ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#385644
Beste ARA -en forum leden,

Vorig jaar is het plan ontstaan om een Engeland trip te organiseren.
Trigger was Clublid Rik D die al een tijdje in UK woont, de 1e overnachting is in de buurt van waar Rik woont.

De overtocht naar UK is via de Tunnel het snelst en makkelijkst. Deelnemers dienen zelf te boeken ! https://www.eurotunnel.com/nl/
Ferry is waarschijnlijk goedkoper maar kost je ook meer tijd.

In de meeste hotels blijven we een aantal nachten zodat je regelmatig zonder bagage kan rijden.
Ik heb de hotels reeds geboekt via Booking.com (incl ontbijt en gratis te annuleren, gemiddeld € 60 pppn)
We gaan uit van 8 personen dus graag zsm aangeven of je mee wil, eind maart wil ik alles afronden.

De afstanden zijn soms uitdagend maar Engeland en Wales zijn zo prachtig dat je daar niets van wilt missen.
De ritten als GPX in de bijlage.

Details over kosten, afstanden en hotels in de Excel bijlage.
Graag ook aanmelden in de agenda : https://aprilia-riders.nl/agenda/2023/9 ... 16-09-2023

Deelnemers :
1. Ferry
2. Oscar
3. Rik D
4. Dennis DNNZ

Mvg, Han
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#386540
Ga me voor deze trip helaas afmelden.
Heb wat strubbelingen met mijn moeder, 88 jaar, en vind het niet prettig om haar alleen te laten.
Frankrijk ga ik wel mee, zou er iets zijn stap ik op de brommer en ben zo thuis, Engeland is toch weer anders.
Helaas, gaat hem niet worden. :sorry:
#386541
The Marshall schreef:
14 jun 2023, 08:13
Ga me voor deze trip helaas afmelden.
Heb wat strubbelingen met mijn moeder, 88 jaar, en vind het niet prettig om haar alleen te laten.
Frankrijk ga ik wel mee, zou er iets zijn stap ik op de brommer en ben zo thuis, Engeland is toch weer anders.
Helaas, gaat hem niet worden. :sorry:
Jammer Jos, maar begrijpelijk. Engeland ligt er ook nog wel even. Heel veel sterkte met en aan je moeder!!

Word ook betalend lid van de ARA!