ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#383240
Goeiemorgen ARA en forumleden,

Zoals velen al hadden gelezen gisteren heeft de organisatie van de motorbeurs de editie van 2022 geannuleerd.

Hieronder het officiële persbericht

MOTORbeurs Utrecht verschuift naar 2023

Utrecht, 23 december 2021 – MOTORbeurs Utrecht verschuift naar 23 tot en met 26 februari 2023. De verwachting is dat de huidige lockdown en de coronamaatregelen niet snel genoeg afgeschaald zijn om een groot en gezellig motorfeest te kunnen garanderen begin 2022. MOTORbeurs Utrecht was oorspronkelijk gepland van 24 tot en met 27 februari 2022. In deze periode profiteren trouwe bezoekers van MOTORbeurs Utrecht nog steeds van online aanbiedingen van exposanten tijdens de Vier Volle Voordeeldagen.

Rachel Jankowsky van MOTORbeurs Utrecht: “In 2020 verwelkomden we nog 90.000 motorliefhebbers. MOTORbeurs Utrecht is een unieke combinatie van alles wat motorrijders boeit: inspiratie opdoen voor het nieuwe seizoen, meedoen aan activiteiten, shoppen en gezellig wat eten en drinken op een van de terrassen. Onze inschatting is dat we nog niet de ruimte hebben in februari, binnen de geldende coronamaatregelen, om zoveel motorliefhebbers tegelijkertijd en ongedwongen samen te brengen. Daarom hebben we met pijn in het hart moeten besluiten om MOTORbeurs Utrecht door te schuiven naar 2023.”

Vier Volle Voordeeldagen

Het team van MOTORbeurs Utrecht organiseert wederom eind februari de Vier Volle Voordeeldagen. Jankowsky: “Het moment van de beurs willen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan, daarom organiseren we, na de succesvolle eerste editie in 2021, wederom de Vier Volle Voordeeldagen. Bezoekers kunnen via onze socials vier dagen lang ieder uur profiteren van de mooiste aanbiedingen van onze exposanten.”

Meer informatie over de Vier Volle Voordeeldagen en de volgende editie van MOTORbeurs Utrecht vindt u binnenkort op de website van MOTORbeurs Utrecht, www.motorbeursutrecht.nl, en op Facebook en Instagram.
#383302
Heuveltje schreef:
4 dec 2021, 16:03
Wat gaan we doen qua motoren?

Zou wel leuk zijn om een 660 circuit racer er op te hebben staan O0
Tja,

Mijn motor neerzetten zou wat apart zijn...

Maar is het nodig? Kunnen we de stand niet opvullen met meer promotiemateriaal voor de club?

Loop je ook geen risico dat er iets met de motoren gebeurd.
#383303
Ik ben in overleg met Piaggio voor motoren echter, er zijn nog geen demo motoren beschikbaar. Er komt een Tuareg, maar de pers gaat hier eerst mee rijden en de vraag is of deze beschikbaar is voor de beurs. 3e wk januari weet ik meer. Probleem is ook de verzekering van de machines op de beurs. Peperduur!
Er is geen promotiemateriaal beschikbaar van uit Piaggio . Folders worden niet.meer gedrukt. Alleen pennen zijn beschikbaar.
Wij zullen ook de dealers polsen voor machines.
#383305
Capo dei Capi schreef:
4 dec 2021, 18:10
Ik ben in overleg met Piaggio voor motoren echter, er zijn nog geen demo motoren beschikbaar. Er komt een Tuareg, maar de pers gaat hier eerst mee rijden en de vraag is of deze beschikbaar is voor de beurs. 3e wk januari weet ik meer. Probleem is ook de verzekering van de machines op de beurs. Peperduur!
Er is geen promotiemateriaal beschikbaar van uit Piaggio . Folders worden niet.meer gedrukt. Alleen pennen zijn beschikbaar.
Wij zullen ook de dealers polsen voor machines.
Heeft de Zwart niets staan?
Hoezo duur qua verzekering, er is toch bewaking en de motoren staan op slot.

Word ook betalend lid van de ARA!