ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door makoedijk
zondag 1 september 2024 zal de Italdag plaatvinden op het TT-terrein.
De dag van te voren zal het hele terrein opgezet worden, het idee is dat dit een joint effort is tussen alle clubs en partijen die daar op het terrein komen te staan. Dus naast de opbouw van ons eigen deel zal er ook meegeholpen worden aan de aankleding van het terrein. Voor degene die hier op de zaterdag aan mee helpen zal er op zaterdagavond een BBQ zijn, zie het als een beloning voor het harde werken op zaterdag. Je kan er dan voor kiezen een tentje op de paddock op te zetten of om bijv. het Van der Valk in de buurt op te zoeken om daar te slapen.
Voor deze beiden dag zoeken we mensen die het wel zien zitten dit te doen voor de ARA. Het zou mooi zijn als we voor de zondag een mannetje/vrouwtje of 6 hebben, zodat we o.a. genoeg spierkracht hebben om op te bouwen en op te ruimen, maar ook om de mensen warm te maken voor onze gezellige en sociale motorclub :yahoo:
De dag zelf duurt van 10-18 uur.

Naast dat RallyLuke z’n motor beschikbaar stelt voor de stand (zie post hieronder), hebben we ook een Tuono V4 SBK editie te leen van Van den Burg Eindhoven.
IMG_0160.jpeg
Zelf komen ze ook en brengen er ook aantal mee, waaronder de RS 457.

Opgeven kan via dit topic!

1. RallyLuke
2. NROSKO
3. JosVerweij
4. Marieke
5. Erik
6. Leon
7. Heuveltje
8. makoedijk
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door makoedijk
Een van de onderdelen op de Ital Dag zal een concours zijn, hier is het de bedoeling de prachtigste / uniekste motoren te laten zien. De prijsuitreiking zal op een podium zijn met presentatrice, dus de motor zal ook voor het publiek uiteindelijk goed te zien zijn tijdens de prijsuitreiking.
Denk jij dat jouw motor onderdeel zou kunnen zijn van een concours en wellicht een leuke prijs in de wacht zou kunnen slepen, laat dit vooral hieronder weten.
Door makoedijk
Heuveltje schreef:
13 mar 2024, 09:33
Leuk initiatief, wellicht dat ik er met mijn racer kan zijn.
Het weekend van te voren heb ik wedstrijden in Oschersleben, ff kijken met plannen en poetsen ;)
Dat zou top zijn, de precieze invulling is nog niet bekend, maar is het wellicht mogelijk jouw racer op onze stand te hebben? Dit is een directe link met Assen en racers trekken altijd wel publiek zoals we op de motorbeurs gezien hebben.
Door makoedijk
Bitaktus_Snellus schreef:
16 mei 2024, 13:28
Is al wat meer bekend over de indeling van de dag? De website van Italdag is nogal nietszeggend. :-[
Helaas nog weinig concreets anders dan wat er op de site staat. Zodra er meer bekend zal het hier gemeld worden. Tot die tijd is het ook voor ons afwachten helaas
Door RallyLuke
Beste leden,

Ik wil mij graag aanmelden voor de Italdag om jullie te helpen en de club te vertegenwoordigen. Ook neem ik graag mijn race motor mee waarmee ik rally heb gereden.
Het gaat om een Aprilia Tuareg rally 125 uit 1988 waarvan er 800 zijn gebouwd.

Met vriendelijke groet,
Luke van Ooijen
Door makoedijk
RallyLuke schreef:
18 jun 2024, 11:06
Beste leden,

Ik wil mij graag aanmelden voor de Italdag om jullie te helpen en de club te vertegenwoordigen. Ook neem ik graag mijn race motor mee waarmee ik rally heb gereden.

Met vriendelijke groet,
Luke van Ooijen
Dat zou super zijn, kan je een foto van je motor hieronder posten? Dit om mensen allicht hier enthousiast te krijgen om ook mee te gaan als ze zien wat we op de stand kan komen te staan.

En het helpen gaat dan om de zondag zelf of ook om de zaterdag?
Door RallyLuke
makoedijk schreef:
21 jun 2024, 07:24
RallyLuke schreef:
Beste leden,

Met vriendelijke groet,
Luke van Ooijen
Dat zou super zijn, kan je een foto van je motor hieronder posten? Dit om mensen allicht hier enthousiast te krijgen om ook mee te gaan als ze zien wat we op de stand kan komen te staan.

