ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#387671
makoedijk schreef:
15 mar 2024, 11:59
Morgen om 17.30 uur gereserveerd voor 11 personen om steppegras te gaan eten in Lommel. :yahoo:
Heb nu al trek... :P :yes:
Avatar
Door The Marshall
#387675
Screenshot_2024-03-16-08-43-27-50_5c01156d0148ba0a2b70906670688c42.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#387676
Komt goed! :ok: Grazie!

Tot straks allemaal! Heb er zinenin!
Avatar
Door The Marshall
#387677
Het was weer een top evenement, veel plezier gehad en LEKKERRRRR gegeten.
Han en Martijn bedankt voor de organisatie :ok:
Door makoedijk
#387678
Het was zeker een leuke activiteit en het eten was ook (veel) en lekker. Ik zal kijken wat ik kan maken van m’n beelden van m’n GoPro die ik op m’n helm had.
Graag gedaan betreft de organisatie, dit kwam meerendeel van Han vandaan.
Avatar
Door Capo dei Capi
#387683
Han en Martijn, dank voor het organiseren.
Ik heb het prima naar mijn zin. Na de eerste heat was ik niet enthousiast, maar de 2 heats hierna hebben alles goed gemaakt. Het ging lekker.
Het eten in het pittoreske Lommel bij het Hoekse was ook prima. Maar wat een berg eten is zo'n Steppegras. Poeh.
Alle leden en supporters dank je wel voor jullie gezelligheid en enthousiasme :friends:
Door FRITS
#387684
Geslaagde namiddag met goede sfeer en leuke beelden, bedankt voor het organiseren
en graag tot volgende gelegenheid,,
Avatar
Door DvY
#387685
Heel goed georganiseerd maar voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.
Ik vind karten op zo'n baan leuker dan met zo'n brommertje te rijden, mijn val in de eerste heat werkte ook niet mee aan het plezier.
Maar ik vond het wel gaaf om te zien hoe hard sommige leden met dat ding over die baan vlogen.
Steppegras was ook prima binnen te houden en de Hoegaarden ook!
Ik ben nog wel ff zoet met herstel want ik heb 2 ribben gekeusd met mijn uitwijk/val actie.
Maar goed, iedereen bedankt voor de organisatie en gezelligheid!!
Door makoedijk
#387686
DvY schreef:
18 mar 2024, 09:15
Heel goed georganiseerd maar voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.
Ik vind karten op zo'n baan leuker dan met zo'n brommertje te rijden, mijn val in de eerste heat werkte ook niet mee aan het plezier.
Maar ik vond het wel gaaf om te zien hoe hard sommige leden met dat ding over die baan vlogen.
Steppegras was ook prima binnen te houden en de Hoegaarden ook!
Ik ben nog wel ff zoet met herstel want ik heb 2 ribben gekeusd met mijn uitwijk/val actie.
Maar goed, iedereen bedankt voor de organisatie en gezelligheid!!
Oei das niet zo best, beterschap en succes gewenst met je ribben.
Dan heb ik denk ik in de 3e heat geluk gehad met m'n val, heb er gek genoeg niet eens een blauwe plek aan over gehouden.
Avatar
Door Maarten_RSV
#387687
DvY schreef:
18 mar 2024, 09:15
Heel goed georganiseerd maar voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.
Ik vind karten op zo'n baan leuker dan met zo'n brommertje te rijden, mijn val in de eerste heat werkte ook niet mee aan het plezier.
Maar ik vond het wel gaaf om te zien hoe hard sommige leden met dat ding over die baan vlogen.
Steppegras was ook prima binnen te houden en de Hoegaarden ook!
Ik ben nog wel ff zoet met herstel want ik heb 2 ribben gekeusd met mijn uitwijk/val actie.
Maar goed, iedereen bedankt voor de organisatie en gezelligheid!!
Ah kak, beterschap man
Avatar
Door Chriz86
#387690
Bedankt iedereen!!! En zeker Han en Martijn voor de organisatie, en Dennis omdat hij vorig jaar al eens dit idee introduceerde. En Maarten voor het schrijven van een stukje.

Ik vond het ontzettend leuk. Fantastische middag gehad op de baan en ook daarna nog de Lommelse keuken mogen uitproberen in de vorm van de lokale versie van de kapsalon en een lekker lokaal biertje (Ter Dolen). Bedankt iedereen!! :ok:

Dennis, balen zeg... Valt nog tegen dan. Ik hoop dat je een beetje voorspoedig herstelt zodat je wel gewoon lekker kan motorrijden nu het warmer wordt.
Avatar
Door FerBa
#387700
Leuke middag gehad! Moest wel heeel erg wennen aan de pitbike met z'n zenuwachtige gas reactie en de zitpositie.
Net als Dennis dacht ik na de eerste heat, dat het hem niet ging worden, maar de tweede en derde heat gingen aanmerkelijk beter, ook de rondetijden bewezen dat met elke heat ong. 3 sec. snellere tijden, ondanks dat ik door vrijwel iedereen elke heat meerdere malen ben ingehaald. :-[
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Ook de Steppegras en het lekkere Ter Dolen biertje zijn voor herhaling vatbaar! :yes: :ok:

Han en Martijn bedankt voor de organisatie :friends:

En Dennis, beterschap gozer! :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!