ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#387294
robz schreef:
5 dec 2023, 15:49
Capo dei Capi schreef:
23 nov 2023, 15:37
Goed idee Oscar :ok: Het scherm kan werken met een USB. Geen probleem.
Dennis trekt de kar in deze. Stuur de foto's maar aan secretaris@aprilia-riders.nl
Zeker goed idee! Ik zal een s een WeTransfer linkje maken voor Dennis.. mijn ervaring is dat mensen nu eenmaal graag plaatjes kijken ... dus moeten we doen!
Ik heb er 44 gestuurd v periode 2008-2021 O0
#387303
Okkie26 schreef:
5 jan 2024, 20:19
Mijn OVB kan eraf.

De verlofaanvraag is goedgekeurd..

Ik zal er dus de donderdag staan, maar hoop dan wel dat er wat mensen bijkomen.
Zal vast goed komen ;)
Ik snap alleen niet dat er niet meer animo is? Super leuk om een dagje de club te vertegenwoordigen op een profesionele stand en lekker ouwe hoeren met merkgenoten en liefhebbers.

Oh ja, natuurlijk gratis toegang, koffie en koeken ^-^
#387305
Het zal ermee te maken hebben dat je voor de donderdag en vrijdag een snipperdag moet opnemen.

Als je daar al toe bereid bent, dan snap ik ook nog dat je dat het liefst op de vrijdag doet. Ook al omdat het best een lange dag is, en je dan de zaterdag kan uitslapen.

MAAR, op de donderdag kan je dan weer betere aanbiedingen scoren, omdat het beste / mooiste spul nog niet uitverkocht is.

En het zal wat rustiger zijn, dus als je zelf een rondje gaat lopen, heb je meer ruimte ipv dat je over de koppen moet lopen.

Dat zijn voor mij eigenlijk de redenen om op de donderdag te komen.
#387311
Capo dei Capi schreef:
6 jan 2024, 18:59
Klopt helemaal. De donderdag is altijd lastig te vullen. De zaterdag is geen probleem over het algemeen om vol te krijgen. Dus als je op donderdag wil staan Martijn...Graag :ok:

Groeten,
John
makoedijk schreef:
6 jan 2024, 13:29
Dat klopt helemaal Oscar, ik ben hier bereid om 2 dagen op te nemen.
Als het jullie helpt mag je mij van zaterdag naar donderdag plaatsen. Dan zal ik er op donderdag en vrijdag staan
#387317
Graag :ok: . Ik heb het aangepast.
makoedijk schreef:
6 jan 2024, 19:59
Capo dei Capi schreef:
6 jan 2024, 18:59
Klopt helemaal. De donderdag is altijd lastig te vullen. De zaterdag is geen probleem over het algemeen om vol te krijgen. Dus als je op donderdag wil staan Martijn...Graag :ok:

Groeten,
John
makoedijk schreef:
6 jan 2024, 13:29
Dat klopt helemaal Oscar, ik ben hier bereid om 2 dagen op te nemen.
Als het jullie helpt mag je mij van zaterdag naar donderdag plaatsen. Dan zal ik er op donderdag en vrijdag staan
#387395
Ik moet mij helaas afmelden voor de zondag, ik was vergeten dat ik al wat op de agenda had staan voor die dag.
Zet mij als alternatief maar op de donderdag erbij.
#387401
Beste leden,

Wij zoeken nog mensen voor de bemensing van onze stand. Op zaterdag staan nog veel mensen ovb. Als deze afhaken, staan er maar 2 leden. Op zondag hebben wij ook maar 2 leden. En dat is veel te weinig, te meer er op zondag ook moet worden afgebouwd.
Wie o Wie wil ons helpen en de stand op zaterdag of zondag bemensen en onze club promoten? Immers de ARA zijn we samen :friends:
#387403
Capo dei Capi schreef:
27 jan 2024, 18:10
Beste leden,

Wij zoeken nog mensen voor de bemensing van onze stand. Op zaterdag staan nog veel mensen ovb. Als deze afhaken, staan er maar 2 leden. Op zondag hebben wij ook maar 2 leden. En dat is veel te weinig, te meer er op zondag ook moet worden afgebouwd.
Wie o Wie wil ons helpen en de stand op zaterdag of zondag bemensen en onze club promoten? Immers de ARA zijn we samen :friends:
Zoals gezegd super leuk om enthousiaste mensen te spreken op de beurs en zelf ook nog ff een rondje te doen. Maar daarvoor hebben we wel meer dan 2 leden nodig in het weekend!

Word ook betalend lid van de ARA!