ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door makoedijk
#387340
Ik heb momenteel een blessure aan m'n rechterknie opgelopen, ik kan daarmee dus niet zeggen of ik in maart wel of niet mee kan. Ik houd hem zeker in m'n agenda, als ik het weer kan kom ik zeker maar ga mij er nu voor alsnog even niet definitief ja of nee zeggen.
Avatar
Door DvY
#387341
makoedijk schreef:
17 jan 2024, 08:02
Ik heb momenteel een blessure aan m'n rechterknie opgelopen, ik kan daarmee dus niet zeggen of ik in maart wel of niet mee kan. Ik houd hem zeker in m'n agenda, als ik het weer kan kom ik zeker maar ga mij er nu voor alsnog even niet definitief ja of nee zeggen.
Sterkte en beterschap
Avatar
Door DvY
#387390
Maarten_RSV schreef:
22 jan 2024, 21:53
Betaald en ben erbij :ok:
Hebben er nog mensen zin om samen te rijden?
Goed plan sowieso, echter ligt het eraan wie waar woont.
Ook hoe de planning eruit ziet voor de rest van dit weekend maar dit weet ik pas rond die datum.
Ik woon tussen Zoetermeer en Rotterdam in ieder geval en meestal zoeken John en Ferry en ik elkaar wel op met zulke dingen.
Avatar
Door Capo dei Capi
#387391
Dennis, Ferry en ik rijden meestal samen op. Deze afspraak gaan wij voor racen op een pitbike weer maken. Je mag uiteraard meerijden, maar ik denk dat wij wellicht wat uit de richting wonen?
Avatar
Door FerBa
#387407
Tuono04 schreef:
29 jan 2024, 20:29
Ik moet er helaas vanaf zien >:(
Veel plezier allemaal
Ah nee toch! Jij begint al lekker zo dit seizoen! :'(
Door makoedijk
#387414
Ik heb mij afgemeld in de agenda hiervoor helaas, met m'n knie gaat het gelukkig goed daar ligt het niet aan. Mede door prive omstandigheden gaat het hem momenteel niet worden.
Wellicht dat ik wel kom voor de gezelligheid.
Avatar
Door FerBa
#387436
makoedijk schreef:
30 jan 2024, 13:10
Ik heb mij afgemeld in de agenda hiervoor helaas, met m'n knie gaat het gelukkig goed daar ligt het niet aan. Mede door prive omstandigheden gaat het hem momenteel niet worden.
Wellicht dat ik wel kom voor de gezelligheid.
Da's minder man, sterkte!
Door makoedijk
#387627
Ik kom volgende week sowieso langs en als het kan zou ik graag alsnog willen deelnemen. Het betalen zal ik daar dan wel ter plekke doen
Avatar
Door Chriz86
#387633
makoedijk schreef:
9 mar 2024, 17:35
Ik kom volgende week sowieso langs en als het kan zou ik graag alsnog willen deelnemen. Het betalen zal ik daar dan wel ter plekke doen
Gezellig! :ok:
Avatar
Door Chriz86
#387638
Zaterdag rijd ik vanaf Nijkerk via Ede - Nijmegen - Veghel - Eindhoven naar Oudbergen.
Iemand die ergens ongeveer langs die route is en mee wil rijden? Laat me even weten dan spreken we wat af.
Avatar
Door DvY
#387640
Chriz86 schreef:
12 mar 2024, 07:48
Zaterdag rijd ik vanaf Nijkerk via Ede - Nijmegen - Veghel - Eindhoven naar Oudbergen.
Iemand die ergens ongeveer langs die route is en mee wil rijden? Laat me even weten dan spreken we wat af.
Ja! Ferry, John en ik in de buurt van Zoetermeer whahahaha. :rotfl2:
Avatar
Door Chriz86
#387641
Gezellig! Afspreken bij de carpoolplaats Wageningen? :ok: :rotfl2:
DvY schreef:
Chriz86 schreef:
12 mar 2024, 07:48
Zaterdag rijd ik vanaf Nijkerk via Ede - Nijmegen - Veghel - Eindhoven naar Oudbergen.
Iemand die ergens ongeveer langs die route is en mee wil rijden? Laat me even weten dan spreken we wat af.
Ja! Ferry, John en ik in de buurt van Zoetermeer whahahaha. :rotfl2:
Avatar
Door FerBa
#387642
Chriz86 schreef:
12 mar 2024, 17:49
Gezellig! Afspreken bij de carpoolplaats Wageningen? :ok: :rotfl2:
DvY schreef:
Chriz86 schreef:
12 mar 2024, 07:48
Zaterdag rijd ik vanaf Nijkerk via Ede - Nijmegen - Veghel - Eindhoven naar Oudbergen.
Iemand die ergens ongeveer langs die route is en mee wil rijden? Laat me even weten dan spreken we wat af.
Ja! Ferry, John en ik in de buurt van Zoetermeer whahahaha. :rotfl2:
Mwhaa, Wageningen ligt iet wat uit de richting.... ;) ;D
Avatar
Door FerBa
#387643
Hoe zit het eigenlijk met eten?
Ik zie op de menukaart o.a. een pastabuffet staan, maar er is in een vorige post aangegeven dat er +/- 2 weken van tevoren gemeld moet worden???
Avatar
Door FerBa
#387653
DvY schreef:
13 mar 2024, 11:52
Capo dei Capi schreef:
13 mar 2024, 06:50
We eindigen met Snacks Ferry :ok:
Snacks in de vorm van Spare ribs en sate neem ik aan? Lekkahhh :kwijl:
Neem ik ook genoegen mee! :yes: :kwijl: ;D
Door makoedijk
#387656
FerBa schreef:
13 mar 2024, 22:58
DvY schreef:
13 mar 2024, 11:52
Capo dei Capi schreef:
13 mar 2024, 06:50
We eindigen met Snacks Ferry :ok:
Snacks in de vorm van Spare ribs en sate neem ik aan? Lekkahhh :kwijl:
Neem ik ook genoegen mee! :yes: :kwijl: ;D
Is het wellicht een leuk idee om Steppegras met steak te gaan eten in Lommel na afloop? Is een half uurtje vanaf Racekartland af.

https://opthoekske.be/Steppegras

Word ook betalend lid van de ARA!