ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Okkie26
#384400
Ja, het is nog ver weg, maar je moet op tijd boeken.

Iemand een voorstel?

Ik vond de richting Tsjechie wel leuk vorig jaar, ik opteer dan ook voor Bratislava.

Betaalbaar, goedkope benzine en zeker vernieuwend, vlakbij Oostenrijk mochten de wegen kansloos zijn.

Zal zo ff kijken hoe de wegen daar zijn trouwens....
Avatar
Door FerBa
#384475
Beide lijkt mij wel leuk, hoewel de voorkeur toch naar Zuid-Engeland gaat.
Avatar
Door rsvmakkie
#384489
Leuk(e) idee(en).
Mijn voorkeur gaat wel uit naar September ivm de zomervakantie met het gezin.

Ik doe verder geen voorstel want voor ik het weet ben ik reisleider :tease:
Avatar
Door Okkie26
#384986
Vinden we dit dan wat?

Hotel Antares in Bratislava.

(dan ga ik maar reis lij/ei den)

2-9 september 2023
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door robz
#385100
hmm ik ben wel eens in bratislava geweest... vind het daar niet zo speciaal voor de motor.. :secret:

dan wacht ik liever het frankrijk initiatief van John en Rian af of wil zelf wat organiseren op een locatie waar we zowel Alpen- Vercors en Ardeche mee kunnen pakken :man_in_love:

(zuid-) engeland sowieso leuk! Wel Kent en Surrey even overslaan teveel heggen!! We kunnen ook de boot naar Newcastle nemen en dan naar het zuidwesten rijden richting BArnard Castle dan kan je vanuit daar ritten maken naar Lake district, Yorkshire Dales, Yorkshire moors of Northumberland. Boek je een herberg met een tuin en een goede bar en ben je klaar! :) https://theoldwellinn.co.uk/

Afijn ik krijg al weer zin in vakantie... 8)
Door Gert-Jan Tuono
#385102
Zin in vakantie heb ik zeker, maar ik ben sinds ik terug ben van vakantie in een soort emotionele rollercoaster terecht gekomen. De gezondheidssituatie van mijn vrouw is erg slecht op dit moment en het ziet er naar uit dat dit ergens gaat eindigen op afzienbare termijn. Toen ik weg ging had ze alléén pijn in de rug, maar dat was alléén een bijwerking van erger bleek nu...

Ik denk dat ik komend jaar niet mee kan met vakantie, ik kan me in elk geval nergens aan committeren...
Avatar
Door Okkie26
#385104
Gert-Jan Tuono schreef:
25 okt 2022, 06:25
Zin in vakantie heb ik zeker, maar ik ben sinds ik terug ben van vakantie in een soort emotionele rollercoaster terecht gekomen. De gezondheidssituatie van mijn vrouw is erg slecht op dit moment en het ziet er naar uit dat dit ergens gaat eindigen op afzienbare termijn. Toen ik weg ging had ze alléén pijn in de rug, maar dat was alléén een bijwerking van erger bleek nu...

Ik denk dat ik komend jaar niet mee kan met vakantie, ik kan me in elk geval nergens aan committeren...
Jezus man. Wat een bericht. Sterkte alvast voor jullie allemaal.
Avatar
Door Capo dei Capi
#385110
Gert-Jan,

Wat een verschrikkelijk bericht! Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen. Probeer zo veel mogelijke tijd met je vrouw door te brengen zo lang het kan!
Avatar
Door FerBa
#385113
Pfff Gert-Jan, wat een heftig bericht!

Veel sterkte de komende tijd!
Door Madman59
#385124
Gert-Jan Tuono schreef:
25 okt 2022, 06:25
Zin in vakantie heb ik zeker, maar ik ben sinds ik terug ben van vakantie in een soort emotionele rollercoaster terecht gekomen. De gezondheidssituatie van mijn vrouw is erg slecht op dit moment en het ziet er naar uit dat dit ergens gaat eindigen op afzienbare termijn. Toen ik weg ging had ze alléén pijn in de rug, maar dat was alléén een bijwerking van erger bleek nu...

Ik denk dat ik komend jaar niet mee kan met vakantie, ik kan me in elk geval nergens aan committeren...
Alle kracht gewenst voor jullie Gert Jan
Groet, Mathijs
Avatar
Door Capo dei Capi
#385202
Hoi Gert-Jan,
Han gaat dit op zich nemen en zal een topic openen. Het wordt Engeland.
Samen met Rian ben ik bezig met een hotel in de Alpen voor de juli vakantie. Wij hebben gemaild met een geschikt hotel over beschikbaarheid. 1 hotel zat helaas al vol voor de maand juli. Deze week hopen Rian en ik meer te weten en jullie dus ook.

Word ook betalend lid van de ARA!