ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door makoedijk
#387559
zondag 1 september 2024 zal de Italdag plaatvinden op het TT-terrein.
De dag van te voren zal het hele terrein opgezet worden, het idee is dat dit een joint effort is tussen alle clubs en partijen die daar op het terrein komen te staan. Dus naast de opbouw van ons eigen deel zal er ook meegeholpen worden aan de aankleding van het terrein. Voor degene die hier op de zaterdag aan mee helpen zal er op zaterdagavond een BBQ zijn, zie het als een beloning voor het harde werken op zaterdag. Je kan er dan voor kiezen een tentje op de paddock op te zetten of om bijv. het Van der Valk in de buurt op te zoeken om daar te slapen.
Voor deze beiden dag zoeken we mensen die het wel zien zitten dit te doen voor de ARA. Het zou mooi zijn als we voor de zondag een mannetje/vrouwtje of 6 hebben, zodat we o.a. genoeg spierkracht hebben om op te bouwen en op te ruimen, maar ook om de mensen warm te maken voor onze gezellige en sociale motorclub :yahoo:
De dag zelf duurt van 10-18 uur.

Voor nu is dit alle info die we hebben, zodra er meer bekend is, zal dat in dit topic te vinden zijn.
Opgeven kan via dit topic!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
Door makoedijk
#387648
Een van de onderdelen op de Ital Dag zal een concours zijn, hier is het de bedoeling de prachtigste / uniekste motoren te laten zien. De prijsuitreiking zal op een podium zijn met presentatrice, dus de motor zal ook voor het publiek uiteindelijk goed te zien zijn tijdens de prijsuitreiking.
Denk jij dat jouw motor onderdeel zou kunnen zijn van een concours en wellicht een leuke prijs in de wacht zou kunnen slepen, laat dit vooral hieronder weten.
Door makoedijk
#387650
Heuveltje schreef:
13 mar 2024, 09:33
Leuk initiatief, wellicht dat ik er met mijn racer kan zijn.
Het weekend van te voren heb ik wedstrijden in Oschersleben, ff kijken met plannen en poetsen ;)
Dat zou top zijn, de precieze invulling is nog niet bekend, maar is het wellicht mogelijk jouw racer op onze stand te hebben? Dit is een directe link met Assen en racers trekken altijd wel publiek zoals we op de motorbeurs gezien hebben.

Word ook betalend lid van de ARA!