ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#387006
Goeiedag mede-clubleden.

Ik mocht de schone taak op me nemen om 1 van de buitenland reizen te organizeren.
Aangezien ik van meerdere mensen doorgekregen had, dat het wel weer eens tijd was voor een weekje Dolomieten, is dat de bestemming geworden.
En laat het nou net zijn dat Diewerke en ik dit jaar heerlijk een weekje gereden hebben in de Dolomieten!
Zo lekker dat we dachten: 'Dit hotel en deze regio moeten we delen met de clubleden".

Wij waren namelijk bij: https://www.teutschhaus.it/.
Het hotel ligt in een dal tussen Bolzano en Trento.
Heerlijk tussen de wijngarden en de bergen.

Het hotel heeft een grote schuur/garage waar de motoren in kunnen en waar (mocht het helaas nodig zijn) ook diverse gereedschappen liggen om kleine reparaties en/of aanpassingen te kunnen doen. Mocht je met aanhanger komen, dan kan deze op het grasveld bij de schuur/garage gestald worden.

Mocht het weer zo warm zijn als dit jaar (2023) kun je 's middags heerlijk op het terras zitten of een verkoelende duik nemen in het zwembad.
Mochten de spieren na al die bochten een beetje vast zitten is er ook een massage salon aanwezig
Kort gezegd naast het heerlijke stuurwerk in de omgeving kun je bij het hotel ook heerlijk relaxen en ontspannen zodat je de volgende dag de bochten weer op nieuwe kunt aanvallen :crazy: .

Het hotel is op basis van half pension en het avond eten wordt geserveerd in buffet vorm.
Dus kun je zelf kijken wat je wil en in welke grote qua portie.
En mocht er een keer toch iets bij zitten waar je echt niet van houdt of lust kun je 1x kosteloos van de menukaart bestellen .

Korte samenvatting wat er allemaal bij de prijs in zit:
7 x ontbijt met streekproducten
7 x diner bestaande uit een driegangenmenu naar keuze en saladebuffet
Welkomstdrankje in onze hotelbar
MoHo-Welkomsttas
Dagelijks gebruik van onze spa met Finse sauna, stoombad en ontspanningsruimte
Gratis saunaset met saunahanddoek en badjas voor de duur van uw verblijf
1 x diner in ons à la carte restaurant
1 x massage naar keuze (50 min)
Gratis WiFi in het hele hotel
Gratis parkeerplaats (indien beschikbaar)
Afgesloten garage voor uw motor - met videobewaking
Deelname aan het wekelijkse hotelprogramma: rondleiding door onze boomgaarden en wijngaarden, multimediashow over Zuid-Tirol, wijnproeverij in onze historische kelder
Motorkaart met verschillende tochten vanaf ons hotel
Een fles van onze wijn als geschenk van het huis op de dag van uw vertrek

Maar goed dan is natuurlijk wel de vraag wat gaat me deze week kosten en welke keuze qua kamer heb ik.

Ik heb een offerte gekregen voor,
17-08-2024 - 24-08-2024

3x eenpersoonskamer € 756,- P.P (vol)
3x tweepersoonskamer € 686,- P.P(vol)
3x driepersoonskamer € 688,27 P.P
(Ik moet alleen hotel nog ff navragen of deze kamers nog beschikbaar zijn met de daar bij horende prijzen)

1x eenpersoonskamer - Jos
1x eenpersoonskamer - Berdien
1x eenpersoonskamer - Mathijs
1 x 2persoonskamer - Bert en Diewerke
1 x 2persoonskamer - John en Ferry
1 x 2persoonskamer - Gert Jan en Makkie82
1 x 2persoonskamer - ChrisK en Oscar

Ik heb het hotel gesproken, en voor de mensen die mee willen geldt dat we VOOR 29-02-2024 definitie door moeten geven met hoeveel mensen we komen en dan moeten we ook gelijk een aanbetaling doen.
Ik weet het is allemaal een beetje snel maar goed het hotel wil graag zekerheid en onze kamers vaststellen.

Mochten er NA 29-02-2024 nog mensen zich aanmelden kunnen we altijd ff kijken wat er mogelijk is.
Mocht er dan toch nog plek zijn moet je wel gelijk (zodra bekend is hoe hoog het is) de aanbetaling voldoen.
Of je kunt het natuurlijk zelf regelen maar die keus is aan die gene zelf.

Als de mensen die mee gaan VOOR 29-02-2024 hun deel op rekening moet staan van de Ara willen storten dan regel ik het verder met de penningmeester en zorgen wij er voor dat alles qua accommodatie betaalt wordt.

Het rekeningnummer van de ARA is:
IBAN: NL53INGB0007718908
t.n.v Aprilia Riders Association
onder vermelding van buitenlandreis Dolomieten

Verder zijn de zelfde spelregels actief als altijd.
Mocht je niet meekunnen (om wat voor een reden dan ook) moet je zelf zorgen voor een vervanger.
En uiteraard kunnen we kijken of het hotel hier in kan helpen.

Maar laten we daar niet vanuit gaan en met een gezellige club de bochten van de Dolomieten ontdekken.

Dus bekijk het hotel en de regio en hopelijk kunnen we er weer een mooie clubreis van maken.

En mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen we het graag natuurlijk.

Met vriendelijke groet,
Jullie reisleider..
Laatst gewijzigd door Bert77 op 29 feb 2024, 17:10, 6 keer totaal gewijzigd.
#387244
He Ruud,

Gezellig dat je mee wil.

Wij zijn vorig jaar in dit hotel geweest en zagen dat de 3 persoons kamers een 2persoons kamer hadden en een 1 persoonskamer. Dus je deelt de kamer (toilet en badkamer) wel maar hebt wel een eigen slaapkamer tot je beschikking. En de kamers die ik heb gekregen in de offerte zijn met een korting. Dus ik hoor graag van je of je toch overweegt om op een drie persoonskamer te gaan of dat ik nog moet kijken of het mogelijk is een 1 persoons kamer te regelen. Een tip Ferry en John zijn wat ik gehoord heb geen snurkers en ook geen nachtbrakers dus daar kun je rustig slapen.

En je bent natuurlijk ook altijd vrij om zelf in deze periode te boeken. :ok:
#387271
Henk RS 250 schreef:
22 dec 2023, 07:08
Mooie bestemming zeg, goed gevonden! Afdalend van de Brennero naar Italie is dit een prachtig gebied tussen Bolzano en Trento. De streek ook van de Gewurztraminer druif dus de wijn is ook goed daar. Alvast veel stuurplezier en drink met mate (en je maten) :yahoo:
Ik zou zeggen geef je op en ga gezellig mee Henk...kun je de ETV eens een keer goed uitlaten! ;)
#387420
ChrisK schreef:
24 jan 2024, 15:11
Als het nog kan ga ik graag mee.
Ik heb dan alleen geen auto met trekhaak meer, is er nog een plek op een aanhanger over?
Dag Chris, zie mijn eerdere bericht. Ik heb een auto met trekhaak. Als je een plek hebt geregeld kunnen we kijken hoe we samen die kant opgaan, regel ik een aanhanger. Laat maar weten of t wat is.

Word ook betalend lid van de ARA!