ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#386069
Arie-mille schreef:
26 mar 2023, 20:02
Zijn hier nog plannen voor? Voor een dagje off-road houd ik mij ook aanbevolen!
Hoi Arie, zie het antwoord hieronder ;) :
Chriz86 schreef:Het is misschien wat stil .... :secret: maar dit loopt nog wel. Ik heb wat informatie verzameld en lijntjes uitgegooid. Binnenkort meer! :yes:
Avatar
Door Chriz86
#386138
Ik wil graag een aantal opties bespreken en dan een datum prikken. Welke weekdagen zijn voor jullie mogelijk? Zou je komende week even willen aangeven wat kan voor je?

We kijken dan vervolgens naar een geschikte datum.
Avatar
Door FerBa
#386142
Top Chris, heb hem ingevuld.
Voor mij wordt doordeweeks ook lastig. Ik ben iig de vrijdagen op de oneven weken vrij en de weekenden is in principe geen probleem.
Avatar
Door Chriz86
#386181
Update. We kunnen 7 of 8 Juli crossen met een ARA groepje in Eindhoven! ;D

Kan je hier uiterlijk zondagochtend even aangeven of je zaterdag of zondag, dan kan ik de dag bevestigen obv wanneer de meesten kunnen.

@dvy, volgens mij is dit een oneven week helaas. Ik heb hier navraag na gedaan maar het enige alternatief voorlopig is het weekend van 1 juli, maar dan is de ARA bbq helaas... Een dag in het weekend vinden is al moeilijk helaas.
Avatar
Door Heuveltje
#386184
Chriz86 schreef:
19 apr 2023, 12:08
Update. We kunnen 7 of 8 Juli crossen met een ARA groepje in Eindhoven! ;D

Kan je hier uiterlijk zondagochtend even aangeven of je zaterdag of zondag, dan kan ik de dag bevestigen obv wanneer de meesten kunnen.

@dvy, volgens mij is dit een oneven week helaas. Ik heb hier navraag na gedaan maar het enige alternatief voorlopig is het weekend van 1 juli, maar dan is de ARA bbq helaas... Een dag in het weekend vinden is al moeilijk helaas.
Ik kan allebei de dagen, wellicht ff een apart topic maken zodat het duidelijk is waar je je moet opgeven.
Avatar
Door FerBa
#386190
Helaas moet ik ook afhaken, dat weekend is de eerste buitenlandrit naar Frankrijk.
Avatar
Door DvY
#386191
Chriz86 schreef:
19 apr 2023, 12:08
Update. We kunnen 7 of 8 Juli crossen met een ARA groepje in Eindhoven! ;D

Kan je hier uiterlijk zondagochtend even aangeven of je zaterdag of zondag, dan kan ik de dag bevestigen obv wanneer de meesten kunnen.

@dvy, volgens mij is dit een oneven week helaas. Ik heb hier navraag na gedaan maar het enige alternatief voorlopig is het weekend van 1 juli, maar dan is de ARA bbq helaas... Een dag in het weekend vinden is al moeilijk helaas.
Lief dat je aan me denkt Chris hahaha.
Maar dit weekend is mijn zoon bij zijn moeder.
Mijn voorkeur heeft 8 Juli
Avatar
Door Chriz86
#386209
Bedankt allen voor je reactie! :worship:

Het lijkt er helaas op dat 8/9 juli niet ideaal is qua agenda. We moeten om dit te doen toch zon 12 deelnemers hebben gaf de organisatie aan. Er zullen er vast wel een aantal bij komen natuurlijk als we dit daadwerkelijk op de agenda zetten en promoten maar huidig aantal van 5 is te weinig, ik ben bang dat we niet met genoeg zijn.

Voor nu laat ik dit initiatief dus even voor wat het is. Misschien dat september/oktober beter past? Wat denken jullie?


Ik heb me wel ingeschreven voor de All-Road training van Motor Academy op de crossbaan in Neerrijnen op zondag 9 juli. Wie het leuk vind, schrijf je gerust ook in. er is nog plek!

https://motoracademy.nl/product/all-roa ... neerijnen/

(dit is wel met eigen motor, geen huurmotoren zover ik weet).
Avatar
Door FerBa
#386222
Oké, jammer dat er te weinig zijn.
In die zin wel mazzel voor mij, kan ik de eventuele volgende keer wel mee!
September is prima zolang het niet met de Engelandreis valt... ;D
Oktober is ook prima.
Avatar
Door Chriz86
#386229
Heuveltje schreef:
27 apr 2023, 18:17
Is het al definitief dat het niet door gaat?

Wellicht anders ff een mailbom naar de leden?
Veel leden zijn niet actief op het forum
Hi een bom mail is wel een goed idee wanneer we een goede datum hebben, maar voor juli zal dat vrees ik niet genoeg deelnemers opleveren, gezien de toch bovengemiddeld geïnteresseerden degenen in dit topic zouden moeten zijn . Dan is 12 man in totaal nog best veel. Misschien is 8/9 juli gewoon het verkeerde weekend...

Word ook betalend lid van de ARA!