ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Chriz86
#384546
GRATIS KAARTJES BESTELLEN ALS VOLGT :
Klik HIER door naar de Ital-dag-ticketshop en meld je aan met de 8cijferige code. Deze code kun je als lid aanvragen bij ledenadm@aprilia-riders.nl

*Jouw gratis entreekaart is te reserveren tot en met zondag 28 augustus 2022.

Na twee jaar waarin weinig mogelijk was, is het weer tijd voor een gezellig en groots treffen van motorrijders. Daarom is er op 18 september de ITAL-Dag. Dit jaar als onderdeel van Motorfest ‘22, georganiseerd ism de KNMV en Motorrijders.nl. Locatie: Papendal (Arnhem).

Ook de ARA is hier natuurlijk aanwezig. Hiervoor is het heel belangrijk dat we voldoende medewerkers hebben om te helpen die dag op de ARA-stand en voor verdere werkzaamheden, denk aan onder andere:
- Verkeersregelaars (vallen onder professionele begeleiding)
- Parkeer aanwijzers
- Entree en ticket controle
- Op- en afbouw
- Verwijzers naar Parc – Ferme
- Overige hand- en spandiensten

Zonder vrijwilligers geen Ital-dag. Kan je die dag of een deel van de dag helpen met wat het ook moge zijn?
Meld je graag aan hier in dit topic uiterlijk 9 juli, want dan wordt de organisatie verder besproken.

Over Motorfest / Ital-Dag (bron: https://motorrijders.nl/motorfest):
Motorfest ’22 is een geweldige dag uit voor elke motorrijder en -sporter, van jong tot oud, van KTM- tot BMW-rijder. Verken de markt, ontdek de motoren en de geschiedenis van Airborne, test gloednieuwe machines tijdens een rondrit door de omgeving, ontspan, geniet van goed eten en ontmoet andere gelijkgestemde motorrijders. Dat alles onder het genot van klasse muziekacts.

Tegelijkertijd met Motorfest is de Ital-dag, de viering van alles op twee wielen dat Italië heeft voortgebracht. Kiezen hoeft niet want beide evenementen vinden plaats op het terrein van Papendal en met jouw entreebewijs loop je zo heen en weer. En is dat het? Nee, maar we verklappen nog niet alles…


Uitnodiging voor Motorfest ’22 –leden deelnemende Italiaanse merkenclubs:

Beste Ital-dag liefhebber,

Na twee jaar waarin weinig mogelijk was, zijn we meer dan ooit toe aan een feestje, toe aan een
gezellig en groots treffen van motorrijders.

Daarom presenteren wij, in samenwerking met de KNMV, op 18 september op Papendal de Ital-dag,
gecombineerd met Motorfest ‘22! En daar nodigen we jou, als clublid, van harte voor uit! Hieronder
lees je hoe je jouw gratis entreekaart reserveert.
Onze Ital-dag heeft dus een nieuwe locatie, waarop we groter dan ooit uitpakken met al het moois
op twee wielen dat Italië voortbracht én –brengt! Met jouw entreebewijs loop je ondertussen ook zo
door naar Motorfest ’22. Verken de markt, ontdek de motoren en de geschiedenis van Airborne, test
gloednieuwe machines tijdens een rondrit door de omgeving, ontspan, geniet van goed eten en
ontmoet andere gelijkgestemde motorrijders. Dat alles onder het genot van klasse muziekacts. Een
geweldige motordag uit!

Gratis magazine GRIP en exclusieve motorcontent
Als Ital-dagganger krijg je de mogelijkheid om bij het reserveren van jouw entreekaart (met het
zetten van een vinkje) ook in te gaan op een aanbod van Motorrijders.nl. Een buitenkansje want
hiermee krijg je tot het eind van dit jaar gratis het KNMV-magazine GRIP (2x) en toegang tot
exclusieve motorcontent op Motorrijders.nl. Denk daarbij aan inspirerende (reis)verhalen, prachtige
routes in binnen- en buitenland, rij- en sleuteltips en nog veel meer. Je zit nergens aan vast, want dit
alles loopt automatisch af op 31 december 2022.

Zo reserveer je jouw gratis entreekaart:
Klik HIER door naar de Ital-dag-ticketshop en meld je aan met de 8cijferige code. Deze code kun je als lid aanvragen bij ledenadm@aprilia-riders.nl


Nu kun je jouw kaart reserveren.* Ook is het mogelijk tegelijkertijd kaarten bij te kopen voor
anderen. Deze kosten 10 euro per stuk. Mocht er iets niet lukken bij het reserveren van jouw kaart,
neem dan contact met ons op via italdag@ducaticlub.nl.

