ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#386474
Bitaktus_Snellus schreef:
7 jun 2023, 10:29
Hahaha, sterkte met de spierpijn zaterdag :rotfl2:

Verzamelen wij als club ergens? Het is mij niet helemaal duidelijk hoe de organisatie eruit ziet.
Zijn er mensen met gereedschap en paddockstands? Ik moet eigenlijk nog even banden wisselen. :help:
Ik heb alles bij, enkel ben ik pas donderdagavond laat in Assen. Ik neem aan dat we de partytenten bij elkaar zetten zoals we normaal doen.
#386475
Heuveltje schreef:
7 jun 2023, 11:01
Bitaktus_Snellus schreef:
7 jun 2023, 10:29
Hahaha, sterkte met de spierpijn zaterdag :rotfl2:

Verzamelen wij als club ergens? Het is mij niet helemaal duidelijk hoe de organisatie eruit ziet.
Zijn er mensen met gereedschap en paddockstands? Ik moet eigenlijk nog even banden wisselen. :help:
Ik heb alles bij, enkel ben ik pas donderdagavond laat in Assen. Ik neem aan dat we de partytenten bij elkaar zetten zoals we normaal doen.
Ah helemaal top! Ik ben er vrijdag pas hoor. Geen stress :)

Ik dacht dat er wellicht vanuit Aprilia een 'kamp' was. Maar de gezelligheid van de club is het belangrijkst.
#386476
‘T is allemaal erg vaag georganiseerd , de een krijgt wel bevestiging de ander niet , dan weer iemand die bevestiging per post krijgt, ikzelf heb om bevestiging moeten vragen .
En is er nu iets vanuit de importeur geregeld met een bv een deel van het paddock voor Aprilia’s ofzo???
Nou ja we gaan gewoon bij elkaar staan en maken er een leuk dagje van .
#386493
Die rode vlag vlak voor de lunch was ik. Kwam met een highsider uit Duikersloot, beste smak gemaakt. Helaas nam ik in mijn grindbak expeditie nog een Kawasaki rijder mee die mij niet meer kon ontwijken. Wonderbaarlijk genoeg ben ik okay op wat stevige koppijn na. M'n helm heeft z'n werk gedaan, de Mille lijkt er ook nog aardig goed bij te staan. Investeren in sliders betaald zich uit!
Hoop dat de rest een mooie dag heeft gehad, drie appies gespot vanochtend.

Op naar de volgende!

Word ook betalend lid van de ARA!