ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#383857
Ik ga mee en zal direct op de 25e betalen; ik begrijp gelijk het hele bedrag?

Heb er veel zin in :friends:

Ik ga waarschijnlijk naar Frankrijk samen met Machiel, met de aanhanger of met de motor... in een dagje extra... (of gewoon gaan zitten en rijden in één dag :wobblesign: ). Maar dat bepalen we samen wel een paar weken voor vertrek...

@Robz: We komen in elk geval naar zuid Frankrijk...
#383876
Gert-Jan Tuono schreef:
23 mar 2022, 08:07
Ik ga mee en zal direct op de 25e betalen; ik begrijp gelijk het hele bedrag?

Heb er veel zin in :friends:

Ik ga waarschijnlijk naar Frankrijk samen met Machiel, met de aanhanger of met de motor... in een dagje extra... (of gewoon gaan zitten en rijden in één dag :wobblesign: ). Maar dat bepalen we samen wel een paar weken voor vertrek...

@Robz: We komen in elk geval naar zuid Frankrijk...
In principe betalen we vanuit de ARA 1/3 van de reissom bij het boeken.
Het leek mij verstandig om alles in een keer te betalen (naar de ARA) om te voorkomen dat iemand om wat voor reden dan ook op het laatste moment afhaakt zonder vervanger te regelen. Dit kan nog wel eens tot vervelende discussies leiden...

O ja ook ik heb inmiddels betaald :ok:
#383984
Nou Heren (en dames van Anton :bye: ) de factuur is binnen en zal door de penningmeester verder afgehandeld worden.
Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in en ga de resterende dagen afstrepen op de koelkast deur :yahoo:

Ik zal binnenkort wel even een Whatsapp groepje starten zodat we daar ook onderling wat zaken kunnen afspreken.
#383986
rsvmakkie schreef:
6 apr 2022, 14:11
Nou Heren (en dames van Anton :bye: ) de factuur is binnen en zal door de penningmeester verder afgehandeld worden.
Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in en ga de resterende dagen afstrepen op de koelkast deur :yahoo:

Ik zal binnenkort wel even een Whatsapp groepje starten zodat we daar ook onderling wat zaken kunnen afspreken.
Vind je dat nou niet zonde van je koelkast? Als die strepen op de deur?
#383988
Okkie26 schreef:
6 apr 2022, 16:02
rsvmakkie schreef:
6 apr 2022, 14:11
Nou Heren (en dames van Anton :bye: ) de factuur is binnen en zal door de penningmeester verder afgehandeld worden.
Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in en ga de resterende dagen afstrepen op de koelkast deur :yahoo:

Ik zal binnenkort wel even een Whatsapp groepje starten zodat we daar ook onderling wat zaken kunnen afspreken.
Vind je dat nou niet zonde van je koelkast? Als die strepen op de deur?
Heb afgelopen week mijn huis verkocht :rotfl2:
1 oktober sleutel van nieuwe huis dus nieuwe koelkast :yahoo:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!