ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Chriz86
#387297
Dit initiatief tot een ARA-crossdag heeft helaas geen vervolg gehad, onder meer door beperkt aanbod aan momenten hiervoor in de laatste maanden van het jaar helaas.

Maar, ik heb me ingeschreven voor een dag crossen inclusief huurmotor op 6 april in Cuijk.
Kost 350 pp, zie verdere informatie hieronder.
Er zijn nu nog 17 plekken beschikbaar.

Misschien mensen van hier die interesse hebben en we zo alsnog een ARA-groepje hebben op deze dag? :friends:

URL: https://motoracademy.nl/product/motorcr ... ross-club/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Capo dei Capi
#387299
Hoi Chris,
Leuk initiatief. Echter, valt precies op mijn verjaardag en heb ik andere bezigheden :yes:
Veel plezier :ok: .
Mochten er meer ARA-leden meegaan, zou jij dan een stukje voor het clubblad willen schrijven?
Avatar
Door robz
#387404
haha zou je denken... ;D nou ik kan je vertellen dat ik in het zand weinig waard ben.... heb de motor gekocht omdat hij licht is en erg goede ergonomie heeft....

ik heb ook gelijk straatrubber laten monteren! :rotfl2:
Avatar
Door Chriz86
#387771
Slecht nieuws. Morgen zouden we gaan maar het wordt verplaats ivm de vele regen de laatste dagen.
Het is nog niet duidelijk wanneer er dan wel gecrosst gaat worden.

Maar het goede nieuws is; dan komt er een nieuw moment waarvoor je je dus waarschijnlijk ook weer kunt inschrijven!

I’ll Keep you posted. :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!