ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Shiver750
#387176
Beste leden,

Zaterdag 10 februari 2024 is de algemene ledenvergadering bij Pels Motoren, Gessel 1, 3454 MZ De Meern. Onze adverteerder heeft een hele mooie ruimte die wij kunnen gebruiken met een bar, groot scherm, etc. Er is ruimte voor ongeveer 20/25 leden.

Breng zelf svp een klapstoeltje mee als je er een hebt dan hebben we wat meer zitplaatsen.

Inloop vanaf 9:30 - Ontvangst met koffie, thee, koek en tekenen presentielijst door allen
Start ALV 10:00
Rond 13:00 sluiting van de ALV en opening drankjes/hapjes aan de bar.

Wij zien jullie graag 10 februari en staan open voor suggesties, tips, etc.

Aanmelden kan hier :

https://aprilia-riders.nl/agenda/2024/2 ... ruari-2024

Het bestuur
Door makoedijk
#387230
The Marshall schreef:
5 dec 2023, 17:01
Ik zie dat Martijn en Han ook die kant op gaan, ik heb Harrie bij me, dus nog 2 zitjes over vanuit Landgraaf!!
Interesse??
Ik heb er wel interesse in. Is het een idee af te spreken bij McDonald Geldrop? Die ligt langs de A67, dit is zover ik kan zien niet ver van de route tussen Landgraaf en de Meern. Dit is voor Han ook te doen en hij kan hier of de auto laten staan of zich af laten zetten.
Avatar
Door The Marshall
#387234
Dan moet ik van Han weer terug naar het zuiden 🫣
IMG20231206082653.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door makoedijk
#387237
The Marshall schreef:
6 dec 2023, 08:36
Nieuwe optie, jij parkeert bij Han, plek zat!
Het ding is dat ik samen met mn vriendin een auto heb dus niet kan zeggen of ik die dag de auto heb ja of nee. Met mooi weer dan rij ik wellicht zelf op de motor die kant op en naderhand binnendoor terug. Ik kan er op dit moment alleen nog niet veel zinnigs op zeggen.
Hoe dan ook, bedankt voor je aanbod maar ik ga zelf wel die kant op. Hoe zie ik t.z.t. wel
Avatar
Door FerBa
#387316
makoedijk schreef:
6 dec 2023, 09:48
The Marshall schreef:
6 dec 2023, 08:36
Nieuwe optie, jij parkeert bij Han, plek zat!
Het ding is dat ik samen met mn vriendin een auto heb dus niet kan zeggen of ik die dag de auto heb ja of nee. Met mooi weer dan rij ik wellicht zelf op de motor die kant op en naderhand binnendoor terug. Ik kan er op dit moment alleen nog niet veel zinnigs op zeggen.
Hoe dan ook, bedankt voor je aanbod maar ik ga zelf wel die kant op. Hoe zie ik t.z.t. wel
Lijkt mij eerlijk gezegd geen probleem toch!!! Als een van jullie ruim van te voren aangeeft dat diegene die datum de auto nodig heeft en de ander heeft hem niet nodig dan zie ik geen probleem.
Avatar
Door Poulusma
#387318
FerBa schreef:
7 jan 2024, 15:57
makoedijk schreef:
6 dec 2023, 09:48
The Marshall schreef:
6 dec 2023, 08:36
Nieuwe optie, jij parkeert bij Han, plek zat!
Het ding is dat ik samen met mn vriendin een auto heb dus niet kan zeggen of ik die dag de auto heb ja of nee. Met mooi weer dan rij ik wellicht zelf op de motor die kant op en naderhand binnendoor terug. Ik kan er op dit moment alleen nog niet veel zinnigs op zeggen.
Hoe dan ook, bedankt voor je aanbod maar ik ga zelf wel die kant op. Hoe zie ik t.z.t. wel
Lijkt mij eerlijk gezegd geen probleem toch!!! Als een van jullie ruim van te voren aangeeft dat diegene die datum de auto nodig heeft en de ander heeft hem niet nodig dan zie ik geen probleem.
Lijkt mij ook! Zeker als je 2,5 maand van te voren al weet dat je naar de vergadering wilt 😂
Door makoedijk
#387320
Poulusma schreef:
7 jan 2024, 17:46
FerBa schreef:
7 jan 2024, 15:57
makoedijk schreef:
6 dec 2023, 09:48
The Marshall schreef:
6 dec 2023, 08:36
Nieuwe optie, jij parkeert bij Han, plek zat!
Het ding is dat ik samen met mn vriendin een auto heb dus niet kan zeggen of ik die dag de auto heb ja of nee. Met mooi weer dan rij ik wellicht zelf op de motor die kant op en naderhand binnendoor terug. Ik kan er op dit moment alleen nog niet veel zinnigs op zeggen.
Hoe dan ook, bedankt voor je aanbod maar ik ga zelf wel die kant op. Hoe zie ik t.z.t. wel
Lijkt mij eerlijk gezegd geen probleem toch!!! Als een van jullie ruim van te voren aangeeft dat diegene die datum de auto nodig heeft en de ander heeft hem niet nodig dan zie ik geen probleem.
Lijkt mij ook! Zeker als je 2,5 maand van te voren al weet dat je naar de vergadering wilt 😂
Niet als m’n vriendin haar rooster niet zo lang van te voren heeft. Maar laat maar zitten heren, zorg wel voor m’n eigen vervoer
Avatar
Door Shiver750
#387339
Beste leden,

Let op: gewijzigde datum!
Zaterdag 10 februari 2024 is de algemene ledenvergadering bij Pels Motoren, Gessel 1, 3454 MZ De Meern. Onze adverteerder heeft een hele mooie ruimte die wij kunnen gebruiken met een bar, groot scherm, etc. Er is ruimte voor ongeveer 20/25 leden.

Breng zelf svp een klapstoeltje mee als je er een hebt dan hebben we wat meer zitplaatsen.

Inloop vanaf 9:30 - Ontvangst met koffie, thee, koek en tekenen presentielijst door allen
Start ALV 10:00
Rond 13:00 sluiting van de ALV en opening drankjes/hapjes aan de bar.

Wij zien jullie graag 10 februari en staan open voor suggesties, tips, etc.

Aanmelden kan hier :

https://aprilia-riders.nl/agenda/2024/2 ... ruari-2024

Het bestuur
Avatar
Door Henk RS 250
#387344
Dan meld ik me af, ik heb dat weekend al iets gepland.

Mss is het handig om bij een wijziging wat alternatieven te bespreken ipv last call een andere datum erin te zetten, veel mensen hebben een agenda en een leven naast de ara :)

Voor wie gaat, veel succes en wijsheid!!

Word ook betalend lid van de ARA!