ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#383394
Beste leden,

Wij hebben als bestuur een mooie aanbieding voor de ARA bij de KNMV geregeld voor de KNMV Riding Day Road vs. Track Edition op zondag 08-05-2022. De data staan nog niet op de website van de KNMV! Andere data zijn: 28 april, 16 augustus en 8 september. Echtere, aangezien wij allemaal moeten werken leek 8 mei de beste optie. Let op: we moeten snel reageren, want deze dagen lopen heel snel vol! De optie van de ARA op die dag is t/m 20 februari 2022 beschikbaar.

Ik heb zelf deze dag vorig jaar gevolgd en ook dit jaar, samen met Ferry en deze is erg leerzaam en toegankelijk. Deelname kan op een Caponord tot Tuono. Het gaat uitsluitend om straatmotoren met een kenteken! In 2021 hadden we ook een ARA-groep van 10 personen, echter door verschuiven van de datum als gevolg van corona is onze groep uit elkaar gevallen en hebben leden geanuleerd of reden in een andere groep.
Tijdens deze dag rijd je zowel op het junior circuit als op het TT circuit zelf. Je krijgt uitleg over kijktechniek, zithouding, etc. Zie onderstaande link voor informatie:
https://knmv.nl/opleidingen/knmv-motort ... ding-days/

Overigens, de mogelijkheid bestaat om je motor voor deze dag te verzekeren indien je eigen polis deze niet dekt.

We kunnen als één groep worden ingedeeld. De instructeur(s) past dan zijn snelheid hierop aan. Ik heb dit jaar meegereden in deze groep en dit was goed te doen.

De prijs is als volgt:
KNMV-leden EUR 175 (normaal 210,-);
Prijs voor niet KNMV-leden EUR 200,- (normaal 235,-)
De ARA geeft aan ieder BETALEND ARA-lid dat wil deelnemen EUR 40,- korting.
Oftewel de dag kost dan EUR 135- als je KNMV-lid bent en EUR 160,- als je geen lid bent

Je hebt dus 3x voordeel:
- EUR 35,- als KNMV- en als niet KNMV-lid;
- EUR 40-,- korting van de ARA als BETALEND ARA-lid;
- Korting op je verzekeringspremie, wanneer je verzekeringsmaatschappij korting geeft als je deelneemt aan een VRO (Voortgezette rijopleiding.). De opleiding valt hieronder en je krijgt een certificaat.

Wij willen als bestuur dit graag regelen. Echter, er moeten wel tussen de 10 en 15 leden inschrijven om tegen de geschetste tarieven deel te nemen. Anders gaat het niet door!

Wij horen graag z.s.m.wie wil deelnemen aan deze zeer leuke en nuttige training. De deadline voor de optie krijgen wij nog door, maar KNMV is momenteel op kerstreces.
Meld je daarom even aan in dit topic. Bedankt :ok:

Daarna krijg je een kortingscode per mail die je bij je inschrijving moet invullen.
Het certificaat van je deelname mail je aan de penningmeester (penningsmeester@aprilia-riders.nl) en hij zorgt er voor dat de EUR 40,- op je rekening wordt bijgeschreven.

Ik zal in ieder geval deelnemen aan de dag. Wie volgt???

