ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Chriz86
#385356
We gaan weer karten bij Coronel Karting in Huizen! :yahoo:
En wel op zaterdag 14 januari. Het idee is:

16.00 uur aanwezig voor instructie en omkleden
16.30 Heat 1
17.20 Heat 2
17.50 Heat 3
18.30/19.00 Eten bij restaurant "De Haven van Huizen" (naast de kartbaan): Menukaart is als bijlage toegevoegd, kan je ook zien op hun website: https://www.havenvanhuizen.nl/nl/#menukaart

Kosten: voor het karten excl. eten en consumpties zijn € 51,75.
Voor het eten aansluitend, ligt het eraan wat je neemt.
Betaling is ieder voor zich.

Er is gereserveerd voor 8 personen. Meer mag zeker! Minder kan ook.
Dit moeten we wel zsm bevestigen natuurlijk.

Laat even weten of je mee gaat? Doe dit ajb in de agenda!!!
Agenda -> https://aprilia-riders.nl/agenda/2023/1 ... anuari-202 -<

Op 4 januari 2023 tellen we de aanmeldingen hier en geven die door.

Wil je alleen karten maar niet mee eten? Meld je dan WEL aan in de agenda maar geef het hieronder even aan dat je niet mee eet.
Wil je alleen komen eten en niet karten? Schrijf je dan NIET in de agenda in maar meldt het even hieronder dat je wel graag mee eet.
Wil je niet karten en niet eten? Dan mag je komen kijken natuurlijk! Schrijf je dan niet in de agenda in.
Wil je niet karten en niet eten en niet kijken? Dat mag zeker ook, maar dan hoef je niet te reageren eigenlijk. :stupid:

De voorlopige deelnemerslijst karten + eten, bijgewerkt 12/1/2023:

John
Chris
Ferry
Oscar
Makkie82
Dennis H.
Dennis v.Y.
Diewerke (eten ovb)


Adres Coronel Karting:
Havenstraat 295, 1271 GD Huizen

Er is voldoende Parkeergelegenheid bij Coronal Karting.

Adres restaurant "De Haven van Huizen":
Havenstraat 81
1271 AD Huizen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door DvY
#385377
Welja joh, laat ik ook maar is gaan.
Deze keer de eer aan iemand anders om 1e te worden!!!!
Ik moet nog wel ff kijken hoe ik het ga doen met vervoer en een vrouw die moet werken en een zoon die ik ergens moet laten maar ik ga mijn best doen!
#385379
DvY schreef:
29 dec 2022, 09:49
Welja joh, laat ik ook maar is gaan.
Deze keer de eer aan iemand anders om 1e te worden!!!!
Ik moet nog wel ff kijken hoe ik het ga doen met vervoer en een vrouw die moet werken en een zoon die ik ergens moet laten maar ik ga mijn best doen!
Als jij komt, kom ik ook :friends:
#385384
Gezellig! Wanneer weet je definitief of het lukt?
DvY schreef:
29 dec 2022, 09:49
Welja joh, laat ik ook maar is gaan.
Deze keer de eer aan iemand anders om 1e te worden!!!!
Ik moet nog wel ff kijken hoe ik het ga doen met vervoer en een vrouw die moet werken en een zoon die ik ergens moet laten maar ik ga mijn best doen!
#385385
Chriz86 schreef:
2 jan 2023, 12:19
Gezellig! Wanneer weet je definitief of het lukt?


Mijn hart loopt vol van warmte dat je het gezellig vind!! :friends:
Maar ik ga mee!
Vermoedelijk wel met een kater maar ach, dat mag de pret niet drukken............
#385402
We hebben nu 7 personen in de agenda. Hier in het forum zie ik dat RSV Makkie ook meegaat. Gezellig ! :ok: Ik ga er vanuit dat dit zeker is en we dus met z'n 8-en zijn.

Ik zal morgen de reservering bevestigen voor 8 personen eten + 8 personen karten.
#385413
:rotfl2: Succes met het aanvechten Mark! Laat maar weten als je toch mee kunt. Of wanneer je naar de Rijdende Rechter gaat en publiek nodig hebt om je te steunen. :friends:
'k zal het even aanpassen in het lijstje zodat de juiste Makkie in het lijstje staat.

Voor Makkie82 is gereserveerd. :ok:
rsvmakkie schreef:
5 jan 2023, 09:22
We moeten toch eens iets aan die nicknames gaan doen :rtfm: :rotfl2:

Makkie82 gaat mee, RSVmakkie heeft wel getwijfeld maar heeft het thuis niet door de commissie gekregen :secret: (ben nog in hoger beroep ....)
#385415
Voorafgaand aan volgende week zaterdag alvast jezelf registreren bij Coronel indien mogelijk. :yes:

Je kan na op de link geklikt te hebben gewoon op de groene knop "Start" klikken en beginnen met invullen.

Let op: dit kan je per persoon maar 1x doen. Je kan daarna niet iets aanpassen of teruggaan.
Als er onverhoopt iets fout gaat, laat het dan even en komt zaterdag op tijd, dan regelen we het daar wel even.

Er wordt naast je naam/leeftijd/toestemming, ook gevraagd naar je corona klachten vanaf 24 uur voor het karten, dus misschien handig om het vrijdagavond even in te vullen.

Link voor aanmelding: https://kiosk.coronel.nl/ShowInvitation ... AD2FAAEB93
Avatar
Door DvY
#385434
Chriz86 schreef:
13 jan 2023, 11:24
Staat genoteerd Diewerke. Overigens heb ik de menukaart ook even als bijlage toegevoegd in de OP voor degenen die dit al eens vooraf willen bekijken.
Tot zaterdag!
Valt me tegen van je dat je de bierkaart niet heb bijgevoegd......
#385435
DvY schreef:
13 jan 2023, 13:57
Chriz86 schreef:
13 jan 2023, 11:24
Staat genoteerd Diewerke. Overigens heb ik de menukaart ook even als bijlage toegevoegd in de OP voor degenen die dit al eens vooraf willen bekijken.
Tot zaterdag!
Valt me tegen van je dat je de bierkaart niet heb bijgevoegd......

:rotfl2: hahaha, nou.. om de waarheid te zeggen, ik heb me rot gezocht maar niet gevonden... :no:
#385437
Het was gisteren erg gezellig :ok: . Er was een gezonde competitie op de baan!
Aansluitend zijn we gezellig gaan eten.
Voor herhaling vatbaar en wat mij betreft doen we dit volgend jr weer. Hopelijk met een hogere opkomst :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!