ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

INSCHRIJVING = VOL

Het is weer zo ver!! :yahoo: Je kunt je vanaf nu inschrijven voor de Hemelvaart 2025 (29 t/m 31 mei)!! Een lekker lang weekend vol plezier, in een prachtige omgeving met vooral veel mooie bochtige wegen en natuurlijk fantastisch gezelschap!

Op basis van de gehouden poll is besloten dat we in 2025 naar Luxemburg gaan, gevolgd door Duitsland met de Hemelvaart in 2026. Voor 2025 hebben we geboekt in het bekende Hotel Belle-Vue in Vianden: https://www.hotelbv.com/nl

We hebben beschikbaar voor halfpension (incl. parkeergarage, zwembad, sauna en wifi, excl. 2,- toeristenbelasting):
- 9 keer een luxe tweepersoonskamer met balkon voor 295,50 euro per persoon voor 3 nachten.
- 2 keer een eenpersoonskamer comfort voor 417,- euro voor 3 nachten.

Wees er snel bij want VOL IS VOL!!! Dit doe je door je uiterlijk 30 september 2024 in te schrijven middels deze topic. Daarnaast moet je uiterlijk 31 december 2024 het geld overmaken naar de rekening van de club (IBAN: NL53INGB0007718908 t.n.v. Aprilia Riders Association o.v.v. Hemelvaart 2025 en je naam). :rtfm:
Mocht je toch niet mee kunnen, zorg dan zelf voor vervanging.

1 persoonskamers
1. Birdy
2. Chris (Chriz86)

2 persoonskamers
1. Martijn (makoedijk) en Mark (rsvmakkie)
2. Gert-Jan (Gert-Jan Tuono) en Rian (pipo-de-kloun) (ovb)
3. Ferry (FerBa) en John (Capo dei Capi)
4. Jos (The Marshall) en Johannes (Bikerboy)
5. Chris (ChrisK) en Rene (Tuono04)
6. Oscar (Okkie26) en Rob (Robz)
7.Judith en Anton (malle Eppie)
8. Gerrit (Gerrit) en Jeroen
9. Koos (Storm) en Helene
FerBa schreef:
30 jul 2024, 08:48
Zet mij er ook maar bij samen met John. 2 pers kamer.
Ga er even vanuit dat John ook weer meegaat! 8)
Zal jou erbij zetten met John tussen haakjes. Dan kan hij zelf nog bevestigen of ie mee wil of niet (ik ga er ook vanuit maar je weet het niet)
makoedijk schreef:
30 jul 2024, 08:51
FerBa schreef:
30 jul 2024, 08:48
Zet mij er ook maar bij samen met John. 2 pers kamer.
Ga er even vanuit dat John ook weer meegaat! 8)
Zal jou erbij zetten met John tussen haakjes. Dan kan hij zelf nog bevestigen of ie mee wil of niet (ik ga er ook vanuit maar je weet het niet)
:ok: :laugh:
pipo-de-kloun schreef:
31 jul 2024, 09:14
Ik ben een tijdje afwezig geweest, sorry.
Maar ik meld me graag aan met een kleine ovb.
Indien het voor hem ook schikt, wil ik prima bij Gert Jan op de kamer.
Ik heb je er met een OVB bij gezet bij Gert-Jan, laat dan aub uiterlijk voor 30 september weten of we de OVB eraf kunnen halen of niet.

Word ook betalend lid van de ARA!