ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#382900
Buitenlandrit Oberdrauburg 16-07-2022 t/m 23-07-2022

Voor de eerste buitenlandrit reizen we af naar het mooie Oostenrijk en deze keer niet naar Tirol maar voor de verandering Karinthie in het plaatsje Oberdrauburg.
Hier vind je het Gasthof Post.
Diewerke en ik zijn hier al 2x geweest en nu wil ik jullie ook kennis laten maken met het hotel.
De eigenaar is zelf ook motorrijder en ze zijn dus erg blij met motorrijders.
Zo hebben ze een hele grote overdekte garage waar de motoren veilig in gestald kunnen worden.
Verder is er nog een garage waar je (mocht het nodig zijn) kan sleutelen aan je motor of je banden kunt oppompen.
Bij grote drukte wordt deze garage ook gebruikt om nog meer motoren te stallen.
Mochten er mensen met auto en aanhanger komen er is plek om je aanhanger veilig te stallen(elke avond staan er 2 grote tractoren voor) .
En de auto kan vervolgens weer op de parkeerplaats.

Het verblijf is verder half pension dus met ontbijt en avond eten (keuze menu)
Mocht het keuze menu een keer iets zijn wat je niet lekker vindt, kun je altijd een pizza nemen of iets anders nemen.
Maar over het algemeen is het eten erg goed(zolang de kok maar niet met de zoutpot uitschiet).
De laatste avond krijg je altijd een grote Mixgrill erg goed en keus zat.
En bier hebben ze ook in allerlei grote en soorten dus dat zit ook wel goed :ok: .

Verder zitten er ook nog 4 vrijkaartjes voor als je een pas gaat rijden.
Enige nadeel is dat de Grossglockner 2 kaartjes kost.
Maar verder kun je nog de Nockalmstrasse , Goldeck panoramastrasse en de Malta Hochalmstrasse rijden.
Maar niet getreurd want, Italië zit op 20 min rijden dus je zit ook zo in de Dolomieten.
En voor de mensen die een dagje Slovenië willen doen is dit ook nog mogelijk.
En het hotel had toen al een kaart waar ze al 12 of 13 routes op gezet hadden.
Dus genoeg te toeren :kwijl:

Mochten er mensen zijn die na een lange rit toe zijn aan een massage.
Ook een massage zit bij de prijs in.

En voor de team spirit is er ook een fakkeltocht en schnapsproeverij georganiseerd, wat natuurlijk ook bij de prijs in zit.

De kamers zijn verder goed (helaas voor Dennis en Jos hebben ze hier geen disco douche)
Wij hadden er verder nooit klachten over.

En dan natuurlijk het belangrijkste: Wat kost dit alles?
Als ik nu kijk dan kost 7 Nachten halfpension per persoon 440 euro op een 2 persoons kamer.
En 510 euro voor een 1 persoons kamer.
Aan de hand van de interesse kan ik contact opnemen met het hotel en zien hoeveel kamers ik kan reserveren.

Mocht je nieuwsgierig geworden zijn : https://gasthofpost.at/
Hier kun je alles nog eens rustig nalezen en heb je er een plaatje bij.

Inmiddels heb ik contact gehad met het hotel en al een aantal kamers gereserveerd.
Namelijk 3x een eenpersoons kamer en 4x een tweepersoonskamer.
Mocht het toch een gezellige boel gaan worden en er willen meer mensen mee kan ik altijd nog wat regelen.

