zijn altijd wel dingen die anders gaan dan je denkt..... zo had ik van de ritten op zaterdag iets 'meer' verwacht (lees iets langer c.q meer rijden, maar je hebt er altijd zeikerds tussen zitten  ;D)

Peter, leuk dat je er vrijdag en zaterdag ook bij was, geld voor Jos ook vwb zaterdag, en voor Leon dat die zaterdag-middag nog even kwam kijken.
Het verhaal van Silke staat hierboven, jammer dat het voor haar allemaal zo verliep. Ze weet inmiddels dat ze zeker zaterdag-avond c.q. halve nacht iets heeft gemist.

Optreden van de band (Pastor of Muppetz) , heavy metal (hoop dat ik dat goed heb), totaal zeker 3 uren gespeeld..................


:yahoo:  :kwijl:  :yahoo:  :kwijl:

dat knalde letterlijk en figuurlijk de tent uit... het terrein af................ werkelijk grandioos.........

Het volgende Treffen staat ook inmiddels al weer op de agenda..... ik meen Westerwald (datum weet ik even niet).

Oh ja............... ook wat biertjes gedronken.......... geloof op de feestavond een liter of wat (gaat snel met die pullen  ;D)
en kreeg redelijk wat complimenten over mijn rijstijl (ondanks m'n schouder-problemen), er was speciaal een Falco + camera achter mij gaan rijden om dat eens vast te leggen............... bleek na terugkomst dat de camere 'de geest' had gegeven........... eigenlijk wel logisch............ die Duitse software kan die bewegingen van mij natuurlijk niet bijhouden             :angel:. Maar wel erg jammer.

Ik hoop de komende tijd wat vaker eens dingen met deze mensen samen te kunnen doen........... we moeten maar eens een 'liaison-buro' hiervoor gaan opzetten.

:bye:
#134534
Was trouwens nog vergeten om Arjen van Motodrome te bedanken, offerte zijn pauze op om mij te helpen en ondanks alle drukte monteerde hij ook nog even een nieuwe achterband...toppie... :friends: :ok: :yahoo:


De verst komende Aprilia rijder kwam trouwens uit Göteborg, reed ff 1012 km op een dag, zou zeggen...rubberbut here he comes...maar helaas heb hem zelf niet gezien of gesproken...
#134592
Nog een verhaaltje van het Treffen in Xanten, beter laat dan nooit...

was vrijdagmiddag op pad gegaan, eerst naar mijn overnachtingsadres, aan de maas in
Limburg, is familie dus je kan ook niet in een adem hallo en totziens zeggen.
Om een uur of vijf op weg naar Xanten ( tochtje duurde 17 minuten )
Daar aangekomen werd ik ontvangen door een vent met driekleurenhaar (bleek Jurgen te zijn)
de meerderheid was Duits (natuurlijk) een paar Luxemburgers stond er ook nog..de Zweed heb
ik ook niet gevonden..
Tijdje staan kwekken met enkele gasten. Na een tijdje kwamen Silke en René de wei op
tuffen..oponthoud door a-band en hotel.
De maag begon al te knorren en meteen maar "aangevallen", eten wat goed geregeld..
er stond een mini TV voor de voetbalwedstrijd..(het bleek niet echt in vijandig land te
zijn)
Vlak voor de rust terug naar het Hollandse gereden ( ff de bandenspanning gechecked
(FOUTJE)) en was net op tijd om de tweede erin te zien gaan...

de volgende ochtend weer terug om op tijd voor het gezamelijke tochtje daar te zijn,
Eifeljoep bleek inmiddels gearriveerd
Om een uur of elf startte de rit en ik voelde al meteen dat het motortje niet deed wat ik
wilde, vooral op korte draaien was het hopeloos..
We kwamen zelfs nog langs voor mij bekende plaatsen (i.e. de plaatsen waren hetzelfde
alleen de wegen waren nogal verlegd in 30 jaar tijd)
Het bleef gelukkig droog totdat de hemel openging onder de lunchpauze...die trouwens HEEL
goed geregeld was
vlak na de pauze was het weer droog en toch maar even getankt en bandenspanning achter
gemeten. aha net geen 2 bar, geen wonder.....(niet meer doen dus warm meten aan een LKW
luchtpomp).
terug naar de middagpauzeplek, bleek het groepje waar we in zaten net weg te zijn, nog even
met René wat achterlichtjes achtervolgd maar als je dan een stoplicht tegen hebt kan je het
wel schudden, dan maar een kleine route uit de losse pols terug naar de treffenwei..de weg was
droog maar tussen bomen kon je nog wel verrast worden door nattigheid.

Nog wat gekwekt met wat gasten, Er was nog een halve hollander die binnenkort weer bekeert
(gaat in nederland wonen en werken) is...Leon1975 kwanm nog even voorbij, de Futuraman met de benzinelekkage bleek niet zo te
spreken over de ADAC ("van een klein probleem maken ze een echt probleem")
Tijdens het opbouwen van de band nog wat te drinken besteld....die band, niet mijn
ding...dus ben daarna weer teruggereden naar het Hollandse...

Alles bij elkaar toch wel leuk om nog eens mee te maken maar of ik alleen daarvoor naar het
westerwald zal gaan voor hetvolgende treffen weet ik niet... :no:
of het moet weer samenvallen volgend jaar (Robz) dan is dat prima te doen. :yes:

@nitro kevin, je hebt competitie met de monkey (Bonetec), meenemen volgende keer?

Groetjes

Peet  :bye:
Door herman
#134797
Ik ben zondag nog even wezen kijken werd ook vriendelijk ontvangen door jurgen leuk dat haar. vertelde mij dat rene
net was vertrokken wist ik eigenlijk al, kwam ik onderweg net buiten Xanten tegen. Ik was te laat had vrijdag moeten komen, Aprilia duitsland was er toen met demo modellen.  Zaterdag avond feest tot half twee met band.

Zondag was vertrekdag, had ik verwacht, maar bij ons vandaan 40 km binnendoor langs de Rijn is voor de zondagmorgen een hele mooie rit. dus toch niet voor niets.

Ik moet wel zeggen als je alles van te voren weet, had ik zaterdag wel gegaan met tentje het waren hele vriendelijke mensen, biertap echte Duitse b.b.q zag er goed uit. Maar bij ons is er zaterdags best wel behoorlijk wat regen gevallen, in Xanten volgens Jurgen niet 3 dagen mooi weer. Het weer hield mij ook wel tegen om met een tentje naar Xanten te gaan.

Maar de volgende keer beter, volgens Jurgen is dat in 2011 dat hij de volgende treffen wil organiseren (Westerwald)

Herman

   
 
Laatst gewijzigd door herman op 16 jun 2008, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#134984
Hoi Herman,

Wist niet dat je ook langs was geweest, heeft Jürgen mij niet verteld (en heb je ook niet onderweg gezien).

Het Treffen is echt volgend jaar (2009) in Westerwald................... in 2011 gaat het weer plaatsvinden in Xanten, als Jürgen de kar weer trekt.

:bye:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Word ook betalend lid van de ARA!