ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#387531
We hadden in 2012 wel een bekende op visite maar die had de verkeerde kleuren... ;D

Misschien zijn er dit jaar vrijwilligsters? :angel:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#387566
Birdy schreef:
17 feb 2024, 00:34
Zo te lezen willen jullie graag wat meer leden werven en voor ieder wat wils...doe mij maar een paar mooie bikes op de stand :ok:
Laat daar nou voor gezorgd zijn... :yes:
#387575
Leuke dag gehad gisteren weer en ook weer een aantal nieuwe leden erbij, en leden ontmoet die vorig jaar zijn ingeschreven en nu eindelijk dan ook de bijpassende motor gekocht hebben, geeft een goed gevoel. Ook leuk weer met wat oude garde te hebben bijgepraat, kon het niet tot laat volhouden maar toch.Afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door rsvjan op 25 feb 2024, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#387595
Tuono GR66 schreef:
22 feb 2024, 19:35
Vandaag op de beurs even langs gelopen bij de Aprilia-Riders. De stand was goed zichtbaar, dus gemakkelijk te vinden.

Ferry, leuk je weer eens gesproken te hebben en bedankt voor de koffie :yes:

Groeten Peter
Ook leuk jou weer eens gezien en gesproken te hebben Peter, de koffie staat altijd klaar! :friends: :ok:
#387596
Was weer een gezellige en bovenal geslaagde MOTORbeurs met 30 nieuwe leden die zich ter plekke hebben ingeschreven, volgens mij ook een record voor de ARA. De ervaring leert dat n.a.v. gespreken met bezoekers die er nog even over na willen denken en meegenomen folders er nog mensen zich inschrijven. :ok:
#387614
FerBa schreef:
28 feb 2024, 23:26
Was weer een gezellige en bovenal geslaagde MOTORbeurs met 30 nieuwe leden die zich ter plekke hebben ingeschreven, volgens mij ook een record voor de ARA. De ervaring leert dat n.a.v. gespreken met bezoekers die er nog even over na willen denken en meegenomen folders er nog mensen zich inschrijven. :ok:
complimenten 30 inschrijvers is best veel!

Word ook betalend lid van de ARA!