ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#383627
Zondag 24 April hebben we onze 2e rit van het seizoen.
Deze rit start en eindigt bij onze adverteerder Pels motoren uit De Meern.
Dit zal een korte route zijn aangezien we middags bij Pels motoren ook nog de MotoGP wedstrijd gaan kijken.

Gezien de lengte van dee mooie route gaan we verzamelen tussen 09:30 en 10:00.
Start van de route om 10:00

Wil je mee deze dag!!! meld dat dan even in de Agenda zodat wij precies weten hoeveel mensen er mee gaan.

Met vriendelijke groet,

Evenementencommissie ARA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#383993
Henk RS 250 schreef:
4 apr 2022, 10:22
Wegens een werk trip (het begint weer pff) ben ik er niet bij.

Goede rit en een spannende Aragon GP alvast :yahoo:
Ach nee he! Begint het weer! :-\
Volgens mij heeft die werkgever van jouw een zesde zintuig daarvoor ofzo!!! :help: ;D
#384056
Goedemorgen allemaal,

Ik heb mij voor deze rit aangemeld, mijn eerste als Aprilia rijder en ARA lid :D

Een kennis van mij (ook Aprilia rijder) wil misschien ook meerijden maar is nog geen lid. Dat overweegt hij wel. Is het toegestaan voor niet-leden om als introducé mee te rijden?

Bedankt alvast en hopelijk tot zondag.

Grtz, Chris
#384067
Chriz86 schreef:
21 apr 2022, 15:09
Wat is de juiste route? Er stonden 2 versies, dat is niet handig. Ik heb de laatste versie laten staan en de oude verwijderd.
Die vraag wilde ik ook al stellen! ;D

Maar ook een andere vraag: Is de route niet een beetje aan de lange kant met 183km??? Gaat hem denk ik niet worden om op tijd voor de MotoGP bij Pels Motoren te zijn!
De vorige keer dat ik meereed was de route ong. 109km lang(met een koffiestop die Pim geregeld had), dat was prima te doen(wel met vertrek om 10:00 uur geloof ik).
#384076
Mijn Tomtom geeft voor de lange route aan dat het 4 uur rijden is, Normaal gezien overdrijft TomTom die tijd wel heel flink is mijn ervaring en lukt dat in veel minder tijd wel, maar nog zal het met een groep vooral, denk ik te krap zijn om 1400 uur weer bij Pels te zijn en onderwerg nog ergens te stoppen. We zien morgen wel even wat mij betreft

Word ook betalend lid van de ARA!