ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#385812
Ik was vrijdag op de beurs en kwam de stand van jullie tegen. Even gestopt voor een praatje.
Het was leuk om elkaar weer even gesproken te hebben. :yes: :ok:

Een jaar of 8 geleden heb ik mijn Tuono ingeruild voor een Triumph Speed triple :yes: :yes: :worship: :worship: :worship: :help: :help: :help: :help:
Ja helaas trok mij de Tuono V4 mij niet. Weinig bagage mogelijkheden en te extreem.
De Speed triple is vorig jaar ingeruild voor een Speed triple RS. Bevalt uitstekend.

Tja sinds de verkoop van de Tuono steeds minder actief geweest op het forum. Ik vond het forum ook wat minder levendig dan 10jr terug. Het rondje Rotterdam heb ik wel gemist, maar zag het ook niet meer terugkomen. Misschien zijn jullie overgestapt op facebook!

Aprilia V2 blijft een prachtig ding. Misschien voor erbij :yahoo:

Groeten :bye:
#385827
Was gezellig Thijsiie. En ik heb je lid gemaakt :ok:
Thijsiie schreef:
24 feb 2023, 07:13
Capo dei Capi schreef:
24 feb 2023, 07:09
:ok: Een mooie gelegenheid om lid te worden. Ik ben morgen op de stand.
Thijsiie schreef:
23 feb 2023, 22:01
Goed bezig heren!

Ik kom morgen ook ff buurten.
Lees al tijden mee, maar formeel nog geen lid :-X maar altijd leuk om Aprilia liefhebbers te spreken ;)
Ben jij er vandaag, of morgen?
Ik ga vandaag. :)

Lid worden is zeker een goed idee. :victory:

Oh, wacht. Ik zie het an John.
Volgens mij ben jij er zowel vandaag als morgen. 8)
Zie ik je later vandaag!! ;)
#385828
Je blijft altijd welkom, ook met de Triumph :ok:
Tuono GR66 schreef:
26 feb 2023, 21:50
Ik was vrijdag op de beurs en kwam de stand van jullie tegen. Even gestopt voor een praatje.
Het was leuk om elkaar weer even gesproken te hebben. :yes: :ok:

Een jaar of 8 geleden heb ik mijn Tuono ingeruild voor een Triumph Speed triple :yes: :yes: :worship: :worship: :worship: :help: :help: :help: :help:
Ja helaas trok mij de Tuono V4 mij niet. Weinig bagage mogelijkheden en te extreem.
De Speed triple is vorig jaar ingeruild voor een Speed triple RS. Bevalt uitstekend.

Tja sinds de verkoop van de Tuono steeds minder actief geweest op het forum. Ik vond het forum ook wat minder levendig dan 10jr terug. Het rondje Rotterdam heb ik wel gemist, maar zag het ook niet meer terugkomen. Misschien zijn jullie overgestapt op facebook!

Aprilia V2 blijft een prachtig ding. Misschien voor erbij :yahoo:

Groeten :bye:
#385845
Inderdaad Peter, zolang je het merk maar een warm hart toedraagt! ;)
Haak weer eens aan bij een rit! :yes:
Forum is inderdaad wat minder levendig geworden helaas.
Op Facebook zitten we ook met 2 pagina's: Aprilia-Riders.nl en Aprilia Riders Association.
Capo dei Capi schreef:
27 feb 2023, 21:35
Je blijft altijd welkom, ook met de Triumph :ok:
Tuono GR66 schreef:
26 feb 2023, 21:50
Ik was vrijdag op de beurs en kwam de stand van jullie tegen. Even gestopt voor een praatje.
Het was leuk om elkaar weer even gesproken te hebben. :yes: :ok:

Een jaar of 8 geleden heb ik mijn Tuono ingeruild voor een Triumph Speed triple :yes: :yes: :worship: :worship: :worship: :help: :help: :help: :help:
Ja helaas trok mij de Tuono V4 mij niet. Weinig bagage mogelijkheden en te extreem.
De Speed triple is vorig jaar ingeruild voor een Speed triple RS. Bevalt uitstekend.

Tja sinds de verkoop van de Tuono steeds minder actief geweest op het forum. Ik vond het forum ook wat minder levendig dan 10jr terug. Het rondje Rotterdam heb ik wel gemist, maar zag het ook niet meer terugkomen. Misschien zijn jullie overgestapt op facebook!

Aprilia V2 blijft een prachtig ding. Misschien voor erbij :yahoo:

Groeten :bye:
#386164
Tuono GR66 schreef:
13 apr 2023, 20:13
@ Ferry

Parkeer kosten voor het blik ? :rotfl2:

Met de motor had ik een VIP plek gereserveerd voor 5 € . Binnen
Inclusief garderobe voor helm en jas. :yes:
Ja, inderdaad voor het koekblik! ;D
Eigen keus, maar zo vroeg in het jaar zul je mij nog niet op de motor zien.

Word ook betalend lid van de ARA!