ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door klaaz
#382718
Afbeelding
Foto's locatie

Hallo samen!

In navolging van de succesvolle trialdag kijk ik (in overleg met het bestuur) of er interesse is om nog een keer een dergelijke dag te organiseren.

Uiteraard hebben we nog geen datum maar de intentie is ergens in oktober november een halve dag in te plannen. Mochten er veel minder deelnemers zijn dan vorig jaar (toen ruim 30) dan is het mogelijk om in een niet exclusieve groep deel te nemen, je bent dan wel als ARA rijders met elkaar op dezelfde dag aanwezig.

Net als de vorige keer zal de clinic plaatsvinden op de officiële Trialbaan van de universiteit van Twente in Enschede, de thuislocatie van zelftrialrijden.nl.

Zie hier het topic van vorige jaar voor meer informatie over de dag toen: viewtopic.php?f=7&t=25549 :-)

Laat ons asjeblieft weten of er interesse is om dit nog eens te gaan doen!
#383368
Misschien een herinneringsmail rondsturen om de interesse wat op te wekken en verplaatsen naar het voorjaar?
#383626
Ik ben geen bestuurslid dus ik ga geen herinneringsmail sturen, dat is net als de financiële afwikkeling van dit soort events een taak van het bestuur. Misschien dat ze dat ook willen combineren met andere informatie zodat er een soort nieuwsbrief wordt gestuurd.

We moeten hoe dan ook richting de 25+ deelnemers om er iets leuks met ARA uitstraling van te kunnen maken. Anders zitten we te veel gemengd in een groep buitenstaanders.
#383632
Hoi Klaas,

Wat mij betreft prik je een datum en zet je deze open voor inschrijven. Indien er voor datum x geen voldoende leden zijn, kun je de optie bij de organisatie annuleren. Uiteraard van te voren met de organisatie afstemmen.

Word ook betalend lid van de ARA!