ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#382937
Beste Aprilia-liefhebbers,

https://Motorrijders.nl wil een serie gaan maken over verschillende motormodellen. Uiteraard inclusief het schitterende Aprilia.

Daarvoor zoeken ze naar enthousiaste eigenaren van de Pegaso en Moto 6.5 en eventueel RSV Mille met het Rotax blok. Ze zijn op zoek naar bijzondere verhalen, zoals wat je hebt meegemaakt met de motor, hebt verbouwd aan de motor of wat voor verhaal erachter zit. Motorrijders.nl benadert je voor een telefonisch interview en ontvangt graag een aantal foto's van jou en je Motor.

Ik hoop dat er enkele clubleden te vinden zijn die in deze 'categorie' vallen en het leuk vinden om aan deze rubriek mee te werken?

Laat je contactgegevens (naam+telefoon+email/motor+beschrijving van verhaal) hier achter of stuur mij een PM. Ik stuur je gegevens dan door naar Mototrrijders.nl en zij kiezen welke motor/ welk verhaal past in de serie en nemen met diegenen contact op. Plaatsing van het artikel zal volgend jaar zijn.

Chris

Word ook betalend lid van de ARA!