ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Okkie26
#383356
Tuono04 schreef:
17 dec 2021, 18:10
rsvmakkie schreef:
15 dec 2021, 10:41
Lees net dit:
Hotel Vall de Núria is alleen te bereiken via de tandradspoorweg.

Of dit nou handig is... :no:
Kijk nou wordt het interessant, lekker met de Tuono omhoog 🤩🤩
Aprilia gaat na deze week een boel Tuaregs in Nederland verkopen.
#383364
Gert-Jan Tuono schreef:
14 dec 2021, 09:21
Ik vind Spanje ook wel aantrekkelijk, kan ik er nog wat reisdagen bij knoeien... of m'n aanhanger weer oppoetsen...

Maar ligt dit hotel niet in een erg drukke omgeving buiten de bergen? Voor de Pyreneeën en de grote cols moet je eigenlijk ten westen van Andorra ergens zitten.

Ik ben met kerst een paar dagen vrij, dan kan ik ook wel eens meezoeken...
GRAAG :ok:
#383436
Nee, nog niet. Het is een lastige regio waar veel hotels in de heuvels nog niet op internet of via booking gaan.

Een aantal jaren geleden zijn we toen in Andorra terecht gekomen. Niet ideaal omdat je elke dag Andorra uit moet via een drukke weg Spanje of Frankrijk in (er zij weinig alternatieven, wel wat omleidingen maar uiteindelijk moet je naar één van de 2 grensovergangen toe).

Ik blijf zoeken als ik tijd heb, maar ben niet erg hoopvol... Anders gaan we gewoon naar jouw booking hotel :worship:
Avatar
Door rsvmakkie
#383443
Ik heb ook een poging gedaan iets op te zoeken. Via het motor-forum wat ideeën opgedaan maar wat ik inderdaad ook lees is dat het een lastige regio is om een vaste uitvalsbasis te kiezen.

Ik denk een leuke 'motor' locaties gevonden te hebben en heb ze aangeschreven. Helaas is deze niet via Booking.com te boeken wat betekend dat we snel een definitieve boeking zullen moeten doen wat gezien eerdere reacties wel eens lastig kan worden.

De locatie is https://www.canlluis.es/
Ontdek en beleef het echte Catalonië. In het achterland van de Costa Brava, in een arcadisch landschap, ligt de geheel gerestaureerde masía Can Lluís, compleet met zwembad. Can Lluís ligt twee kilometer buiten het middeleeuwse dorpje Cistella, midden in de natuur, op 240 meter hoogte, aan de voet van de Pyreneeën, en met uitzicht op de Middellandse Zee.

Hieronder de reactie van de eigenaar.
Hoi Mark,

In die week hebben we nog beschikbaarheid voor je groep. Op basis van 2 personen op een kamer (met eigen badkamer, 2 eenpersoonsbedden), ontbijt en avondeten(inclusief wijn) kost dat 70 € p.p.p.n.

Zoals je wellicht weet, de Pyreneeën hebben alles voor de motorrijder. Goed asfalt, veel bochtjes, prachtige routes en lekker weer. Maar ook richting kust zijn er mooie en interessante routes.

Een optie is geen probleem, mits die niet te lang duurt. We vragen bij een boeking een aanbetaling van 1/3 gedeelte. Mocht er vanwege overheidsingrijpen niet gereisd kunnen worden, dan betalen we de aanbetaling in het geheel terug.

Voor de meer ervaren motorvakantiegangers onder ons, is dit wat?
Avatar
Door rsvmakkie
#383453
Ik heb gisteren gelijk even gemaild en hij stelt voor de optie tot 1 april aan te houden en dan weer even contact te hebben.
Lijk mij prima toch?

Ik zal wel vragen wat de eventuele mogelijkheden/consequenties zijn als we uiteindelijk met meer of minder personen willen boeken.

Nu op jacht naar die resterende 5 leden :ok:
Avatar
Door rsvmakkie
#383469
Ik heb nog even wat sfeerimpressies en motor routes gevraagd (om leden over de streep te trekken :yes: ).
Zie hier het antwoord:

We hebben vaak motorgroepen hier en al naar gelang de vraag rijd ik wel eens mee. Ik ken de omgeving natuurlijk op mijn duimpje en heb een flink aantal prachtige routes, zowel richting Pyreneeën als de kust. Er staan wat routes op www.routeyou.com. Als je de zoekterm Turisme Rural Can Lluis Cistella (Costa Brava) daar invult, komen er een paar van die routes tevoorschijn.
De maximale groepsgrootte is 16. Meer bedden hebben we niet. Een kleinere groep kan altijd.

De motoren staan ´s nachts veilig op onze binnenplaats. Dat is hier geen enkel probleem. Ik heb helaas geen schuur die zo groot is dat ik daar nog meer motoren kan parkeren, behalve dan de mijne.


En de sfeerimpressies:
IMG_9564.jpg
19105534_2194481350577049_8426906051868122215_n.jpg
1798213_628892140493510_1181939869_n.jpg
1534808_739946402721416_5060440239106024677_o.jpg
27.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!