ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door The Marshall
#384040
Verzamelen 10.00 uur, de Zwart Motoren Moesdijk 15 6004AX Weert
Vertrek 10.30 uur
Lunch, camping Indenhof Musschenbroek 27 6414 AB Heerlen
Ontsluiting Mac Donalds Zuiderpoort 71, 6101 KA Echt
Aanmelden svp in de agenda

https://aprilia-riders.nl/agenda/2022/5 ... je-limburg

route +/- 180 km

Rondje Limburg 2022.gpx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#384049
gnooter schreef:
14 apr 2022, 18:35
Pas op mensen, de politie Limburg is de laatste tijd actief met mobiele geluidsmetingen, er zijn al verschillende motorrijders bekeurd tot een wokmelding aan toe. :sorry:
Ik kan ze soms geen ongelijk geven, je zult maar lekker achterom zitten en het hele weekend die bromvliegen horen.
Ik zeg beetje rekening houden met de medemens en anders op de blaren zitten :yes:
Maar toch bedankt voor de waarschuwing :ok:
Avatar
Door FerBa
#384234
Gecondoleerd Mark, sterkte voor jullie allen!

Ik ben er deze editie helaas ook niet bij! :no:
Heb helaas al iets anders wat al was afgesproken voordat de datum van deze rit bekend was.
Veel plezier in het mooie Limburg!
#384257
FF wat info, de route loopt ook een stukje door Duitsland, net voordat we de grens weer over gaan ligt nog een tankstation.
Als je bij vertrek nog voor 100 km brandstof hebt kun je daar lekker goedkoop tanken :ok:
#384266
Zo, het was weer top. Helaas maar met zijn vieren:Harry, Jos en Oscar. Echter, heel gezellig en heerlijk gereden. Jos dank voor het voorrijden.
Jarno en Marjolein van De Zwart Motoren dank je wel voor jullie gastvrijheid, koffie en vlaai. :ok: .
Jos schrijft een stuk voor het clubblad. Ik mail de foto's naar Diewerke.

Word ook betalend lid van de ARA!