ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#386978
Het ziet er leuk uit,

Maar, ruim 1100 km enkele reis...

Dat zijn weer 2 dagen heen en 2 dagen terug.

Ik heb liever iets wat in 1 dag te doen is.


Tsjechië vond ik zeer geslaagd 2 jaar terug. Goed te behappen in 1 dag.

Zeer betaalbaar wat betreft eten, drinken, hotels en benzine. En zeker net zo mooi.

Maar ik zal mij aan de meerderheid conformeren.
#386979
Het is met de motor zeker ff sturen.
Maar met de aanhanger is het goed te doen in 1 dag.

Maar je kunt natuurlijk ook het 2 de buitenland rit op je nemen en dan richting Tsjechië of ergens anders boeken.
En helaas door de corona en aantrekkende Toerisme is alles en ook Tsjechië duurder geworden.

Maar goed ik weet ook niet wat de andere clubleden willen.
Maar in de wandelgangen had ik al wel vernomen dat er meerder weer graag naar de Dolomieten wilde.

Maar goed ik hoor het graag als het anders is anders zorg ik dat ik uiterlijk volgende week een concreet plan heb voor de Dolomieten reis.
#386982
Wanneer zouden we die 2e willen dan?

Mei is al lastig ivm hemelvaartweekend.

Juni en Juli zou kunnen, maar dan lopen we alweer tegen Bert zijn datum aan.

Ik wil het best op me nemen.

Wat dachten we hiervan?

Hotel Lions in Pilzen
https://www.booking.com/hotel/cz/hazuka.nl.html

2 x 1 persoonskamer (379 eur0 voor 1 week pp) , 7 x 2 persoonskamer (256 voor 1 week pp). Incl ontbijt. Richtprijs natuurlijk.
#386984
Hey Oscar! Goed idee Pilzen! waar we dat biermuseum hebben bezocht! was leuk

Vanuit Pilzen kan je zuiden tsjechie / grensstreek oostenrijk duitsland meepakken en het is in 1 dag aan te rijden. Ik ben VOOR! O0

Qua timing weet ik niet zo goed wat handig is.... ik heb al paar dingen staan dus hou met mij maar geen rekening! :o
#386990
robz schreef:
2 okt 2023, 22:36
Hey Oscar! Goed idee Pilzen! waar we dat biermuseum hebben bezocht! was leuk

Vanuit Pilzen kan je zuiden tsjechie / grensstreek oostenrijk duitsland meepakken en het is in 1 dag aan te rijden. Ik ben VOOR! O0

Qua timing weet ik niet zo goed wat handig is.... ik heb al paar dingen staan dus hou met mij maar geen rekening! :o
Wat heb jij staan dan?

Zou 8 t/m 15 Juni kunnen?
#386991
Dit zou een optie kunnen zijn.

256 pp voor een 2 persoonskamer.
379 pp voor 1 persoonskamer.

Het kan goedkoper, maar dan kunnen we NIET annuleren. Dus lijkt me niet handig.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#386995
Okkie26 schreef:
3 okt 2023, 16:06
robz schreef:
2 okt 2023, 22:36
Hey Oscar! Goed idee Pilzen! waar we dat biermuseum hebben bezocht! was leuk

Vanuit Pilzen kan je zuiden tsjechie / grensstreek oostenrijk duitsland meepakken en het is in 1 dag aan te rijden. Ik ben VOOR! O0

Qua timing weet ik niet zo goed wat handig is.... ik heb al paar dingen staan dus hou met mij maar geen rekening! :o
Wat heb jij staan dan?

Zou 8 t/m 15 Juni kunnen?
ik vertrek 14 juni naar schotland.... weekje eerder 1 juni zou kunnen of in juli 8)
#386998
makoedijk schreef:
4 okt 2023, 10:56
Aansluitend op dit topic is het al eerder geplaatste topic m.b.t een tripje naar AP Workshop in de UK. Is dit ook mee te nemen in het plan voor volgend jaar?

viewtopic.php?f=7&t=26154
Dat word wel errug vol dan.

Tsjechie.
Italie.
Hemelvaartweekend.

En dan ook nog een week Engeland erbij? Ik denk dat we dan te veel versnipperen.

Word ook betalend lid van de ARA!