ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door makoedijk
We hebben gezien dat er dit jaar meerdere ARA leden op eigen gelegenheid naar TT Assen zijn geweest dit jaar. Zouden mensen het leuk vinden om volgend jaar met een groep te gaan? :friends: :yahoo:
Volgend jaar zal de TT van 27 t/m 29 juni zijn. Dit is het 100 jarig bestaan van het circuit dus zal wel een goed feestje worden.
Zo ja dan zullen er meerdere tickets in 1 keer gekocht moeten worden, op die manier weet je zeker dat je bij elkaar zit op een grand stand. :yes:
En heb je dan nog voorkeur voor een bepaalde grand stand? Zelf zat ik op de haarbocht tribune en dat beviel me prima, kon ze vanaf de GT zien komen en zien gaan tot voorbij strubben.

Hierbij willen we je de volgende opties geven:
1 dag, alleen de zondag. De kosten voor een zondag ticket zal rond de €128 zijn
3 dagen, het hele weekend. De kosten voor een weekend ticket zullen rond de €175 zijn
Deze prijzen zijn gebaseerd op de 2024 prijzen, volgend jaar liggen de prijzen allicht ietsje hoger.

Afhankelijk van wat de meeste willen zal dit waarschijnlijk Winterdijk worden of de Haarbocht.

Voor degene die het hele weekend mee willen kan er op een camping, RCN de Roggeberg, zo’n 20km van circuit af ook een chalet/bungalow geboekt worden. De prijs pp is ongeveer €130.
Let wel, deze prijs is indicatief gebaseerd op prijzen gezien in juli 2024.

Wil je mee laat dan voor 15 augustus weten of je mee gaat.
Maak dan vervolgens het geld van de ticket en de overnachting over naar het rekeningnummer van de ARA voor 1 oktober:
IBAN: NL53INGB0007718908
t.n.v Aprilia Riders Association
onder vermelding van TT 2025, aantal personen en aantal dagen :rtfm:

Geïnteresseerden:
Ferba - weekend - slapen nee
Robz - weekend - slapen nee
Birdy - weekend - slapen nee
makoedijk - weekend - slapen nee (Lucy zondag - slapen nee)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Birdy
Wat een gezellig initiatief! Ik sluit graag aan! Haarbocht is prima :friends: De Winterdijk kan ik overigens ook aanraden, prima zicht op de laatste spannende inhaal manoeuvres voor de finish en een scherm voor de rest van de actie :ok:
Door FerBa
Count me in! Top initiatief! :yes:
Kwa zitplek sluit ik me aan bij de meerderheid zolang we maar zicht hebben op een scherm zodat we de rest van het circuit ook kunnen volgen.
Daarbij ga ik ook gelijk voor het hele weekend kwa kaarten! :yes: :ok:
Door robz
heel weekend ook prima!
waar ik slaap zie ik wel.. desnoods mn tentje maar mn broer heeft daar ook nog ergens n huissie...
Door FerBa
Het bedrag wat overgemaakt moet worden is dat alleen voor de tickets of ook incl. de overnachting in het chalet?
Door makoedijk
FerBa schreef:
7 jul 2024, 22:51
Het bedrag wat overgemaakt moet worden is dat alleen voor de tickets of ook incl. de overnachting in het chalet?
Sorry voor het wijzigen van de OP, maar het gaat hier om het geld van de ticket en de overnachting. We willen voor 15 augustus weten of je mee gaat en blijft slapen ja of nee. Vervolgens is de deadline voor het betalen 1 oktober.
Door makoedijk
Zelf ga ik graag het hele weekend mee en blijf slapen.
Voor Lucy gaat het alleen om de ticket voor zondag.
Door FerBa
makoedijk schreef:
9 jul 2024, 06:18
FerBa schreef:
7 jul 2024, 22:51
Sorry voor het wijzigen van de OP, maar het gaat hier om het geld van de ticket en de overnachting. We willen voor 15 augustus weten of je mee gaat en blijft slapen ja of nee. Vervolgens is de deadline voor het betalen 1 oktober.
Ah oke! :ok:

Voor mij dan de tickets en overnachting. :yes: :ok:
Door makoedijk
Gerrit schreef:
18 jul 2024, 06:37
Wij zijn op de hoofdtribune te vinden. :friends:
Heb je zelf al kaarten voor 2025 of wil je met de ARA mee zoals in de openingspost?
Door Gerrit
makoedijk schreef:
18 jul 2024, 08:08
Gerrit schreef:
18 jul 2024, 06:37
Wij zijn op de hoofdtribune te vinden. :friends:
Heb je zelf al kaarten voor 2025 of wil je met de ARA mee zoals in de openingspost?
Ik heb al kaarten, bevestiging is al binnen.
Door makoedijk
Gezien het geringe aantal aanmelding houd ik het alleen bij de tickets, slaap plek regel ik dan zelf wel.

Ferry, begreep dat jij hetzelfde hebt? Jij zoek ook zelf slaapplek voor dan?
Door FerBa
makoedijk schreef:
5 aug 2024, 06:47
Gezien het geringe aantal aanmelding houd ik het alleen bij de tickets, slaap plek regel ik dan zelf wel.

Ferry, begreep dat jij hetzelfde hebt? Jij zoek ook zelf slaapplek voor dan?
Yep!
Door makoedijk
De definitieve inschrijving voor TT 2025 is als volgt:
Ferba - weekend
Robz - weekend
Birdy - weekend
makoedijk - weekend - (Lucy zondag)

Ik zal binnenkort het formulier invullen voor de Winterdijk, 4x weekend 1x zondag :friends:

Denk er a.u.b. aan om voor 1 oktober het geld over te maken naar de ARA. :rtfm:

Word ook betalend lid van de ARA!