ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#385580
Haal mij maar van de lijst af....... :sorry:

Dit is het weekend waarin ik 1 jaar getrouwd ben en hoorde gisteren dat mijn meissie dan graag samen wat wil doen.
En nee, ze vond het geen leuk idee om ons allen mentaal bij te staan in Assen :rotfl2:
#385595
FerBa schreef:
7 feb 2023, 23:06
Ik stel voor dat ze juist meegaat bij jouw achterop Den... ;)

Jammer man! :'(
Whahaha nou of dat een goed idee is...........
Maar ja helaas.
Wel een super leuke reden dat ik afzeg natuurlijk, maar had graag weer meegegaan ja.
Dan maar kijken of ik een ritje extra mee kan pakken ( niet hetzelfde maar toch )
#385652
DvY schreef:
8 feb 2023, 08:35
FerBa schreef:
7 feb 2023, 23:06
Ik stel voor dat ze juist meegaat bij jouw achterop Den... ;)

Jammer man! :'(
Whahaha nou of dat een goed idee is...........
Maar ja helaas.
Wel een super leuke reden dat ik afzeg natuurlijk, maar had graag weer meegegaan ja.
Dan maar kijken of ik een ritje extra mee kan pakken ( niet hetzelfde maar toch )
:ok:
#385653
Capo dei Capi schreef:
12 feb 2023, 16:10
Wij zullen nog een bommail inzake de KNMV Riding Days sturen.
Ik ben er overigens niet bij in verband met een congres voor mijn werk :sorry:
Het valt qua tijd en voorbereiding niet te combineren voor mij.
Jammer John, volgende keer weer!
#385671
De afgelopen jaren (i ben 3e geweest) heb ik ze niet zien controleren en is er niemand van de baan gehaald. Ik kan uiteraard geen garantie geven.
Echter, een Futura is erg stil (heb er zelf ook een gehad), zelfs met een niet legal uitlaat met db-kller. Zit de "broodtrommel" (kat) er ook nog onder? Deze dempt nl. heel veel!
Fearless schreef:
14 feb 2023, 09:19
Hoe gaan ze om met uitlaten. Futura met een niet legale straatuitlaat, geen ekeur. Wel db killer?
#385672
Ik heb er geen probleem mee als ze meegaan. Echter de ARA-korting is dan niet van toepassing voor ze.
De prijzen zijn dan:
KNMV-leden EUR 185 (normaal 220,-);
Prijs voor niet KNMV-leden EUR 210,- (normaal 245,-).

Uiteraard zijn ze van harte welkom om lid te worden van de gezelligste motorclub van Nederland. Dan geldt de ARA-korting wel.
rsvmakkie schreef:
14 feb 2023, 11:57
Ik heb wellicht een of twee collega's die mee willen.
Een heeft het Italiaanse licht reeds gezien maar is geen lid en een rijd op een Japanner.
#385682
Capo dei Capi schreef:
14 feb 2023, 15:09
De afgelopen jaren (i ben 3e geweest) heb ik ze niet zien controleren en is er niemand van de baan gehaald. Ik kan uiteraard geen garantie geven.
Echter, een Futura is erg stil (heb er zelf ook een gehad), zelfs met een niet legal uitlaat met db-kller. Zit de "broodtrommel" (kat) er ook nog onder? Deze dempt nl. heel veel!
Fearless schreef:
14 feb 2023, 09:19
Hoe gaan ze om met uitlaten. Futura met een niet legale straatuitlaat, geen ekeur. Wel db killer?
Compleet open pijp met katvervanger. Wel een db killer.
#385692
Fearless schreef:
15 feb 2023, 07:08
Capo dei Capi schreef:
14 feb 2023, 15:09
De afgelopen jaren (i ben 3e geweest) heb ik ze niet zien controleren en is er niemand van de baan gehaald. Ik kan uiteraard geen garantie geven.
Echter, een Futura is erg stil (heb er zelf ook een gehad), zelfs met een niet legal uitlaat met db-kller. Zit de "broodtrommel" (kat) er ook nog onder? Deze dempt nl. heel veel!
Fearless schreef:
14 feb 2023, 09:19
Hoe gaan ze om met uitlaten. Futura met een niet legale straatuitlaat, geen ekeur. Wel db killer?
Compleet open pijp met katvervanger. Wel een db killer.
Gewoon even gas constant houden onder de geluidspaal, dus niet dichtdraaien of open houden.
#385762
Dat is jammer. Maar het is wat het is. Dan boek ik zelf een leuke ciruitdag.

Wanneer loopt de inschrijvingstermijn af?
rsvmakkie schreef:
22 feb 2023, 11:34
Helaas nog maar weinig animo :no:
Een collega van mij is inmiddels lid geworden en heeft zich aangemeld en een tweede (niet aprilia rijder) wil waarschijnlijk ook wel mee maar we hebben nog meer nodig ben ik bang :wobblesign:
#385876
HET GAAT DOOR!!

Ik heb zojuist gehoord van de KNMV dat ondanks 6 deelnemers en geen 10, het kan doorgaan en het bedrag ongewijzigd blijft. Een top bericht dus!!!

Ik heb van jullie nodig:
Naam
Achternaam
Geboortedatum
Motorgegevens
Adresgegevens
E-mail
Telefoonnummer

S.v.p. aan mij doorgeven via voorzitter@aprilia-riders.nl.
Graag zo snel mogelijk.

Dank je wel.

Groeten,
John
#385887
Top geregeld John!
Zin in! :yahoo:
rsvmakkie schreef:Goed geregeld John :ok:
In de agenda staan er maar 4 aangemeld, misschien handig om hier even aan te geven wie het uiteindelijk zijn.
Volgens mij ging mijn glazenwasser ook weer :rotfl2:
Wie zitten we weer in de zelfde groep! ;) ;D

Word ook betalend lid van de ARA!