ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Mieltje
#74451
[quote="zeeslot"]
[quote="Bitaktus_Snellus"]
iemand een motor voor mij over?  ;D
[/quote]zijn er dan geen noppenbanden leverbaar voor een RS?  :bye:
[/quote]

Is niet nodig met een RS,..vraag maar aan Klaas. Ik heb hem over de Zandenplas bij Nunspeet zien gassen met de RS :yahoo: :yahoo:
Avatar
Door jackske
#74456
[quote="Mieltje"]
[quote="zeeslot"]
[quote="Bitaktus_Snellus"]
iemand een motor voor mij over?  ;D
[/quote]zijn er dan geen noppenbanden leverbaar voor een RS?  :bye:
[/quote]

Is niet nodig met een RS,..vraag maar aan Klaas. Ik heb hem over de Zandenplas bij Nunspeet zien gassen met de RS :yahoo: :yahoo:
[/quote]

;D
kheb ook wel eens een stuk zandbaan gereden samen met daan(rsv), voelt toch niet heel lekker aan :wobblesign:
Door Klaas
#75501
Ik neem vandaag contact op met Henk.

Om 09:00 moet je hier zijn.

Henk Seppenwoolde Rij instructie
Spinnerstraat 27
7461TV Rijssen
Tel: 0548 541770

De rest van de gegevens staan in de beginposting.

Ik heb er zin an,sinds de eerste week van Maart ook niet meer gereden.
Door Klaas
#75539
Vanochtend even contact gehad met Henk Seppenwolde, de crossicoon van Nederland.

Hij was het niet vergeten, jullie worden om 09:00 verwacht op bovenstaand adres.

Als je zelf een crossuitusting hebt dan zou ik die meenemen, eigen zweet ben je aan gewent.
Door ApriliaMan
#75592
Ik heb er zin in, ik wil ook wel eens weten hoe Klaas rijdt ! Al die sterke verhalen die wil ik wel eens bevestigd zien. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ja, ik heb er echt zin. Verbreding van de motorsport moet je maar denken.

Rijden op de straat
Rijden op het circuit
Rijden in Zweden op het ijs
Rijden in de natuur ......
Avatar
Door rolf
#75759
Ik heb de RXV opgehaald, lekker geluidje zeg. Ik heb er een kort rondje meegedaan, een lekkere roffel en vlammen uit de demper ;D

Mijn moeder vindt het een woeste machine en mijn neefje van 11 doet een spreekbeurt over motorfietsen, dus gelijk hem op de foto op de RXV.

grtjs rolf
#75997
veel plezier morgen jongens :yes:! En ik ben erg benieuwd naar de foto's  :friends: :ok:

greetzz

Jelmer  :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!