ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#387082
Beste Leden,

Wij hebben Nico Bakker bereid gevonden om ons ongeveer 2 uur lang mee te nemen in de wereld van het frame bouwen. Nico kan veel vertellen over zijn historie als framebouwer, waarin diverse technische aspecten voorbij komen. Afhankelijk van hetgeen ze mee bezig zijn zullen er diverse speciale motoren in de werkplaats te zien zijn, ombouwprojecten, Moto3, klassieke racers... En zullen er ook details voorbij komen die van toepassing kunnen zijn voor de praktijk van de Aprilia-rijders.

Programma:
- Ontvangst: 9:30 - 10:00 uur
- Duur: 10:00 - 12:00 uur

Er is koffie en gebak aanwezig. Graag in de agenda aanmelden of je komt!!!!Er is nl. voor maximaal 20 deelnemers ruimte.

- Adres: Donkereweg 1, 1704 DV Heerhugowaard
- Voldoende parkeergelegenheid voor de deur

Na afloop kunnen we gezellig, voor wie wil, lunchen. Vlakbij is een leuke Ierse pub:
-The Irish Cottage, Verlaat 4, 1734 JN Oude Niedorp.
De kosten van de lunch zijn voor eigen rekening.

Ik hoop jullie te mogen begroeten op 11 november

Svp aanmelden in de agenda

John Kuijten
Voorzitter Aprilia Riders Association

1 John Kuijten
2 Han van der Weerden
3 Niels Ruisaard
4 Gerard van Wees
5 Martijn Koedijk
6 Mark de Vreede
7 Arjan Weise
8 Chris Koolschijn
9 Cédric Löwensteijn
10 Mark Wijnen
11 Erik Vermeulen
12 Hans Agricola
13 Gert-Jan Kamphof
14 FamilyGuy
15 Birdy
16 Henk
17
18
19
20
#387086
Birdy schreef:
21 okt 2023, 10:56
Leuk initiatief! Ik ben er graag bij. Het lukt mij even niet om via de agenda aan te melden. Probeer het later nog eens :ok:
Inloggen met je mailadres op de website, je kan evt zelf je ww resetten
#387094
Super,

Maar gezien hij een eigen motor garage heeft, en die dan dus zaterdagochtend moet sluiten, zou hij dat wel iets van tevoren willen weten.

Mag ik dan zeg 1 weekje van tevoren zijn plekje reserveren als die er nog is?

Op de reservelijst dan:

1: Richard Bakker (Introducee Oscar).
#387099
Okkie26 schreef:
21 okt 2023, 21:11
Super,

Maar gezien hij een eigen motor garage heeft, en die dan dus zaterdagochtend moet sluiten, zou hij dat wel iets van tevoren willen weten.

Mag ik dan zeg 1 weekje van tevoren zijn plekje reserveren als die er nog is?

Op de reservelijst dan:

1: Richard Bakker (Introducee Oscar).
Gewoon lid maken ;) , toegankelijk voor iedereen die ons kleine Fabriekje uit Noale een warm hart toedraagt :angel:
#387101
Halverwege de wk lijkt mij beter Oscar. Er wordt nl altijd vrij laag gereageerd.
En lid worden mag altijd :)
Okkie26 schreef:
21 okt 2023, 21:11
Super,

Maar gezien hij een eigen motor garage heeft, en die dan dus zaterdagochtend moet sluiten, zou hij dat wel iets van tevoren willen weten.

Mag ik dan zeg 1 weekje van tevoren zijn plekje reserveren als die er nog is?

Op de reservelijst dan:

1: Richard Bakker (Introducee Oscar).
#387104
makoedijk schreef:
22 okt 2023, 18:50
@Han je mag mee rijden richting Heerhugowaard, ik ga waarschijnlijk met de auto en gezien jij in Helmond woont en ik in Geldrop mag je mee rijden als je wil
Prima , dank je. We kunnen eventueel ook Niels uit Eindhoven even oppikken :victory:
#387105
familyGuy schreef:
22 okt 2023, 18:57
Uiteraard ben ik ook van de partij. Als 't droog is op de RSV, anders per auto.
Inschrijven via de agenda werkt helaas niet...
Heb je een inlog gemaakt op de website met een mailadres ? Je forumnaam werkt niet op de website.
#387106
Han schreef:
22 okt 2023, 19:40
makoedijk schreef:
22 okt 2023, 18:50
@Han je mag mee rijden richting Heerhugowaard, ik ga waarschijnlijk met de auto en gezien jij in Helmond woont en ik in Geldrop mag je mee rijden als je wil
Prima , dank je. We kunnen eventueel ook Niels uit Eindhoven even oppikken :victory:
Dat kan zeker, stuur mij maar even een berichtje op whatsapp. Dan hebben we t.z.t. wel even contact over de tijd enzo
#387147
Het was een top ochtend. Wat heeft Nico een grote kennis en mooie verhalen. Er stonden ook veel mooie motoren en sociale onderdelen. Nico en zijn schoonzoon waren zeer gastvrij.
De opkomst was met 18 leden top. Mart, Dank je wel voor het het organiseren en schrijven van het stuk. De foto's stuur ik naar Diewerke.
Allen dank voor jullie aanwezigheid en gezelligheid :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!