ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#384111
Shiver750 schreef:
24 apr 2022, 16:34
Denken jullie aan een verslagje voor het clubblad???? :yahoo:
Zeker. Dat doe ik!
Ik zag dat een aantal mensen nog leuke foto's aan het maken waren. ZOu je die kunnen delen? Kan hier op het Forum, of even per mail aan mij (penningmeesterAPESTAARTJEaprilia-riders.nl) mag ook natuurlijk. Dan neem ik ze mee voor het clubblad!
#384113
Chriz86 schreef:
26 apr 2022, 20:07
Shiver750 schreef:
24 apr 2022, 16:34
Denken jullie aan een verslagje voor het clubblad???? :yahoo:
Zeker. Dat doe ik!
Ik zag dat een aantal mensen nog leuke foto's aan het maken waren. ZOu je die kunnen delen? Kan hier op het Forum, of even per mail aan mij (penningmeesterAPESTAARTJEaprilia-riders.nl) mag ook natuurlijk. Dan neem ik ze mee voor het clubblad!
Mijn foto's komen jouw kant op! 8)
#384114
Was weer een leuke rit met prima weer en 10 man opkomst, kennisgemaakt met 2 nieuwe leden, Welkom heren!
Chris en Moi hebben allebei een groepje voorgereden en de route onbedoeld in tegengestelde richting gereden zonder navigatieaanwijzingen!!! :wobblesign: Ging nog aardig goed ook! ;D En halverwege stond Pim weer met de Clubaanhanger voor een koffiestop! Top Pim! :friends:
Na afloop van de MotoGP ben ik samen met Chris K. binnendoor huiswaarts gereden!

Iedereen bedankt voor de komst en de gezelligheid, Gerrit bedankt voor de route en Pels Motoren bedankt voor de gastvrijheid! :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!