ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Shiver750
#386772
1 oktober 2023 zal de Italdag plaatvinden op het TT-terrein.
Voor deze dag zoeken we standbemanning. Het zou mooi zijn als we voor deze dag een mannetje/vrouwtje of 6 hebben, zodat we oa. genoeg spierkracht hebben om op te bouwen en op te ruimen, maar ook om de mensen warm te maken voor onze gezellige en sociale motorclub :yahoo:
De dag zelf duurt van 10-16 uur.

Voor nu is dit alle info die we hebben, zodra er meer bekend is, zal dat in dit topic te vinden zijn.
Opgeven kan via deze topic!

1. Makoedijk
2. Arie-mille
3.
4.
5.
6.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#386778
Ik zie in de agenda van TT Assen op de website nog niks staan op 1 oktober over een Italdag. Op die datum zie ik wel KNMV vrije trainingen en een Trackday voor motoren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#386780
Ik heb een officiële mail van de Ducati Club Nederland (DCN)ontvangen waar de datum van 1 oktober wordt genoemd.
Wellicht wordt het op het junior track gehouden. Ik krijg nog nadere info van de DCN. Zodra er meer nieuws bekend is, zullen we dit melden.
#386791
Shiver750 schreef:
3 aug 2023, 15:09
1 oktober 2023 zal de Italdag plaatvinden op het TT-terrein.
Voor deze dag zoeken we standbemanning. Het zou mooi zijn als we voor deze dag een mannetje/vrouwtje of 6 hebben, zodat we oa. genoeg spierkracht hebben om op te bouwen en op te ruimen, maar ook om de mensen warm te maken voor onze gezellige en sociale motorclub :yahoo:
De dag zelf duurt van 10-16 uur.

Voor nu is dit alle info die we hebben, zodra er meer bekend is, zal dat in dit topic te vinden zijn.
Opgeven kan via deze topic!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
Noteer mij maar als vrijwilliger
#386796
makoedijk schreef:
4 aug 2023, 06:32
Ik zie in de agenda van TT Assen op de website nog niks staan op 1 oktober over een Italdag. Op die datum zie ik wel KNMV vrije trainingen en een Trackday voor motoren.
Klopt, racecracks heeft een track day, er zijn nog plekken, f de agenda checken. Mooie afsluiter.
De trainingen zijn op de junior track wss.
Het weekend erop zijn de laatste supermoto en junior races daar.
#386797
Henk RS 250 schreef:
4 aug 2023, 21:08
makoedijk schreef:
4 aug 2023, 06:32
Ik zie in de agenda van TT Assen op de website nog niks staan op 1 oktober over een Italdag. Op die datum zie ik wel KNMV vrije trainingen en een Trackday voor motoren.
Klopt, racecracks heeft een track day, er zijn nog plekken, f de agenda checken. Mooie afsluiter.
De trainingen zijn op de junior track wss.
Het weekend erop zijn de laatste supermoto en junior races daar.
Rondje Assen lijkt me supergaaf. Alleen momenteel het geld niet voor
#386805
Er gaat weinig boven rondjes Assen :yahoo:

Ik laat die trackday en ook die ital dag verstek gaan, iets met vakantie en de laatste KLM punten opmaken, voor wie gaat veel race en/of Ital plezier :)

En kijk ook f op deJunior Track, wss zijn de Molenaars, Yamaha R3 en de supermoto's daar aan het trainen. Altijd spectaculair :)
Avatar
Door FerBa
#386893
Had graag meegeholpen, maar heb dat weekend helaas al andere bezigheden op de agenda staan.
#386938
Wij wachten nog op nadere informatie van de organisatie. Wij verwachten deze eind volgende week. Vervolgens kunnen we tijdstippen delen, planning, etc.
Plus we kunnen nog flink wat vrijwilligers gebruiken :ok:
#386940
Capo dei Capi schreef:
16 sep 2023, 16:32
Wij wachten nog op nadere informatie van de organisatie. Wij verwachten deze eind volgende week. Vervolgens kunnen we tijdstippen delen, planning, etc.
Plus we kunnen nog flink wat vrijwilligers gebruiken :ok:
Dat zou fijn zijn, zeker gezien ik niet om de hoek woon.
#386957
Nog even een vraag namens het bestuur.
Degene die zich hebben aangemeld voor de Italdag, kunnen wij dit ook zien als degenen die helpen met op- en afbouwen van de stand en het bemensen van de stand?

Wij horen het graag van jullie.

Groeten,
John
#386958
Capo dei Capi schreef:
21 sep 2023, 07:58
Nog even een vraag namens het bestuur.
Degene die zich hebben aangemeld voor de Italdag, kunnen wij dit ook zien als degenen die helpen met op- en afbouwen van de stand en het bemensen van de stand?

Wij horen het graag van jullie.

Groeten,
John
Als ik voor mezelf spreek, wat mij betreft wel.
#386966
Capo dei Capi schreef:
21 sep 2023, 07:58
Nog even een vraag namens het bestuur.
Degene die zich hebben aangemeld voor de Italdag, kunnen wij dit ook zien als degenen die helpen met op- en afbouwen van de stand en het bemensen van de stand?

Wij horen het graag van jullie.

Groeten,
John
Ik zou graag willen weten hoe laat we daar dienen te zijn. Zeker omdat dit ook te maken heeft met de planning van zaterdag voor mij
Avatar
Door DNNZ
#386971
Beste Arie-mille en Makoedijk,

Van het bestuur hebben we overlegd en besloten niet deel te nemen. Onze ervaring is om met minimaal 4 vrijwilligers de stand te moeten bemannen om er een leuke dag voor allemaal van te maken.
Het is namelijk wel de bedoeling dat de stand permanent met minimaal twee bemenst moet zijn. Als je er met z'n tweeën staat, dan betekend dat je de hele dag op de stand staat, en nauwelijks nog iets van de dag en de feestelijkheden zelf meemaakt. Dat zou zonde zijn.
We zullen wel gaan evalueren waarom er zich niet meer mensen zich als vrijwilliger hebben aangemeld, maar dat is voor later.
Als bezoeker kunnen jullie natuurlijk gewoon de Italdag bezoeken!!
Wel zien we jullie dolgraag als standbemanning voor de MotorBeurs eind februari volgend jaar. Die zijn we nu al aan het voorbereiden en over een paar maanden zullen we starten met werven.
We hopen jullie dan te zien!

Groeten,

Dennis

Word ook betalend lid van de ARA!