En de mensen die tot nu toe gezellig mee willen zijn :

Bert en Diewerke betaald €880
John betaald€440 en Ferry betaald€440
Joske 1 persoons betaald€510
Dennis / Chris K betaald€440
Gerrit 1 persoons betaald€510
Oscar betaald€440/ Mark betaald€440
Rob 1 persoons betaald€510
Harrie 1 persoons betaald€510
Mathijs 1 persoons betaald€510

Heb de kamers alvast in gedeeld.
Mocht er nog wijzigingen nodig zijn laat het ff weten kan nog van alles gewijzigd worden. :ok:
En voor de mensen die nog niet aangemeld zijn: ga gezellig mee :friends:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Bert77 op 31 jan 2022, 19:12, 20 keer totaal gewijzigd.
#382901
M, f kijken, de beide Red Bull Ring GP's zijn ook meestal rond die tijd. Het is 2.5 uur vanaf die locatie naar de RBR. Als de races volgend jaar samenvallen met de geplande reis wil ik wel mee. Er is plek voor de aanhanger en de auto dus het scheelt weer een dag autosnelweg jakkeren.

Het eten is zoals de Duitsers zeggen Deftig :) die pizza steenoven ziet er goed uit.
#382925
Bert77 schreef:
15 sep 2021, 18:47
Buitenlandrit Oberdrauburg 16-08-2022 t/m 23-08-2022

Voor de eerste buitenlandrit reizen we af naar het mooie Oostenrijk en deze keer niet naar Tirol maar voor de verandering Karinthie in het plaatsje Oberdrauburg.
Hier vind je het Gasthof Post.
Diewerke en ik zijn hier al 2x geweest en nu wil ik jullie ook kennis laten maken met het hotel.
De eigenaar is zelf ook motorrijder en ze zijn dus erg blij met motorrijders.
Zo hebben ze een hele grote overdekte garage waar de motoren veilig in gestald kunnen worden.
Verder is er nog een garage waar je (mocht het nodig zijn) kan sleutelen aan je motor of je banden kunt oppompen.
Bij grote drukte wordt deze garage ook gebruikt om nog meer motoren te stallen.
Mochten er mensen met auto en aanhanger komen er is plek om je aanhanger veilig te stallen(elke avond staan er 2 grote tractoren voor) .
En de auto kan vervolgens weer op de parkeerplaats.

Het verblijf is verder half pension dus met ontbijt en avond eten (keuze menu)
Mocht het keuze menu een keer iets zijn wat je niet lekker vindt, kun je altijd een pizza nemen of iets anders nemen.
Maar over het algemeen is het eten erg goed(zolang de kok maar niet met de zoutpot uitschiet).
De laatste avond krijg je altijd een grote Mixgrill erg goed en keus zat.
En bier hebben ze ook in allerlei grote en soorten dus dat zit ook wel goed :ok: .

Verder zitten er ook nog 4 vrijkaartjes voor als je een pas gaat rijden.
Enige nadeel is dat de Grossglockner 2 kaartjes kost.
Maar verder kun je nog de Nockalmstrasse , Goldeck panoramastrasse en de Malta Hochalmstrasse rijden.
Maar niet getreurd want, Italië zit op 20 min rijden dus je zit ook zo in de Dolomieten.
En voor de mensen die een dagje Slovenië willen doen is dit ook nog mogelijk.
En het hotel had toen al een kaart waar ze al 12 of 13 routes op gezet hadden.
Dus genoeg te toeren :kwijl:

Mochten er mensen zijn die na een lange rit toe zijn aan een massage.
Ook een massage zit bij de prijs in.

En voor de team spirit is er ook een fakkeltocht en schnapsproeverij georganiseerd, wat natuurlijk ook bij de prijs in zit.

De kamers zijn verder goed (helaas voor Dennis en Jos hebben ze hier geen disco douche)
Wij hadden er verder nooit klachten over.

En dan natuurlijk het belangrijkste: Wat kost dit alles?
Als ik nu kijk dan kost 7 Nachten halfpension per persoon 440 euro op een 2 persoons kamer.
En 510 euro voor een 1 persoons kamer.
Aan de hand van de interesse kan ik contact opnemen met het hotel en zien hoeveel kamers ik kan reserveren.

Mocht je nieuwsgierig geworden zijn : https://gasthofpost.at/
Hier kun je alles nog eens rustig nalezen en heb je er een plaatje bij.

