ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#383697
Hoi Dennis,
Dat kan en is geen probleem.
DvY schreef:
9 feb 2022, 10:51
Goeie tip Chris!
Ik heb recreatief ingevuld omdat ik niet zo'n racemonster (meer) ben.
Maar ik mag aannemen dat er op de dag zelf ook nog kan worden gewisseld van groep?
Dat als het toch te langzaam gaat, men dan een groepje sneller kan, of andersom?
#383704
John, wat niveau betreft, welk niveau zaten wij vorige keer?
Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij zaten wij in de sportieve groep toch?
Als dat zo is, dan kunnen de meeste hier toch zeker wel in die groep en over groep gesproken, zitten we niet gezamenlijk in een groep, dat was toch ook enigszins de bedoeling?
#383709
Capo dei Capi schreef:
11 feb 2022, 07:08
Hoi Ferry,

Klopt. Wij zaten bij "sportief toeren' zoals toen de naam wast. Iedereen uit de groep die nu heeft ingeschreven kan dit aan. Immers wij zijn ook geen scheurneuzen. De instructeur past ook zijn rijstijl hier op aan. Ik zal bij iedereen sportief invullen. We blijven dan in één groep :ok:
Goed plan John.
#383722
Capo dei Capi schreef:
11 feb 2022, 07:08
Hoi Ferry,

Klopt. Wij zaten bij "sportief toeren' zoals toen de naam wast. Iedereen uit de groep die nu heeft ingeschreven kan dit aan. Immers wij zijn ook geen scheurneuzen. De instructeur past ook zijn rijstijl hier op aan. Ik zal bij iedereen sportief invullen. We blijven dan in één groep :ok:
Top! Kan ik het formulier verder invullen! :ok: ;D
#383751
Goedemiddag mede cursisten,

Zie onderstaande antwoorden op de vragen die ik aan de KNMV heb gesteld. Houd je mailbox dus in de gaten!

Antwoorden KNMV op de door mij gestelde vragen:

- Hoe gaat de procedure nu verder? Krijgt ieder lid een e-mail met daarin een bevestiging van zijn/haar deelname?
Alle deelnemers ontvangen apart een bevestiging en factuur, dit is handiger ivm afkoop annulering ja/nee

- In de Excel staat ook niet of men lid is van de KNMV ja/nee. Wordt dit nog apart gevraagd?
Wij kunnen zien of ze lid zijn 😊

- Is er de mogelijkheid om, net zoals vorig jaar, een dagverzekering af te sluiten?
Ja dit is mogelijk, in elke bevestiging staat een link met info hoe aan te melden voor de dagverzekering.

- Ik heb nog een aanvullende vraag/opmerking. Bij ieder lid heb ik qua rijstijl sportief ingevuld. We willen nl in één groep bij elkaar. De instructeur kan dan kijken en de snelheid aanpassen aan de minst sportieve rijder.
We zorgen ervoor dat de docent weet wie er allemaal in 1 groep bij elkaar gaan.
#383755
Capo dei Capi schreef:
23 feb 2022, 15:54
Goedemiddag mede cursisten,

Zie onderstaande antwoorden op de vragen die ik aan de KNMV heb gesteld. Houd je mailbox dus in de gaten!

Antwoorden KNMV op de door mij gestelde vragen:

- Hoe gaat de procedure nu verder? Krijgt ieder lid een e-mail met daarin een bevestiging van zijn/haar deelname?
Alle deelnemers ontvangen apart een bevestiging en factuur, dit is handiger ivm afkoop annulering ja/nee

- In de Excel staat ook niet of men lid is van de KNMV ja/nee. Wordt dit nog apart gevraagd?
Wij kunnen zien of ze lid zijn 😊

- Is er de mogelijkheid om, net zoals vorig jaar, een dagverzekering af te sluiten?
Ja dit is mogelijk, in elke bevestiging staat een link met info hoe aan te melden voor de dagverzekering.

- Ik heb nog een aanvullende vraag/opmerking. Bij ieder lid heb ik qua rijstijl sportief ingevuld. We willen nl in één groep bij elkaar. De instructeur kan dan kijken en de snelheid aanpassen aan de minst sportieve rijder.
We zorgen ervoor dat de docent weet wie er allemaal in 1 groep bij elkaar gaan.
Dag verzekering afsluiten is voor de oudere motoren niet mogelijk. Ze moeten 10 jaar of jonger zijn. Of is er een andere mogelijkheid waar ik overheen kijk?

En waarom ieder lid een factuur? De ARA betaalde toch? :tease:
#383757
Er is een leeftijdsgrens, maar die ken ik niet.
ARA betaalt een bijdrage....
DvY schreef:
24 feb 2022, 15:36
Capo dei Capi schreef:
23 feb 2022, 15:54
Goedemiddag mede cursisten,

Zie onderstaande antwoorden op de vragen die ik aan de KNMV heb gesteld. Houd je mailbox dus in de gaten!

Antwoorden KNMV op de door mij gestelde vragen:

- Hoe gaat de procedure nu verder? Krijgt ieder lid een e-mail met daarin een bevestiging van zijn/haar deelname?
Alle deelnemers ontvangen apart een bevestiging en factuur, dit is handiger ivm afkoop annulering ja/nee

- In de Excel staat ook niet of men lid is van de KNMV ja/nee. Wordt dit nog apart gevraagd?
Wij kunnen zien of ze lid zijn 😊

- Is er de mogelijkheid om, net zoals vorig jaar, een dagverzekering af te sluiten?
Ja dit is mogelijk, in elke bevestiging staat een link met info hoe aan te melden voor de dagverzekering.

- Ik heb nog een aanvullende vraag/opmerking. Bij ieder lid heb ik qua rijstijl sportief ingevuld. We willen nl in één groep bij elkaar. De instructeur kan dan kijken en de snelheid aanpassen aan de minst sportieve rijder.
We zorgen ervoor dat de docent weet wie er allemaal in 1 groep bij elkaar gaan.
Dag verzekering afsluiten is voor de oudere motoren niet mogelijk. Ze moeten 10 jaar of jonger zijn. Of is er een andere mogelijkheid waar ik overheen kijk?

En waarom ieder lid een factuur? De ARA betaalde toch? :tease:
#383758
Top John! :ok:

Wat de dagverzekering beteft:
Ik wilde vorig jaar ook een dagverzekering afsluiten voor de Tuono maar hij was inderdaad te oud, de verzekering is alleen voor motoren van max. 10 jaar oud. Ik kwam er toen pas achter bij het invullen.
Hier info over de dagverzekering: https://knmv.nl/opleidingen/dagverzekering/

Word ook betalend lid van de ARA!