ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

wat zullen we organiseren als feest in 2008

feestavond
18
13%
bezoek fabriek Aprilia
33
23%
bezoek Aprilia evenement
19
13%
BBQ met Aprilia Babes(let op het is wel winter)
20
14%
Evenement op Lelystad met Burn-out etc.
15
10%
Doen we dit in Februari (dit is dan exact 10 jaar)
4
3%
of een ander moment in 2008
35
24%
Avatar
Door rolf
#63532
Wat zullen we doen als feestje, doe hier je voorstellen.

grtjs rolf

Je kan meerdere stemmen uitbrengen, maar kom ook met ideeën. ;)
Laatst gewijzigd door rolf op 21 feb 2007, 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.
#63536
ik wou eigenlijk op een feestje met BBQ enzo en het bezoek van de fabriek stemmen (heb op het bezoek gestemd)
Het feestje mag wel bij ons in de achtertuin...alleen als er 200 leden komen hebk een probleem.. :rotfl2:

Ohnee..daar weetk wel oplossing voor... op de boerderij van mun zwager  :man_in_love:
Laatst gewijzigd door rolf op 20 feb 2007, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door zeeslot
#63540
Feestjes zijn altijd leuk.  :yes:

Misschien ook gecombineerd met een ritje met zoveel mogelijk leden, met een burn-out competitie, drag race wedstrijd, een dyno bank en db-test op bijvoorbeeld het circuit Lelystad.

En wellicht dat de sponsoren en Tricolore het willen ondersteunen met banden (voor de burn-out klanten die tot de plof gaan  ;D )

Afsluitend een feestje met Aprilia babes en Jantje Smit  O0
#63592
Ik zou een dag in het motorseizoen kiezen zodat je een leuk ritje kunt uitzetten, s'avonds samen eten en aansluitend een feestavond. Je kunt iedere deelnemer verwennen met een leuk aan denken.
Indien Tricolore wederom in 2008 een aprilia experience organiseerd zou een combinatie wel leuk en praktisch kunnen zijn.
Fabrieksbezoek enzo is niet voor alle mensen toegankelijk waardoor je automatisch mensen gaat uitsluiten.
#63600
[quote="Mille Merckel"]
Ik zou een dag in het motorseizoen kiezen zodat je een leuk ritje kunt uitzetten, s'avonds samen eten en aansluitend een feestavond. Je kunt iedere deelnemer verwennen met een leuk aan denken.
Indien Tricolore wederom in 2008 een aprilia experience organiseerd zou een combinatie wel leuk en praktisch kunnen zijn.
Fabrieksbezoek enzo is niet voor alle mensen toegankelijk waardoor je automatisch mensen gaat uitsluiten.
[/quote]

MEe eens...ik zie mezelf nog niet echt op mun RS naar italië rije..maargoed..dat ben ik ;)

Maar goed ik vind ook gewoon zo'n rit of iets dergelijks met daarna met zun allen ff eten ofzo (binnen BBQ'
s zijn er ook  :yes: ) en gewoon ff fun hebbe...
Ik denk gewoon een appie dag met zoals erik al zei dynojet e.d. waar je uitdraaien kunt krijgen van je motor (eventueel aanpassingen)... e.d.
Burn out e.d. wordt een dure grap als je door gaat tot je band plof zegt ;) tenmisnte..als het niet vergoed wordt  :rotfl2:
Avatar
Door Bikeman
#63625
Een fabrieks bezoek lijkt mij wel gaaf, dit in combinatie met een weekeindje :ok:

Maar ik besef me terdege dat dit qua kosten niet voor iedereen haalbaar is, mogelijk kan een sponsor hier wat betekenen :angel:

Ik zou wel willen gaan voor een weekeind met fabrieks bezoek, daar laat ik dan een andere grote rit voor liggen.

