ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#386148
Zondag 30 April hebben wij de Pels Rit plus 's middags om 15:00 uur Moto GP Jerez kijken.

Deze rit start en eindigt bij onze adverteerder Pels motoren uit De Meern.
Adres: Gessel 1, 3454 MZ De Meern

Dit zal een korte route zijn aangezien we middags bij Pels motoren om 15:00 uur de MotoGP van Jerez gaan kijken.

Gezien de lengte van de mooie route gaan we verzamelen tussen 10:00 en 11:00 uur.
Start van de route om 11:00 uur.

Wil je mee deze dag?? Meld je dan even in de Agenda aan, zodat wij precies weten hoeveel mensen er mee gaan.




Met vriendelijke groet,
John

ARA Pels Motorenrit 2023 30-04.gpx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#386219
Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier, heb me net op de juiste plaats al even kort voorgesteld. Ik overweeg om morgen mee te rijden. Ik ben benieuwd waar ik de route kan downloaden / zien waar jullie het over hebben om alvast een inschatting te maken van de totale lengte (inclusief op-en-neer vanuit Voorburg met mijn RS 250). Alvast dank!

Gegroet,

Arthur
#386220
In het eerste bericht van dit topic staat de route klaar om te downloaden. Route is 105 km.
_Arthur_ schreef:
29 apr 2023, 19:52
Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier, heb me net op de juiste plaats al even kort voorgesteld. Ik overweeg om morgen mee te rijden. Ik ben benieuwd waar ik de route kan downloaden / zien waar jullie het over hebben om alvast een inschatting te maken van de totale lengte (inclusief op-en-neer vanuit Voorburg met mijn RS 250). Alvast dank!

Gegroet,

Arthur
#386231
Het was gisteren een prachtige dag!
Goed ontvangen door Pels motoren, leuk groepje om mee te rijden, leuke route en natuurlijk super goed weer!
Jammer van de opkomst maar goed, dat is niet anders.
Ik zal zsm het verslagje in elkaar flansen en toezenden
#386238
DvY schreef:
1 mei 2023, 10:50
Het was gisteren een prachtige dag!
Goed ontvangen door Pels motoren, leuk groepje om mee te rijden, leuke route en natuurlijk super goed weer!
Jammer van de opkomst maar goed, dat is niet anders.
Ik zal zsm het verslagje in elkaar flansen en toezenden
Helemaal mee eens! Leuk om jullie te ontmoeten en een mooie rit te rijden, ook al had ik 'm wat ingekort om weer een beetje op tijd bij de rest van mijn (jonge) gezin aan te sluiten. Ik hou de agenda in de gaten en als het thuis een beetje in te passen is, dan ben ik weer van de partij!

Word ook betalend lid van de ARA!