ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#382587
Zoals het nu uitziet zijn toeschouwers/ supporters welkom, dus als je eens een dagje motorsport van dichtbij wilt mee maken is dit de uitgelezen kans!

Met ons team #4 Aprilia Racing gaan we mee doen met de 5 uurs van Assen. Dit gaan we doen met 4 rijders dus incl wissels en een teamcaptain + assistent.
Naast het snel rondjes rijden is strategie ook een belangrijk onderdeel en het NIET maken van fouten want dan krijg je straftijd aan je broek :sorry:
Door de wissels en straftijd is het een erg spannende race over 5 uur waar de teamcaptain alles onder controle moet zien te houden :wobblesign:

We zitten in pitbox 33 dus iedereen is welkom!
#382730
Ik had graag willen komen, en geprobeerd mijn inspecties anders te plannen. Helaas houden rederijen geen rekening met hobbys.

Een paar jaar geleden heb ik meegedaan als pit crew, geweldige klus. Wat is er nu mooier dan racen meemaken als insider.

Ik merk het ook bij de trackdays, respons, ook op de verrichtingen van Maarten en Martijn is nul komma nul.

Wat het is, geen idee, voor een club rijdend op motoren geboren op het circuit is dat idd vreemd.

Ik zou het mooi vinden als op het bovenstaande toch wat antwoorden komen waarom het wel of niet boeit.
#382733
Henk RS 250 schreef:
20 aug 2021, 08:55
Ik had graag willen komen, en geprobeerd mijn inspecties anders te plannen. Helaas houden rederijen geen rekening met hobbys.

Een paar jaar geleden heb ik meegedaan als pit crew, geweldige klus. Wat is er nu mooier dan racen meemaken als insider.

Ik merk het ook bij de trackdays, respons, ook op de verrichtingen van Maarten en Martijn is nul komma nul.

Wat het is, geen idee, voor een club rijdend op motoren geboren op het circuit is dat idd vreemd.

Ik zou het mooi vinden als op het bovenstaande toch wat antwoorden komen waarom het wel of niet boeit.
Ha Henk, ik denk dat je de vraag goed verwoord. En natuurlijk begrijp ik dat werk voor gaat, wat we missen is de passie voor motorsport en dat voor zo'n sportief merk.

Wellicht eens een onderzoek/ enquete doen onder de leden waarom zij bij de club zijn, welk type motor ze rijden, welk type rijder ze zijn, waarom ze op een Aprilia rijden,wat ze positief vinden, wat ze missen, etc.

Word ook betalend lid van de ARA!