ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

In het thema qua ritten van dit jaar "Rondje Nederland" doen we na Flevoland, Zeeland, Groningen en Twente en het zuiden ook het Westland aan. We gaan zoals gebruikelijk als laatste rit van het jaar op 13 oktober de vallende bladeren rit doen.

Deze rit gaan we o.a. door het kassengebied van Zuid-Holland, het Westland.
Plan is te gaan lunchen aan het strand van Hoek van Holland en vlak daarvoor maken we ook even een kleine (foto)stop bij het uitzichtpunt van de Maeslantkering.

Verzamel locatie: McDonalds Delft Noord: https://maps.app.goo.gl/pGMm7v4zUhHbBzcW6
Verzamel tijd: 09.30
Vertrek tijd : 10.00

Route:
https://www.myrouteapp.com/nl/social/ro ... mode=share

Geef je op in de agenda, en meld je daar ook weer af als je onverhoopt toch niet mee kan.
makoedijk schreef:
1 okt 2024, 10:16
Ik heb zondag helaas een ongelukje gehad, ik kan de 13e niet mee. Ik meld. Mij hierbij af voor dan.
Balen man, hopelijk niets ernstigs?
Ferry,

In verband met de hardloopwedstrijd kun je tussen punt 12 en 20 niet rijden.
Er zitten nogal wat heen en weer lussen in doordat de puntjes op de verkeerde weghelft staan.

Hierbij de gecorrigeerde route.

Groeten Gerrit
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gerrit schreef:
11 okt 2024, 20:52
Ferry,

In verband met de hardloopwedstrijd kun je tussen punt 12 en 20 niet rijden.
Er zitten nogal wat heen en weer lussen in doordat de puntjes op de verkeerde weghelft staan.

Hierbij de gecorrigeerde route.

Groeten Gerrit
Hier ook nogmaals dank voor de correctie! :friends:
Hier blijft het droog vandaag volgens de weersverwachting. Het wel winderig, maar dat hoort er een beetje bij.
Helaas staat mijn Tuono voor de schadeafhandeling nog bij Roké, dus ik heb iets ander vervoer vandaag. Geen Appie Helaas...
Tot straks allemaal!
Het was weer beregezellig. Ferry, Dank je wel voor het voorrijden en maken van de route :ok:.
Jammer dat het weer ons in de steek liet. Wat een K weer. 75% van de rit was in de regen :sorry:
Echter het gezelschap vergoedde veel :yes:
Ik stuur de foto's naar de redactie en Ferry maakt het stukje.
Ferry bedankt voor het voor rijden en de overige heren bedankt voor de gezelligheid.
Het weer werkte idd niet echt mee maar ondanks dat ik haast nooit in de regen rijd heb ik me toch prima vermaakt.
Het laatste deel naar huis was het schitterend weer en heb ik het gas nog even open kunnen trekken!
Was weer effe gezellig luitjes! :friends:
Het weer was helaas minder rooskleurig dan verwacht, maar alsnog lekker gereden met het "aangepaste vervoer"!

Ik schrijf het verslag. :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!