Met vriendelijke groet,
Het bestuur

Deelnemers:
Capo dei Capi (John)
RSVMakki (Mark)
Okkie 26 (Oscar)
DvY (Dennis)
Mark Wijnen
Ferba (Ferry)
Shiver750 (Diewerke)
robz (Rob)
Chriz86 (Chris)
FamilyGuy (Mart)
#383438
DvY schreef:
4 jan 2022, 10:23
Nou lekker zeg Fer dat je meegaat, daar gaat mijn plekje op de kar van JOhn!! :rotfl2: :rotfl2: :friends:
Als je die 2 uur in de ochtend teveel vind kan ik je een slaapplek aanbieden in Leeuwarden :lazy:
Ik rij zelf de dag ervoor naar Leeuwarden (vanuit Beverwijk) en overnacht daar bij een maatje van me.
Blijft er evengoed nog een uur sturen over naar Assen maar alle beetjes helpen :ok:
#383439
rsvmakkie schreef:
4 jan 2022, 11:39
DvY schreef:
4 jan 2022, 10:23
Nou lekker zeg Fer dat je meegaat, daar gaat mijn plekje op de kar van JOhn!! :rotfl2: :rotfl2: :friends:
Als je die 2 uur in de ochtend teveel vind kan ik je een slaapplek aanbieden in Leeuwarden :lazy:
Ik rij zelf de dag ervoor naar Leeuwarden (vanuit Beverwijk) en overnacht daar bij een maatje van me.
Blijft er evengoed nog een uur sturen over naar Assen maar alle beetjes helpen :ok:
Super toffe aanbieding! Maar ik ken John en Ferry redelijk goed persoonlijk en loop een beetje te geinen hoor. Ik heb zelf ook een karretje maar die moet ik nog even ombouwen maar dat komt wel goed.
Tegen die tijd hou ik gewoon contact met ze en tuf ik erachteraan ofzo, komt goed!
:ok:
#383445
DvY schreef:
4 jan 2022, 10:23
Nou lekker zeg Fer dat je meegaat, daar gaat mijn plekje op de kar van JOhn!! :rotfl2: :rotfl2: :friends:
Hahaha, lekker puh!!! :tease: ;D
DvY schreef:
rsvmakkie schreef:
4 jan 2022, 11:39
DvY schreef:
4 jan 2022, 10:23
Nou lekker zeg Fer dat je meegaat, daar gaat mijn plekje op de kar van JOhn!! :rotfl2: :rotfl2: :friends:
Als je die 2 uur in de ochtend teveel vind kan ik je een slaapplek aanbieden in Leeuwarden :lazy:
Ik rij zelf de dag ervoor naar Leeuwarden (vanuit Beverwijk) en overnacht daar bij een maatje van me.
Blijft er evengoed nog een uur sturen over naar Assen maar alle beetjes helpen :ok:
Super toffe aanbieding! Maar ik ken John en Ferry redelijk goed persoonlijk en loop een beetje te geinen hoor. Ik heb zelf ook een karretje maar die moet ik nog even ombouwen maar dat komt wel goed.
Tegen die tijd hou ik gewoon contact met ze en tuf ik erachteraan ofzo, komt goed!
:ok:
Komt inderdaad goed! We houden contact! :yes: :ok: :friends:
Mocht je eigen karretje tegen die tijd nog niet klaar zijn, misschien dat iemand hier een motoraanhanger te leen heeft voor je.
#383447
FerBa schreef:
5 jan 2022, 23:24
DvY schreef:
4 jan 2022, 10:23
Nou lekker zeg Fer dat je meegaat, daar gaat mijn plekje op de kar van JOhn!! :rotfl2: :rotfl2: :friends:
Hahaha, lekker puh!!! :tease: ;D
DvY schreef:
rsvmakkie schreef:
4 jan 2022, 11:39
DvY schreef:
4 jan 2022, 10:23
Nou lekker zeg Fer dat je meegaat, daar gaat mijn plekje op de kar van JOhn!! :rotfl2: :rotfl2: :friends:
Als je die 2 uur in de ochtend teveel vind kan ik je een slaapplek aanbieden in Leeuwarden :lazy:
Ik rij zelf de dag ervoor naar Leeuwarden (vanuit Beverwijk) en overnacht daar bij een maatje van me.
Blijft er evengoed nog een uur sturen over naar Assen maar alle beetjes helpen :ok:
Super toffe aanbieding! Maar ik ken John en Ferry redelijk goed persoonlijk en loop een beetje te geinen hoor. Ik heb zelf ook een karretje maar die moet ik nog even ombouwen maar dat komt wel goed.
Tegen die tijd hou ik gewoon contact met ze en tuf ik erachteraan ofzo, komt goed!
:ok:
Komt inderdaad goed! We houden contact! :yes: :ok: :friends:
Mocht je eigen karretje tegen die tijd nog niet klaar zijn, misschien dat iemand hier een motoraanhanger te leen heeft voor je.
Kijk uit he met je lekker puh! :gaga:
Hahaha. Nee joh komt helemaal goed.

Word ook betalend lid van de ARA!