Groet Ab ;D
Avatar
Door Deefski
#63651
Ehm

Lelystad burnen, BBQ na afloop met babes erbij. Mag op een ander moment dan februari liefst  :yes:
Of feestavond in februari met babes en dan burnen in de koele lente op Lelystad....  :yes:

Leuk leuk leuk  :kwijl:
Avatar
Door G Factory
#63783
Gelijk met de rubberbutt editie 2008 :yahoo: in juni natuurlijk een heel weekend feest. :kwijl:
kzet vast een paar vrije dagen in de agenda :yes:

Gerard
Door ApriliaMan
#64977
[quote="DNNZ"]
[quote="Klaas"]
Een feestje met Aprilia babes,ja dat wordt hem. :yahoo:
[/quote]
En dat voor of na de BBQ? ;D
[/quote]

TIJDENS de barbeque  :yahoo:
Door opa
#65612
[quote="rolf"]
Wat zullen we doen als feestje, doe hier je voorstellen.

grtjs rolf

Je kan meerdere stemmen uitbrengen, maar kom ook met ideeën. ;)
[/quote]De datum vroeg kenbaar maken,moet dit jaar ook al de rubberbutt missen :sorry: :'( :'( :'(voor de rest gewoon vette lol maken.
#65683
Ja...goh wat zullen die het zwaar krijgen  :tease:


Ohja...ik zit er ook in, het is ook zoooo  :kwijl:  :rotfl2: :rotfl2:
Avatar
Door Sjaakie
#65698
Kevin en Jelmer mail me even met een adres dat jullie regelmatig bekijken op cleancool apeding kpnplanet.nl
Avatar
Door Sjaakie
#65700
Een ARA clublied schrijven door één van de redactieleden  :yahoo: is ook wel wat. En ingezongen door het voltallige bestuur.  :kwijl: :kwijl: Ik weet wel een opnamestudio
#65707
[quote="Sjaakie"]
Kevin en Jelmer mail me even met een adres dat jullie regelmatig bekijken op cleancool apeding kpnplanet.nl
[/quote]

Je hebt mail Henk,
En dat vant clublied dat gezongen word door de bestuurs leden nemen we mee in de brainstorm  :kwijl: :rotfl2: :rotfl2:
Avatar
Door jackske
#65730
[quote="2 Fast 2 See"]
Je hebt mail Henk,
En dat vant clublied dat gezongen word door de bestuurs leden nemen we mee in de brainstorm  :kwijl: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

hehe, Laten we erik solo zingen, de rest op de achtergrond?  :angel:
:tease:
#65839
[quote="Sjaakie"]
Kevin en Jelmer mail me even met een adres dat jullie regelmatig bekijken op cleancool apeding kpnplanet.nl
[/quote]

Zal ik ff doen :yes:
Avatar
Door robz
#66238
Wat mij een leuk idee lijkt is een evenementje op circuit Zandvoort a la de circuitdag van de MACZ.

Voor de niet ingewijden:

- circuitrijden
- "lijnen rijden achter marshall" voor de rustige rijders of degene die voor het eerst er eens aan willen snuffelen
- midden op de dag een endurance race van bijvoorbeeld 2-3 uur , eventueel met samengestelde teams in de verschillende categorieen (beetje a la folembray 2005)
- op paddock2 laagdrempelige activiteiten a la TOMS training met motorbehendigheid, knee down, starts etc etc
- op paddock 1 statische show met koffiecorner en muziek en een grote BBQ toe

e.e.a. eventueel aan te kleden met:

- Supermono demonstratie (cuprijders)
- Stuntrijder (?)
- Iets Off roads?
- Toertocht (GPS) door omgeving met begin en eind punt circuitpark
- springkussen voor de kleintjes?
- verkoop clubartikelen en meer merchandizing/ tweedehandsspul

etc etc
#66242
[quote="robz"]
Wat mij een leuk idee lijkt is een evenementje op circuit Zandvoort a la de circuitdag van de MACZ.

Voor de niet ingewijden:

- circuitrijden
- "lijnen rijden achter marshall" voor de rustige rijders of degene die voor het eerst er eens aan willen snuffelen
- midden op de dag een endurance race van bijvoorbeeld 2-3 uur , eventueel met samengestelde teams in de verschillende categorieen (beetje a la folembray 2005)
- op paddock2 laagdrempelige activiteiten a la TOMS training met motorbehendigheid, knee down, starts etc etc
- op paddock 1 statische show met koffiecorner en muziek en een grote BBQ toe

e.e.a. eventueel aan te kleden met:

- Supermono demonstratie (cuprijders)
- Stuntrijder (?)
- Iets Off roads?
- Toertocht (GPS) door omgeving met begin en eind punt circuitpark
- springkussen voor de kleintjes?
- verkoop clubartikelen en meer merchandizing/ tweedehandsspul

etc etc


[/quote]

Klinkt niet verkeerd :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!