Alles over de Ital-dag en Motorfest ’22 vind je op italdag.nl en motorfest.nl.
Tevens vragen wij nogmaals jullie aandacht voor het feit dat wij nog op zoek zijn naar vrijwilligers! Zie ook heb begin van dit Topic en de oproep van Chris!
We zien je graag op 18 september!

*Jouw gratis entreekaart is te reserveren tot en met zondag 28 augustus 2022.
#384683
Beste leden,

De leden van de ARA kunnen gratis naar de Ital-dag en Motorfest. Zie de openingspost die ik hierop heb aangepast. Hierin staat ook hoe je gratis aan een toegangskaart kunt komen.

Bij deze doe ik nogmaals de oproep dat wij hard op zoek zijn naar vrijwilligers. Wij zouden als club het fantastisch vinden als we op je kunnen rekenen :ok:

Groeten,
John
Avatar
Door Chriz86
#384828
Inmiddels hebben we de plattegrond ontvangen. zie hierbij:
Motorfest kaart versie 2b.pdf
We hebben nog niet voldoende vrijwilligers om de stand te kunnen bemannen! Heb je tijd en zin om deze dag of een gedeelte te helpen? Let us know!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Mark Wijnen
#384829
Ik zou in de ochtend op de stand kunnen helpen als dat nodig is. Maar ik zie wel dat ik nu net te laat ben om een kaartje te reserveren. Ik neem aan dat dit geen probleem is wanneer je als vrijwilliger mee helpt.
Avatar
Door robz
#384830
Op zich ook wel een leuk event om een toertocht naar/ van uit te zetten... makkelijke laagdrempelige activiteit evt voor nieuwe/ niet actieve/ of aspirant leden...

Sprak pas een RS660 rijder die wel op de site gekeken had maar er niet echt uitkwam met het verschil agenda / forum en niet echt iets zag waar hij even bij aan kon haken ... misschien leuk idee?

mits er natuurlijk n vrijwilliger is dit te organiseren.. ::)
Avatar
Door DvY
#384836
Ik zou de hele dag de stand kunnen helpen bemannen maar ook ik wil dan graag een gratis kaartje maar ook een gratis plek waar ik mijn auto kan parkeren.
(Samen rijden Fer?)
Moet ik dit ook allemaal regelen via Han?
Avatar
Door Han
#384837
Dennis, top ! De codes kan ik niet meer voor je regelen dat was maar tot 28 augustus

Ik ga ervan uit dat vrijwilligers gratis naar binnen kunnen, ik check dat met bestuur.

Mvg, Han
Avatar
Door DvY
#384838
Han schreef:
30 aug 2022, 08:08
Dennis, top ! De codes kan ik niet meer voor je regelen dat was maar tot 28 augustus

Ik ga ervan uit dat vrijwilligers gratis naar binnen kunnen, ik check dat met bestuur.

Mvg, Han
Hoi Han.
Dat is goed en dan hoor ik het wel van je.
Wil je ook checken waar ik dan de auto neer kan zetten?
Alvast bedankt!
Avatar
Door DNNZ
#384844
Hi John,

Ik hou het ook in het vizier, want ik kom met de clubaanhanger aanrijden voor de stand en dergelijke.
Ik zal er zeer waarschijnlijk zondag er ook de hele dag bij zijn.

Gr,

Dennis
Avatar
Door DvY
#384866
Ontvangen!

Tegen die tijd even vervoer bespreken denk.
Ik heb Ferry al geappt of die mee wilde rijden met de auto, maar die gaat misschien op de motor.
Ik weet niet waar DNNZ vandaan moet komen met het karretje maar wellicht handig om ergens voor Arnhem af te spreken zodat we kunnen carpoolen met laatste stukje.
Avatar
Door FerBa
#384875
DNNZ schreef:
5 sep 2022, 21:46
Hi Ferry, Mark, Dennis,

Kunnen jullie even je 06 pm-en? Dan maak ik WhatsApp-groepje aan om het eea af te stemmen.

Gr,

Dennis
Hey Dennis,
je hebt een WhatsApp van mij! ;D

BTW Ik heb de ticket ook ontvangen! :yes:
Avatar
Door DNNZ
#384900
Hi Dennis,

Het evenement gaat gewoon door. Opbouwen kan vanaf half 8, ik stel voor dat we rond 8 ergens afspreken in de buurt van Papendal. Polsbandjes voor de standhouders heb ik inmiddels binnen, schilderwerk van de balie vordert ook.

Gr, Dennis
Avatar
Door FerBa
#384913
Het weer is klote, maar we hebben het gezellig.
20220918_103528.jpg
20220918_103508.jpg
20220918_103449.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#384914
De temperatuur steeg tijdelijk eventjes... ;D
IMG-20220918-WA0008.jpg
IMG-20220918-WA0006.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!