ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#386078
Dit is alweer onze 5e rit van dit jaar. Deze rit wordt gehouden bij van den Burg Motoren uit Eindhoven.
Wederom zullen er demo motoren klaar staan om deze de hele dag mee te nemen voor deze rit.
Het is nog niet bekend welk modellen het zijn. Tevens zal Erik van den Burg aan Piaggio vragen of zij ook weer motoren ter beschikking kunnen stellen voor deze dag. Zodra hier meer bekend over is, zal ik dit melden.

De start en einde van deze route zal dus bij van den Burg zijn.
Verzamelen om 09:30 uur; start rit om 10:30 uur
Adres: Bisschop Bekkerslaan 8, 5628 RA Eindhoven

Wil je mee deze dag, meld je dan even aan in onze agenda zodat wij weten hoeveel mensen er komen.

Met vriendelijke groet,
John
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#386510
Zo weer veilig, en bezweet, thuis. Eerder weggegaan ivm feestje vanavond.
We hadden een super opkomst van 14 leden.
Van den Burg had een en ander weer top verzorgd. Marco en Eric hadden 4 demo's (2 Tuaregs, Tuono 660 en Rs Special edition klaar staan. Plus een ingeruilde Tuono V4 factory.heerlijk gereden door Brabant en en Noord-Limburg.
Allen dank voor de gezelligheid en jullie komst. Eric en Marco dank jullie wel voor de gastvrijheid en het regelen van de demo's.
Op naar de volgende rit.
#386511
Heerlijke rit vandaag en super gastvrij ontvangen bij Van den Burg! Bedankt voor de organisatie! Beetje jammer van het weer alleen ;) Ik kijk al uit naar het ARA weekend!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#386512
Ik ben ook weer thuis na een prima dag.

Weer was perfect (Kawa met airco is toch wel lekker met dit weer).

Mooie route, lekker tempo (kan een 'groene' club nog wat van leren).

Dus, weer heerlijk genoten vandaag.
#386513
Eerste rit met de ARA, was zeker gezellig. Mede door de opsplitsing in kleinere groepen was het tempo na de lunch beter (naar mijn mening), motor was er ook blij mee die bleef stukje koeler 🙃
Kan het clubweekend er helaas niet bij zijn maar zal zekers een vaker aansluiten waar dat kan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Farz
#386515
Erg leuke dag, vooral met zoveel mooie motoren. Inderdaad het eerste deel meer een Piagio tour dan een Aprilia tour. Na een heerlijke lunch, ging het dan wel lekker door.

Dank organisatie en allen. Dank van den Burg voor de goodie-bag!

Tot de volgende heren :victory:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!