ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#385891
FerBa schreef:
9 mar 2023, 23:29
Top geregeld John!
Zin in! :yahoo:
rsvmakkie schreef:Goed geregeld John :ok:
In de agenda staan er maar 4 aangemeld, misschien handig om hier even aan te geven wie het uiteindelijk zijn.
Volgens mij ging mijn glazenwasser ook weer :rotfl2:
Wie zitten we weer in de zelfde groep! ;) ;D
Denk wel dat je nu de mille in je spiegel ziet :crazy:
#386169
Als het goed is heb je van de knmv een bevestiging ontvangen met daarin de instructies voor betalen e.d. Een paar weken van te voren volgt, is mijn ervaring van de afgelopen jaren, de laatste info.
Wanneer je hebt deelgenomen, stuur je per mail het certificaat van deelname naar de penningmeester en ontvang je vervolgens de bijdrage van de ARA :ok:
#386170
Hallo John,

Ik stuur je een mail met de gevraagde gegevens.

Capo dei Capi schreef:
7 mar 2023, 13:16
HET GAAT DOOR!!

Ik heb zojuist gehoord van de KNMV dat ondanks 6 deelnemers en geen 10, het kan doorgaan en het bedrag ongewijzigd blijft. Een top bericht dus!!!

Ik heb van jullie nodig:
Naam
Achternaam
Geboortedatum
Motorgegevens
Adresgegevens
E-mail
Telefoonnummer

S.v.p. aan mij doorgeven via voorzitter@aprilia-riders.nl.
Graag zo snel mogelijk.

Dank je wel.

Groeten,
John
#386171
Ik heb nog geen informatie ontvangen. Dit kan zijn omdat ik mijn gegevens nog niet naar John had gestuurd. Nu wel. Hij regelt de verdere info naar de KNMV?



Capo dei Capi schreef:
16 apr 2023, 13:59
Als het goed is heb je van de knmv een bevestiging ontvangen met daarin de instructies voor betalen e.d. Een paar weken van te voren volgt, is mijn ervaring van de afgelopen jaren, de laatste info.
Wanneer je hebt deelgenomen, stuur je per mail het certificaat van deelname naar de penningmeester en ontvang je vervolgens de bijdrage van de ARA :ok:
#386207
Ik denk dat het wellicht dan minder spannend cq interessant is. Immers, op deze dag mag je niet vrij rijden. wwe blijvenachter de instructeur. Het is ook een rijvaardigheidstraining training en geen circuittraining.
Wel is het erg leuk om op het junior track je vaardigheden aan re scherpen. Dit is een zeer kort technisch baantje
#386208
Ok. Dankjewel.
Capo dei Capi schreef:
26 apr 2023, 15:43
Ik denk dat het wellicht dan minder spannend cq interessant is. Immers, op deze dag mag je niet vrij rijden. wwe blijvenachter de instructeur. Het is ook een rijvaardigheidstraining training en geen circuittraining.
Wel is het erg leuk om op het junior track je vaardigheden aan re scherpen. Dit is een zeer kort technisch baantje
#386210
Na wikken en wegen heb ik mij afgemeld voor de training. Voor de korte, technische bochten rijd ik regelmatig op het Midland Circuit. Het is niet dat het niet zinvol is, echter een circuitdag op Assen is voor mij beter passend.


R1-ner schreef:
26 apr 2023, 17:44
Ok. Dankjewel.
Capo dei Capi schreef:
26 apr 2023, 15:43
Ik denk dat het wellicht dan minder spannend cq interessant is. Immers, op deze dag mag je niet vrij rijden. wwe blijvenachter de instructeur. Het is ook een rijvaardigheidstraining training en geen circuittraining.
Wel is het erg leuk om op het junior track je vaardigheden aan re scherpen. Dit is een zeer kort technisch baantje

Word ook betalend lid van de ARA!