ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door DvY
#387394
robz schreef:
25 jan 2024, 17:53
DvY schreef:
25 jan 2024, 13:37
Aangezien iedereen het hier vermeld, ook ik heb betaald. :)
jaja... laat dan eens een betaalbewijsje zien dan! >:D :-* :rotfl2:
Dat zal ik jou ter plekke laten zien onder het genot van een klein biertje terwijl ik over je bolletje wrijf, is dat goed? :rotfl2:
#387400
DvY schreef:
26 jan 2024, 10:36
robz schreef:
25 jan 2024, 17:53
DvY schreef:
25 jan 2024, 13:37
Aangezien iedereen het hier vermeld, ook ik heb betaald. :)
jaja... laat dan eens een betaalbewijsje zien dan! >:D :-* :rotfl2:
Dat zal ik jou ter plekke laten zien onder het genot van een klein biertje terwijl ik over je bolletje wrijf, is dat goed? :rotfl2:
:yes: :D :ok:
Avatar
Door DvY
#387695
makoedijk schreef:
19 mar 2024, 16:39
Ben voor mezelf beetje aan het kijken om op donderdag deels binnendoor die kant op te gaan. Zijn er evt mensen die willen aansluiten ergens? :friends:
https://www.myrouteapp.com/nl/social/ro ... mode=share
Vincent en ik gaan ook donderdag weg vanuit de buurt van Rotterdam en sturen rondom de grens ook binnendoor.
Hij heeft de route gemaakt en voor zover ik het kan zien gaan wij vanaf Maasbracht binnendoor rijden.
Dat is voor ons 2 uur sturen vanaf waar we wonen en ik denk, maar dat weet ik nog niet zeker, dat we om 8 uur vertrekken dus dan zouden we in theorie om 10 uur in Maasbracht kunnen staan.
Door makoedijk
#387696
DvY schreef:
20 mar 2024, 09:07
makoedijk schreef:
19 mar 2024, 16:39
Ben voor mezelf beetje aan het kijken om op donderdag deels binnendoor die kant op te gaan. Zijn er evt mensen die willen aansluiten ergens? :friends:
https://www.myrouteapp.com/nl/social/ro ... mode=share
Vincent en ik gaan ook donderdag weg vanuit de buurt van Rotterdam en sturen rondom de grens ook binnendoor.
Hij heeft de route gemaakt en voor zover ik het kan zien gaan wij vanaf Maasbracht binnendoor rijden.
Dat is voor ons 2 uur sturen vanaf waar we wonen en ik denk, maar dat weet ik nog niet zeker, dat we om 8 uur vertrekken dus dan zouden we in theorie om 10 uur in Maasbracht kunnen staan.
Als ik deze route aan hou ga ik bij Venlo de grens over en ga ik pas vanaf Dusseldorf binnendoor. Ik acht de kans vrij groot dat ik samen rijd met Mark die kant op.
Wellicht kunnen Vincent en mijn route vast wel ergens samenkomen, dat we verder ergens in Duitsland met z'n 4e dan samenkomen en verder rijden.
Door makoedijk
#387699
Gert-Jan Tuono schreef:
21 mar 2024, 13:47
makoedijk schreef:
19 mar 2024, 16:39
Ben voor mezelf beetje aan het kijken om op donderdag deels binnendoor die kant op te gaan. Zijn er evt mensen die willen aansluiten ergens? :friends:
https://www.myrouteapp.com/nl/social/ro ... mode=share
Lijkt me ook wel wat; is vast te combineren met Oscar en Mark (allemaal NH: Twisk, Opmeer en Heiloo(of Alkmaar))...
Laten we t.z.t. via Whatsappgroep afspreken waar te meeten en hoelaat enzo
Avatar
Door rsvmakkie
#387722
makoedijk schreef:
21 mar 2024, 15:33
Gert-Jan Tuono schreef:
21 mar 2024, 13:47
makoedijk schreef:
19 mar 2024, 16:39
Ben voor mezelf beetje aan het kijken om op donderdag deels binnendoor die kant op te gaan. Zijn er evt mensen die willen aansluiten ergens? :friends:
https://www.myrouteapp.com/nl/social/ro ... mode=share
Lijkt me ook wel wat; is vast te combineren met Oscar en Mark (allemaal NH: Twisk, Opmeer en Heiloo(of Alkmaar))...
Laten we t.z.t. via Whatsappgroep afspreken waar te meeten en hoelaat enzo
Goed plan :ok:
Door V4Rens
#387791
Hoi hemelvaarders,
Ik heb me met m'n chaotische kop alleen op de website aangemeld en niet op het forum. Helaas is het hotel volgeboekt, dus kan ik jammer genoeg niet mee🙁. Mocht iemand alsnog annuleren, ben ik alsnog heel graag van de partij.
Groetjes van Rens aka V4Rens
Avatar
Door robz
#387855
V4Rens schreef:
9 apr 2024, 19:35
Hoi hemelvaarders,
Ik heb me met m'n chaotische kop alleen op de website aangemeld en niet op het forum. Helaas is het hotel volgeboekt, dus kan ik jammer genoeg niet mee🙁. Mocht iemand alsnog annuleren, ben ik alsnog heel graag van de partij.
Groetjes van Rens aka V4Rens
Hoi Rens, ik moet waarschijnlijk toch afhaken dus je mag mijn plek wel overnemen stuur anders PM
Avatar
Door rsvmakkie
#387858
robz schreef:
22 apr 2024, 16:11
V4Rens schreef:
9 apr 2024, 19:35
Hoi hemelvaarders,
Ik heb me met m'n chaotische kop alleen op de website aangemeld en niet op het forum. Helaas is het hotel volgeboekt, dus kan ik jammer genoeg niet mee🙁. Mocht iemand alsnog annuleren, ben ik alsnog heel graag van de partij.
Groetjes van Rens aka V4Rens
Hoi Rens, ik moet waarschijnlijk toch afhaken dus je mag mijn plek wel overnemen stuur anders PM
Mag je hem eerst wel vertellen met wie hij dan op een kamer moet :rotfl2:
Nee zonder gekheid jammer dat je niet mee kan Rob..

Word ook betalend lid van de ARA!