Inmiddels heb ik contact gehad met het hotel en al een aantal kamers gereserveerd.
Namelijk 3x een eenpersoons kamer en 4x een tweepersoonskamer.
Mocht het toch een gezellige boel gaan worden en er willen meer mensen mee kan ik altijd nog wat regelen.

En de mensen die tot nu toe gezellig mee willen zijn :

Bert en Diewerke
John en Ferry
Joske en Dennis
Rene en Chris 86
Oscar
Rob
Chris K
Henk rs250 (ovb)

Heb de kamers alvast in gedeeld.
Mocht er nog wijzigingen nodig zijn laat het ff weten kan nog van alles gewijzigd worden. :ok:
En voor de mensen die nog niet aangemeld zijn: ga gezellig mee :friends:
#382930
Henk RS 250 schreef:
16 sep 2021, 07:48
M, f kijken, de beide Red Bull Ring GP's zijn ook meestal rond die tijd. Het is 2.5 uur vanaf die locatie naar de RBR. Als de races volgend jaar samenvallen met de geplande reis wil ik wel mee. Er is plek voor de aanhanger en de auto dus het scheelt weer een dag autosnelweg jakkeren.

Het eten is zoals de Duitsers zeggen Deftig :) die pizza steenoven ziet er goed uit.
Moet niet gekker worden, Henk mee naar de Alpen... :wobblesign: ;D ;)
#382942
Gelukkig kom je er nu achter en kun je je werkgever nog lief aan kijken. En zo kan er in augustus of september nog een 2de buitenland rit georganiseerd worden
Okkie26 schreef:
24 sep 2021, 18:43
Ik dien echt NET mijn vakantie in,, :)

Ga ik die maar corrigeren,

Ik durf trouwens best een kamer te delen met iemand hoor. Dus 2 pers kamer mag ook.
#382943
Enne,

Gaan we nog een hotelletje onderweg op vrijdag pakken. Voor mij is het ruim 1100 km sturen, en ik heb best humor, maar dit word mij zelfs teveel voor 1 dag.

(en terug natuurlijk zelfde)..

Nu hangt het natuurlijk ook van het weer af, maar buienradar gaat niet zo ver in de tijd vooruit.

Ik denk zelf aan een tussenstopje rond Regensburg. Dat is in 1 dag te rijden (ja wel saai over de snelweg).
Van daar is het dan nog een 300 km, Dat kan dan prima binnendoor.

Mag iemand anders de terugweg verzinnen.
#382968
robz schreef:
28 sep 2021, 14:59
Okkie26 schreef:
26 sep 2021, 12:16
Gaan we nou ineens allemaal in 1 ruk die kant op?
Nee joh tuurlijk niet.... alleen in NL de snelweg daarna heerlijk binnen door het is vakantie!!!

Hopelijk op mn nieuwe Tuareg ;) ;D
Gelukkig. Toch nog iemand die ook geniet. Zullen we samen oprijden die kant op?
Welke dag ga je dan rijden? Vrijdag ook?
#382975
Okkie26 schreef:
28 sep 2021, 17:26
robz schreef:
28 sep 2021, 14:59
Okkie26 schreef:
26 sep 2021, 12:16
Gaan we nou ineens allemaal in 1 ruk die kant op?
Nee joh tuurlijk niet.... alleen in NL de snelweg daarna heerlijk binnen door het is vakantie!!!

Hopelijk op mn nieuwe Tuareg ;) ;D
Gelukkig. Toch nog iemand die ook geniet. Zullen we samen oprijden die kant op?
Welke dag ga je dan rijden? Vrijdag ook?
weet ik veel! het is over een jaar!! 8) maar inderdaad bijv. vrijdag-zaterdag heenreis ( ben allang blij als ik weet wat ik volgende week ga doen...) komt goed! :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!