En het helpen gaat dan om de zondag zelf of ook om de zaterdag?
Tuurlijk kom ik zaterdag ook helpen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door NROSKO
Beste leden en bestuur,

Ik kan op zondag 1 september 2024 helpen van 10:00 tot 18:00 uur. Laat maar weten hoe ik het beste kan bijdragen aan deze gezellige dag! :)

Ik kom samen met mijn 2002 RSV Mille.

Gr,

Niels Roskott
Door Marieke
Ik ben er graag bij met mijn Aprilia RS660
Ik ben dan precies oud genoeg dus mag er eindelijk op rijden!Afbeelding
Door makoedijk
NROSKO schreef:
25 jun 2024, 21:13
Beste leden en bestuur,

Ik kan op zondag 1 september 2024 helpen van 10:00 tot 18:00 uur. Laat maar weten hoe ik het beste kan bijdragen aan deze gezellige dag! :)

Gr,

Niels Roskott
Top, geweldig staat genoteerd :ok:
Door NROSKO
makoedijk schreef:
26 jun 2024, 11:53
NROSKO schreef:
Beste leden en bestuur,

Gr,

Niels Roskott
Top, dan reserveer ik deze dag in mijn agenda. We ontvangen denk ik een bericht via de e-mail over de vervolgstappen/planning?
Door makoedijk
NROSKO schreef:
26 jun 2024, 15:18
makoedijk schreef:
26 jun 2024, 11:53
NROSKO schreef:
Beste leden en bestuur,

Gr,

Niels Roskott
Top, dan reserveer ik deze dag in mijn agenda. We ontvangen denk ik een bericht via de e-mail over de vervolgstappen/planning?
Yes er gaat nog meer informatie komen, deze heb ik zelf helaas ook nog niet. Zodra er meer te melden valt horen jullie het zeker
Door Heuveltje
Even een ovb'tje voor mij aangezien ik het weekend van te voren een race heb op Oschersleben.
24 AJ3-1941.JPG
Door makoedijk
Heuveltje schreef:
2 jul 2024, 20:31
Even een ovb'tje voor mij aangezien ik het weekend van te voren een race heb op Oschersleben.

24 AJ3-1941.JPG
Ik heb je op de lijst erbij staan en ik heb je in de appgroep toegevoegd. Wanneer denk je te kunnen zeggen dat de ovb eraf gaat?
Door makoedijk
SvenOgrajensek schreef:
9 jul 2024, 17:24
Ik zou de zondag van 10.00 tot 18.00 erbij kunnen zijn samen met mijn 2000 RSV Mille
Ah dankje voor het aanbod maar we hebben voldoende mensen inmiddels.
Je bent uiteraard welkom om gezellig langs te komen
Door robz
RallyLuke schreef:
21 jun 2024, 18:04
makoedijk schreef:
21 jun 2024, 07:24
RallyLuke schreef:
Beste leden,

Met vriendelijke groet,
Luke van Ooijen
Mooi apparaat!
Als het lukt zeil ik ook even langs op mijn Tuareg 2021 ;D 8)
Door makoedijk
DCN heeft met Ducati Amsterdam en Star Twin in Loenen routes naar TT Assen dan. Vind onderstaan de MRA links

Vanaf Ducati Amsterdam
https://www.myrouteapp.com/route/open/9666277

Vanaf Star Twin Loenen
https://www.myrouteapp.com/route/open/9642841

Zoals vermeld op de website van Italdag:
RIDE OUT
09:30 Ontvangst bij de dealer Ducati Amsterdam en Star Twin Loenen
10:00 Ontbijt en koffie
11:00 Gezamenlijk vertrek naar TT Assen. (Zorg dat je met een volle tank klaar staat).

Meld je snel aan via RideOut@DucatiClub.nl en wees er bij!
* Wie zich aanmeldt geeft toestemming aan Ducati om via email een bericht te ontvangen.

Het is zeker niet alleen een Ducati rit, andere Italiaanse merken zijn ook welkom mee te rijden.

Word ook betalend lid van de ARA!